Comet'i özledim yahu. O homurtulu sesini falan...
Abi geçmiş olsun umarım en kısa sürede düzelir Comet'e kavuşursun.dostum gel kullan ıstersen garajda 3 haftadır marşına basmadım h.sahada kolu kırdık daha 2 hafta bınemıycem)
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:42 ----------
dostum gel kullan ıstersen eskı motorunu 3 haftadır marşa basmıorum garajda duruo h.sahada kolu kırdık daha 2 hafta bınemıycem malesef
Lastik hesabını şöyle yap derim.
İyi bir lastiği en azından 25000 km kullanırsın. lastik fiyatını 25000'e böl. km başına harcadığın lastiği benzine ekle... km başına 0,02 lira harcamakla 0,04 lira harcamak açısından düşündüğünde, 300 - 400 lira lastikten kar edip canını riske atmak bence hiç ekonomik değil
atıyorum lastik bütçen 1000 lira olmasın. ama 700 lira olsun. iyi bir çift lastik al... ama ikisini de değiştir... ön sağlam olabilir. arka lastik ile aynı profile ve aynı aşınmaya sahip olmadığı zaman beklemediğin bir anda motorun kayması yol tutuşunun bozulması yüksek ihtimal...
comet için en iyi yağ hangisidir arkadaşlar?
ben castrol koyuyorum ama iphone daha iyi diyenler var,gerçi çok fark edeceğini zannetmiyorum.
Kullanan arkadaşlar hangi yağı kullanıyorlar acaba?
Arkadaslar;
R1 'imi sattım.
8ooo Liraya bir tane GTR buldum 650R... Acaba Beni tatmin etmeme korkusu yasar mıyım?
Bir de Yakıtı ve Aldığı Yağ miktarını merak ediyorum ?