Hyosung S&T Kanuni Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
GT650R 'ın ikinci elinin neredeyse hiç olmadığı bu piyasada bile temiz GTR bulup 8000 in altında almak imkansız oldu :)
Ben de Cok uygun fiyata ER6F bulunca; satılma kolaylığını düşününce; ve kawasaki markası olunca hiç düşünmeden aldım. iNanılmaz memnunum; bu kadar beklemiyodum gercekten :)
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
650cc de hep bu arıza var

Arkadaş gerçekten komikmiş. Demek 1. vites geçişindeki sarsma arıza oluyormuş. Bu zamana kadar 6 tanesi 600cc üzeri 9 tane motosiklet kullanmış biri olarak demek ki hep arızalı motorlar denk gelmiş bana. Küçük cc kullanan biri ilk defa yüksek cc bir motor kullanıyorsa özellikle 1. ve 2. vites geçişlerindeki sarsma ve sesi sorun olarak algılayabilir. Ama aslında çok normal bir durumdur. Ama işte yorum yapmaktan da kendini alamaz işte orası ayrı :)
 
Katılım
8 May 2010
Mesajlar
4
Selam arkadaşlar bende yaklaşık 9 aylık 2005 gt650 comet kullanıcısıyım ilk motorum motordaki ufak bi ses sebebiyle servise götürdüm ve 3 ay gibi kısa bi sonra :) çıkartabildik ama kış ayları olduğu için hararet yarıyı hiç geçmemişti şu anda trafiğe girince hemen yarı üstü oluyor ve fan kırmızıya gelmeden açmıyor normalmidir?
 
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
204
Selam arkadaşlar bende yaklaşık 9 aylık 2005 gt650 comet kullanıcısıyım ilk motorum motordaki ufak bi ses sebebiyle servise götürdüm ve 3 ay gibi kısa bi sonra :) çıkartabildik ama kış ayları olduğu için hararet yarıyı hiç geçmemişti şu anda trafiğe girince hemen yarı üstü oluyor ve fan kırmızıya gelmeden açmıyor normalmidir?

Hocam ben motoru alalı yaklaşık bir ay oldu. Gösterge hep ortada,bi anormallik var gibi senin motorda
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
682
Kırmızı kısımda fan açması normal değil yarının biraz üzerinde açıyor benim makine kırmızı zaten tehlike çizgisi demek bence zaman kaybetmeden göster sonra üst kapak contayı yakmıyasın hararet yapmasın motor.Su seviyesi antifiriz yoğunluğunu ve termostatını kontrol ettir.:cat:
 
Katılım
8 May 2010
Mesajlar
4
arkadaşlar cevaplar için teşekkürler su ve antifiriz seviyeleri normal bende servise kırmızıda açması tuhaf dedim ama bana gv650 liyi örnek gösterdi oda dijitalde son iki diş kala fan açıyormuş. heralde fan müşüründe bi arıza var fakat benim asıl takıldığım nokta bu motor bende bu zamana kadar(servisten alana kadar) hiç fan açıcak seviyede yani yarının üstüne çıkmamıştı havalardanmı bi arızadanmı onu çözemedim.bu arada bu motorlarda üst kapak contası metal olduğu için conta yakmıyor.
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Isınma ve fan konusu açılmışken ben de birkaç şey söyleyeyim. Hyosung Gt650 soğutma konusunda çok başarılı bir motosiklet bence. 9. motosikletimi kullanıyorum ve 8. si gt650'ydi 1 yıl boyunca 7000 km kadar kullandım ve en fazla 3-4 kez fanın çalıştığını hatırlıyorum.

Ha şimdi demekki müşürde problem var diyeceksiniz ama ilgisi bile yok. Çünkü eğer motor ısınsa en azından bacaklarınızda o ısıyı hissedersiniz. Mesela şu an kullandığım XT 660 da fan özellikle şehiriçinde uzun süre kullandıktan sonra sıkça devreye giriyor ve kesinlikle söyleyebilirim ki GT650'den daha fazla ısınıyor.
 
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
204
Arkadaşlar bizim motorlar kaç litra yağ alıyor? Bir de yağ göstergesi yok mu? Bittiği zaman nasıl anlıyoruz? Ben göstergeyi göremedimde.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Arkadaşlar bizim motorlar kaç litra yağ alıyor? Bir de yağ göstergesi yok mu? Bittiği zaman nasıl anlıyoruz? Ben göstergeyi göremedimde.


3 litre alıyor, gösterge yok ama yağ karterine doğru eğilip bakarsan küçük bi cam görebilir, seviyeyi ordan takip edebilirsin.
 
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
204
3 litre alıyor, gösterge yok ama yağ karterine doğru eğilip bakarsan küçük bi cam görebilir, seviyeyi ordan takip edebilirsin.

Çok fazlaymış yaa:pale: Benim suzukinin 4 katı:cyclopsan O camı hatırladım şimdi,teşekkür ederim.. Peki o yağ bitince mi değiştirmem lazım? Slamdunk 2 bin km sonra değiştirirsin demişti ama motoru yakmıyım bi de gerçi yanar mı onu da bilmiyorum ki:) Cahillik başa bela:salut:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Çok fazlaymış yaa:pale: Benim suzukinin 4 katı:cyclopsan O camı hatırladım şimdi,teşekkür ederim.. Peki o yağ bitince mi değiştirmem lazım? Slamdunk 2 bin km sonra değiştirirsin demişti ama motoru yakmıyım bi de gerçi yanar mı onu da bilmiyorum ki:) Cahillik başa bela:salut:


650 lik makine kullanıyosun, 1 litre yağ konmasını beklemedin dimi :) benim motor 4 litre 100 gr alıyor mesela. Yağ ın min ve max ibareleri var onları takip edersin camdan, her 2000-2500 km de yağ değişimi yaparsan motorun ömrü uzar tabiki.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
gv650 de 3.5 litre alıyor. Kaliteli yağ koyacaksanız 4 adet 3 litre(castrol için 4x18 tl) tutar. Kafanıza takmadan 3.000-4.000 km arası kullanırsınız. :bounce:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
Arkadaşlar ben ST kulanıcısıyım yanlız benimki 250 lik bizim için ayrı bir konu başlıgı acılmamıs genelde çoğu hyosung kullanıyor.O yüzden buraya sorim dedim :) benzin göstergenizde en sona vardığınızda son cizgi yanıp sonuyorya yanıp sönme başlayınca kac kilometremız kalmış oluyor ölcen varmı ? vereceginiz rakkama ben 5km eklicem cc farkından :rendeer:
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Yasin o motosikletin yağı sana satmadan hemen önce değişti. O nedenle için rahat olsun. Ayrıca öyle ustanın kafasına göre sırf 3-5 kuruş daha ucuz diye alakasız yağlar koydurursan performanstan birşeyler kaybedersin. En basit örnek olarak vites geçişlerinden bariz hissedersin. O motosiklet için en iyi yağ Mobilin yarı sentetik 10w40 yağı ve yaklaşık 3.5 litre yağ alıyor.
 
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
204
Yasin o motosikletin yağı sana satmadan hemen önce değişti. O nedenle için rahat olsun. Ayrıca öyle ustanın kafasına göre sırf 3-5 kuruş daha ucuz diye alakasız yağlar koydurursan performanstan birşeyler kaybedersin. En basit örnek olarak vites geçişlerinden bariz hissedersin. O motosiklet için en iyi yağ Mobilin yarı sentetik 10w40 yağı ve yaklaşık 3.5 litre yağ alıyor.

Evet abi söylemiştin zaten 9000'e kadar gidersin diye.. Yağ ne işe yarıyo anlamadığım için sorayım dedim arkadaşlara bi ;) Zaten senin dediğin yağı not etmiştim abi ben ondan koyacağım yani vakti gelince.. Abi bir de ben bu motoru kaç bin devirde kullanmalıyım ortalama? Arabada 2000-3000 arası normaldir ya? Yani devir kaç bine gelince vites değiştireyim?
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Kırmızıya girmeden ve torkun kurtardığı her devirde kullanabilirsin ama 6 binde vites yükseltip ortalama 4-5 bin devir civarlarında kullanırsan yakıt olarak ekonomik dolaşabilirsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst