bizim polislerinde sağlam motorları var :cat:
Fena değiller , ama bildiğim ve en beğendiğim polis motoru Pan European![]()
itfaiyeci olsan daha iyi olur bence (((![]()
itfaiyeci olsan daha iyi olur bence (((![]()
:queen::queen::queen::queen:
nolmuş iki harf eksik yazdıksak alla allllar::mrgreen:
sen nie gülüosun bana gülüosun hemide:salut::mrgreen::cherry: