Hyosung S&T Kanuni Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

Katılım
14 May 2012
Mesajlar
20
dostum gel kullan ıstersen garajda 3 haftadır marşına basmadım h.sahada kolu kırdık daha 2 hafta bınemıycem :))

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:42 ----------

dostum gel kullan ıstersen eskı motorunu 3 haftadır marşa basmıorum garajda duruo h.sahada kolu kırdık daha 2 hafta bınemıycem malesef
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
benim de bi sürü iş güç arasında binmeye bile fırsatım olmadı :) ama comet candır. bu hafta sonu uzaklara kaçmayan patlıcandır.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
dostum gel kullan ıstersen garajda 3 haftadır marşına basmadım h.sahada kolu kırdık daha 2 hafta bınemıycem :))

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:42 ----------

dostum gel kullan ıstersen eskı motorunu 3 haftadır marşa basmıorum garajda duruo h.sahada kolu kırdık daha 2 hafta bınemıycem malesef
Abi geçmiş olsun umarım en kısa sürede düzelir Comet'e kavuşursun.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Kısmet. :)
Yahu ben Comet'i ne güzel yapmışım. Enjeksiyonlu falan geçerse elime; yine beyaza boyar, jant şeritlerini kırmızı yapar bir de egzoz borusunu mat siyah yaparım. :)
 
Katılım
23 Kas 2010
Mesajlar
112
arkadaslar arka lastık alıcam acıl yardımlarınızı beklıyorum
hangı lastık markası ve desenı almalıyım kullanan arkadaslardan acıl fıkırlerınızı beklıyorum saygılarımla
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
ben de lastik alıcam. gözüme michelin pilot road 3 serisini kestirdim :) pahalı bir lastik ama, hakkını vereceğinden eminim...

ancak bektas46 kardeş... sadece ön veya arka lastiği değiştirmek kesinlikle çok tehlikeli... hele güçlü makinalarda.

Bence sırf 300 lira daha az masraf etmek adına canını tehlikeye atma derim :)
 
Katılım
23 Kas 2010
Mesajlar
112
kardes haklısın on saglam pılot serısı bakalım desen olarak yuksek ıhtımal yakın bırsey alırım :) cok kasıyolar fıyatta ne edecem bılemedm ...
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
Lastik hesabını şöyle yap derim.

İyi bir lastiği en azından 25000 km kullanırsın. lastik fiyatını 25000'e böl. km başına harcadığın lastiği benzine ekle :)... km başına 0,02 lira harcamakla 0,04 lira harcamak açısından düşündüğünde, 300 - 400 lira lastikten kar edip canını riske atmak bence hiç ekonomik değil :)

atıyorum lastik bütçen 1000 lira olmasın. ama 700 lira olsun. iyi bir çift lastik al... ama ikisini de değiştir... ön sağlam olabilir. arka lastik ile aynı profile ve aynı aşınmaya sahip olmadığı zaman beklemediğin bir anda motorun kayması yol tutuşunun bozulması yüksek ihtimal...
 
Katılım
22 Haz 2012
Mesajlar
66
Lastik hesabını şöyle yap derim.

İyi bir lastiği en azından 25000 km kullanırsın. lastik fiyatını 25000'e böl. km başına harcadığın lastiği benzine ekle :)... km başına 0,02 lira harcamakla 0,04 lira harcamak açısından düşündüğünde, 300 - 400 lira lastikten kar edip canını riske atmak bence hiç ekonomik değil :)

atıyorum lastik bütçen 1000 lira olmasın. ama 700 lira olsun. iyi bir çift lastik al... ama ikisini de değiştir... ön sağlam olabilir. arka lastik ile aynı profile ve aynı aşınmaya sahip olmadığı zaman beklemediğin bir anda motorun kayması yol tutuşunun bozulması yüksek ihtimal...

Aynen katılıyorum..önceki motoruma çakma-çıkma bişeler taktırırdım bayağa bi asfalta yapışmışlığım vardır.Şimdi comette Michelin battlax var asfaltı özledim walla :)
 
Katılım
22 Haz 2012
Mesajlar
66
comet için en iyi yağ hangisidir arkadaşlar?
ben castrol koyuyorum ama iphone daha iyi diyenler var,gerçi çok fark edeceğini zannetmiyorum.
Kullanan arkadaşlar hangi yağı kullanıyorlar acaba?
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
comet için en iyi yağ hangisidir arkadaşlar?
ben castrol koyuyorum ama iphone daha iyi diyenler var,gerçi çok fark edeceğini zannetmiyorum.
Kullanan arkadaşlar hangi yağı kullanıyorlar acaba?

Ben castrol kullanıyordum. en son, motul koydum. her ikisinde de motor yumuşak ve rahat çalışıyor. sonuçta birinci kriter mevsime uygun yağ standartı.

Motosikletin normal gideri 10/40. ancak bu yaz pek sıcak geçtiği için ben 15/50 koydum. siz de bir bilene danışıp, hava sıcaklığına göre uydun değerde yağ seçersiniz.

Hangi marka daha iyidir kısmı çok göreceli.

Daha ziyade kendini kanıtlamış bir markanın yağını kullanmak yeterlidir diye düşünüyorum ben sadece :)
 
Katılım
14 May 2012
Mesajlar
20
:cherry:
çokmu hoşuna gitti arkadaşım. istersen daha çok hoşuna gıdıcek şeylerimde var . hayırdır sen alışverişlerini hep zararınamı yaparsın ???????????
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaslar;
R1 'imi sattım.
8ooo Liraya bir tane GTR buldum 650R... Acaba Beni tatmin etmeme korkusu yasar mıyım?
Bir de Yakıtı ve Aldığı Yağ miktarını merak ediyorum ?
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Arkadaslar;
R1 'imi sattım.
8ooo Liraya bir tane GTR buldum 650R... Acaba Beni tatmin etmeme korkusu yasar mıyım?
Bir de Yakıtı ve Aldığı Yağ miktarını merak ediyorum ?

R1 den sonra :D ne desem ki beklentilerin nedir? R1 gibi kullanım dersen etmez büyük ihtimalle
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst