Hyosung S&T Kanuni Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Son yakıt sarfiyatı testimi 250 km'lik bir gezide yaptım. Giderken ortalama bir süratle, dönerken ise epey bir gazladım. :)

Gidiş 100-130 km/s
Dönüş 160-230 km/s

100 km'deki sarfiyat 4.75 lt. :)

Eğer gazlamasaydım 3.5 litre muhtemeldi herhalde.
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
selam arkadaslar ben hyosung gt 650 almak istiyorum fakat almayi dusundugum motorda devirdaim tahliyesinden su damlatma sorunu var bu benim basimi agritir mi yoksa kolay halledilebilir bir sorun mu dur?
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
selam arkadaslar ben hyosung gt 650 almak istiyorum fakat almayi dusundugum motorda devirdaim tahliyesinden su damlatma sorunu var bu benim basimi agritir mi yoksa kolay halledilebilir bir sorun mu dur?

yaklaşık 400 tl masraf açar devridaimin değişmesi kesin çözümdür
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Sahibindennoktakom'daki 3.500 tl ye satilan c elektrik (atesleme problemli) comet 650'yi bilen, goren, sahibini taniyan var mi?
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
Sahibindennoktakom'daki 3.500 tl ye satilan c elektrik (atesleme problemli) comet 650'yi bilen, goren, sahibini taniyan var mi?

baktım şimdi de, pek bi cacık çıkmazmış gibi görünüyor.

ateşleme beyni ile birlikte, ateşlemeyi düzenleyen bi parça daha var. belki ondadır sorun.. eğer gt650,niz varsa ve parça telafisi olarak kullanmak isterseniz alınır :).. ne bilim ön amortisör arka salıncak üst kapak gibi bilimum işe yarar parçalar bakımından... ama onun dışında pek makul gelmedi bana.
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
selam arkadaslar benim bir sorum olacak gt 250 ye takilan tiger marka egzoz gt 650 ye uyar mi ?
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
selam arkadaslar benim bir sorum olacak gt 250 ye takilan tiger marka egzoz gt 650 ye uyar mi ?

uyar belki, ama motorun karakteristiğini nasıl etkileyeceğini bilemezsiniz.. egzos tüpünü değiştirmek genelde motosikletin tork ve beygir gücü eğrisini değiştirir. örneğin normalde gt650 maksimum gücü 7000 - 8000 devirler arasında verirken, egzos tüpünü değiştirdiğinizde bu maksimum güç devri 9000 - 10000'e çıkabilir. yada 4000 - 5000'e düşebilir.

bu şartlarda, sürüş konforu, performans ve en önemlisi yakıt sarfiyatı oldukça etkilenir. he, belki iyi yönde etkilenir, belki kötü yönde :) ama nadir durumlar haricinde rastgele modifikasyonlardan hiç olumlu sonuç. alındığını görmedim.

kişisel kanaatim çok elzem bir psikolojik çöküntü yaratmıyorsa sizde, orjinal egzosu ile kullanmanız. çünkü orjinal tork eğrisi bence çok iyi.

zaten amacınız egzos sesi ise, yanlış motosiklet seçmişsiniz...
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
uyar belki, ama motorun karakteristiğini nasıl etkileyeceğini bilemezsiniz.. egzos tüpünü değiştirmek genelde motosikletin tork ve beygir gücü eğrisini değiştirir. örneğin normalde gt650 maksimum gücü 7000 - 8000 devirler arasında verirken, egzos tüpünü değiştirdiğinizde bu maksimum güç devri 9000 - 10000'e çıkabilir. yada 4000 - 5000'e düşebilir.

bu şartlarda, sürüş konforu, performans ve en önemlisi yakıt sarfiyatı oldukça etkilenir. he, belki iyi yönde etkilenir, belki kötü yönde :) ama nadir durumlar haricinde rastgele modifikasyonlardan hiç olumlu sonuç. alındığını görmedim.

kişisel kanaatim çok elzem bir psikolojik çöküntü yaratmıyorsa sizde, orjinal egzosu ile kullanmanız. çünkü orjinal tork eğrisi bence çok iyi.

zaten amacınız egzos sesi ise, yanlış motosiklet seçmişsiniz...

asil amacim ses olmakla birlikte performansa da onem veriyorum tabi ama v-twin motor sesi gercekten hosuma gidiyor..
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
170 de sorun olmuyor ben öyle kullanıyordum
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
asil amacim ses olmakla birlikte performansa da onem veriyorum tabi ama v-twin motor sesi gercekten hosuma gidiyor..

ok, eğer özel olarak gt250 için tasarlanmış ise, muhtemelen, gt650'nin ihtiyacı olan kadar rahat egzos çıkışına sahip değildir.

eğer daha fazla egzos basıncı yaratırsa, motor daha düşük devilerde daha yüksek tork üretir. bu da hızlanmak için iyi, maksimum hız için kötü olur.

eğer orjinal gt650'nin egzos basıncından daha düşük basınç yaratırsa, motor daha yüksek devirlerde daha yüksek tork üretir. bu da, hızlanmak performansını kötü etkilese de, maksimum hızı ve yüksek hızlardaki hızlanabilme yeteneği artar.

genelde maksimum torku düşük devirlerde elde etmek daha ekonomik, yüksek devirlerde elde etmek daha savurgan yakıt harcaması demektir.

bağlantı bölgelerine bakın. eğer uymuyorsa da, bir demirci yada tornacı bir bağlantı aparatı yapabilir 20 - 30 liraya.

bi arkadaşımda honda 600f için satılan egzos vardı gt250r'da uydurup monte etmişler. gayet de güzel sesi vardı. sürüşte pek birşey değişmedi diyordu...
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Beyler elimde fazladan (sıfır) karbüratör manifoldları var ön ve arka. "Fiyatı 140 TL"
Hatta İstanbul'daysanız; Bostancı'da garajımız var, değiştirmenize yardımcı olurum hem tanışmış oluruz.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Bugün saat 4 civarlarında pendik kartal arası sahilyolundaki beyaz,kırmızı jant şeritli gt 650 burdan mı ?
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Evet, bendirim o muhtemelen. :)
Beyaz motorların hepsi güzeldir bence...
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Merhaba millet Şu ilan hakkında ne düşünüyorsunuz ?

Motosikletin 2. sahibi daha önce bi süre motorcuda yatmış.
Yere dengeli basamayıp yan yatırmış radyatör çatlamış ve değiştirmiş. Bana pek mantıklı gelmedi yan yatma ile radyatör çatlaması sizce ihtimali var mı böyle birşeyin?
Devir saati sürekli boş gösteriyor diye tamire götürmüş ve orada saati hepten bozmuşlar yeni saat takılmış.
Depo dışında her yerde boya var. Eğer ciddi bi kaza değilse boyayı önemsemem.Ciddi bi kaza olduğu söylenmedi. Benim motorum da 2011 ama uzun yol gezisinde yatırdım sürüklenmedi bile 10cm sürüklenmiştir belki ama yol mıcırlı kötüydü derin çizdi depoyu kafa grenajını alt grenajı kuyruğu. Ben de komple boyattım ama kaliteli ustaya yaptırdım hem de sedefli boya ama sıfırdan farksız oldu.
Sonuç olarak plastik parçası çizilmiş ve yapılmış sıkıntı değil eğer kaza motora sağlam zarar vermemişse.

Bilgiler bunlar ilan da bu

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2009-model-enjeksiyonlu-53599435/detay/
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
İki tarafa da yatsa radyatör hiçbir şekilde hasar almıyor bizde. Tam radyatörün hizasında taş gibi bir şey varsa bilemem.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Şimdilik msjlaşmalarda söylenen bu sizin bu motor hakkındaki yorumunuz nedir?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst