hyosung polis ve itfaiye motorları

Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
bizimde kanuni tiger imiz var:p

gv650policenp9qq2.jpg


gv250policehh5fl5.jpg


gv250firedn7jz3.jpg
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Varadero'dan sonra Chopper'lı polislere gülerim ben :queen:

Ama itfaiye motoru tam süper olmuş:cat:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
polis motoru güzel olmuş american polis motorları gibi duruyor ... bizmkilere birerde ray-ban hediye etmeleri lazım bunu yanında (((((((:)
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
istanbulda hiç bi egitim fln verilmeden altlarına tiger verilen zabıtalardan snr bu aletler bence hiç fena diil tabi kullanıcak adamıda adam gibi secmek lzm
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Onu bunu bilmem ama İtfaye motosikleti İstanbul ara sokaklarına gerekli...:cat:
Ben belediyeyi arayıp sölicem.:p
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Fena değiller , ama bildiğim ve en beğendiğim polis motoru Pan European :)
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
:( ya göz yaşı yok tamam ben geri alıyorm sözümü iceyiafti ... kızma sen yeterki
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vay keratalar güzel olmuşlar,itfaiyede yakışıklı olmuş :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst