Hyosung S&T Kanuni Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
GT LERDE amatisör çıkıntıları 0.5 cm kadardır ama boyu kısa birisi kullanıyorsa biraz kısa tutmak için amartisör çıkıntıları artılır senin makinada böyle bir şey yapılmıştır önemli bir şey degi açıda değişmez

pazar günü bekleniyorsunuz unutmayın
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Benim GT'de o kadar olmasa da ufak bir çıkıntı var.



 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
bir de kırmızı renklisini görseydik
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
GT LERDE amatisör çıkıntıları 0.5 cm kadardır ama boyu kısa birisi kullanıyorsa biraz kısa tutmak için amartisör çıkıntıları artılır senin makinada böyle bir şey yapılmıştır önemli bir şey degi açıda değişmez

pazar günü bekleniyorsunuz unutmayın

evet. o kadar farktan oluşacak açı farkı pek önemsiz. onu sallamadım zaten de, ben ilk görünce aklımda korkunç ve bi o kadar saçma bi tablo oluştu :D

sürekli orman yolunda kullanıyorum ( kavacık - polonezköy arası orman içindeki asfalt yol ) asfalt komple yamaların bir araya gelmesinden oluşuyor.

dedim oralarda sağlam bi çukur bu hale mi getirdi diye :D ilk izlenim :D sora kendime dedim zati " yok devenin nalı " diye :D


:( ben pazar gelemicem sanırım. yazcaktım bu gün burda. bi animasyon var bitirmem gereken. pazar günü akşama kadar pc başında popo çürütcek gibiyim. render denen bi illet var :) motosikletin rodajı gibi bişi :)

ama garaj'a müsait bi zamanda gelmeyi planlıyorum. benim motor son zamanlarda zamansızlıktan pek bakımsız kaldı. kullanmam da gerek. :)

şu alt yağ tıpası benim yalama olmuştu geçmiş konulardan hatırlarsanız. onu hala çözmedim. sanırım onu yurt dışından sipariş vericem.

şimdi oraya bi boy büyük diş açıp bi boy büyük bi tıpa yerleştirilebilir ama, netten yurt dışından 45 - 50 liraya geliyo gibi. değmez uğraşmaya sanırsam.

bakımsızlıktan ölcek motorum. bi de demin marş ıkına sıkına bastı :) konjektörü değiştirmem de şart :D battık resmen :D zincir de önceki sahibi bakımını ihmal ettiğinden değişmesi lazım :eek:

zincir + genel bakım (filtreler bujiler yağ vs. vs. ) konjektör, kablolama sigortalama, kısa far'a modifiye... hobareeeyy :D
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
evet. o kadar farktan oluşacak açı farkı pek önemsiz. onu sallamadım zaten de, ben ilk görünce aklımda korkunç ve bi o kadar saçma bi tablo oluştu :D

sürekli orman yolunda kullanıyorum ( kavacık - polonezköy arası orman içindeki asfalt yol ) asfalt komple yamaların bir araya gelmesinden oluşuyor.

dedim oralarda sağlam bi çukur bu hale mi getirdi diye :D ilk izlenim :D sora kendime dedim zati " yok devenin nalı " diye :D


:( ben pazar gelemicem sanırım. yazcaktım bu gün burda. bi animasyon var bitirmem gereken. pazar günü akşama kadar pc başında popo çürütcek gibiyim. render denen bi illet var :) motosikletin rodajı gibi bişi :)

ama garaj'a müsait bi zamanda gelmeyi planlıyorum. benim motor son zamanlarda zamansızlıktan pek bakımsız kaldı. kullanmam da gerek. :)

şu alt yağ tıpası benim yalama olmuştu geçmiş konulardan hatırlarsanız. onu hala çözmedim. sanırım onu yurt dışından sipariş vericem.

şimdi oraya bi boy büyük diş açıp bi boy büyük bi tıpa yerleştirilebilir ama, netten yurt dışından 45 - 50 liraya geliyo gibi. değmez uğraşmaya sanırsam.

bakımsızlıktan ölcek motorum. bi de demin marş ıkına sıkına bastı :) konjektörü değiştirmem de şart :D battık resmen :D zincir de önceki sahibi bakımını ihmal ettiğinden değişmesi lazım :eek:

zincir + genel bakım (filtreler bujiler yağ vs. vs. ) konjektör, kablolama sigortalama, kısa far'a modifiye... hobareeeyy :D


pek fazla bir işin yokmuş en kısa zamanda ugra burda hallederiz karter tapa sı için getirtmeye gerek yok söküp tornacıda kolayca hallediliyor onun yerine iyi bir conjoktör getirtelim sana
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
bir de kırmızı renklisini görseydik
sen iste yeter ki
304775_10150321146594511_735144510_7737336_492971056_n.jpg

24115_378443614510_735144510_3482544_2953905_n.jpg

61367_442018399510_735144510_4923063_4390823_n.jpg

en üstteki son hali
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
vanda geprem allah yardımcınız olsun bizde burda köfte alamendeyken ögrendik üzüldük inşallah arkadaşlarda bir sey yoktur
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
vanda geprem allah yardımcınız olsun bizde burda köfte alamendeyken ögrendik üzüldük inşallah arkadaşlarda bir sey yoktur
ben de az önce tv de gördüm....inşallah iyidir abi...

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:55 ----------

otopsici vandaydı. umarım iyidir :(
acaba telefonu felan kimse de yok mu.... arayıp ögrensek iyi mi...
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
Allah yardımcıları olsun :( inşallah otopsici iyidir.

diğer başlıklardan birinde birisi ulaşmış otopsici'ye. sağlık görevlisi ya kendisi. yaralılarla uğraşıyormuş. ana baba günüymüş. hastane de yıkılma riski varmış. :( zor durum vala. yakın olsaydı işi gücü bırakır yardıma giderdim de. tee van :(
 
Katılım
16 Ağu 2011
Mesajlar
212
benimde aklıma o geldi çok geçmiş olsun van çok uzak dualarımız sizlerle
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Sırf seni merak ettiğimden girmiştim bu foruma rahatladım yazılarını görünce dostum:) Yazını okuyunca benim ve kardeşimin motorlarını takas için sana teklif etme ihtiyacı hissettim.Al sana taş gibi dağ taş hoplama zıplama motorları:)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...hyosung-xrx-125-sm-super-moto-58723045/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-en-guzel-hyosung-rt-125-60533403/detay/


hiç sorma bak sana face book adresimi verim özelden gezdiğim yerlerin fotolarına bak gt650 ile çıkmadığım dağ kalmadı gibi ama halen çıkamadığım dağlar var
ve ben Van ilindeyim dün kar yağdı kar kalınlığı 20 cm ye kadar ulaştı o yüzden gt650 bana çok geliyor
daha çok düşük cc bir cros lazım eğer bulamazsam enduro bakacam malum seneye iran hindistan filan düşünüyorum
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
Sırf seni merak ettiğimden girmiştim bu foruma rahatladım yazılarını görünce dostum:) Yazını okuyunca benim ve kardeşimin motorlarını takas için sana teklif etme ihtiyacı hissettim.Al sana taş gibi dağ taş hoplama zıplama motorları:)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...hyosung-xrx-125-sm-super-moto-58723045/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-en-guzel-hyosung-rt-125-60533403/detay/

otopsici için yazdıysan, adam van'da yaşıyo. sağlık görevlisi ve muhtemelen şu an zor durumdaki yaralılarla ilgileniyodur.

motosikletle bu ara pek ilgileneceğini sanmıyorum dostum. iletişim kurabilirsen haberimiz olsun. merak ediyoruz kendisini.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Bende merak ettim kendisini.MEsajı görünce hemen yazdım.Moral olsun diye yazdım aslında ilanları.

otopsici için yazdıysan, adam van'da yaşıyo. sağlık görevlisi ve muhtemelen şu an zor durumdaki yaralılarla ilgileniyodur.

motosikletle bu ara pek ilgileneceğini sanmıyorum dostum. iletişim kurabilirsen haberimiz olsun. merak ediyoruz kendisini.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Yaşlıydı azıcık. Epey yorgundu hatta. :)

Jant 170'liği kaldırır da, maşa, zincir ve zincir koruma sıkıntı yapar muhtemelen.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
Yaşlıydı azıcık. Epey yorgundu hatta. :)

Jant 170'liği kaldırır da, maşa, zincir ve zincir koruma sıkıntı yapar muhtemelen.

180 takanlar var. zincir mesafesi de kurtarıyor. zincir koruma dert değil :) sil baştan gt650 konusunu gördüysen eğer :) yakında zincir koruma filan kalmayacak zaten :D:D

180 güvenip takamam. jantın 180'e fazla dar geleceğini düşünüyorum. yoksa motorun torku 180'i rahat çekecek güçte.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst