Hyosung ne kadar kalıplı? GT250R vs 1000RR

Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Cbr 125 ile hyo 250 gtr karşılaştırması vardı. :) Ben cbr beğendim.Neden bilmiyorum ama küçük hacimli motosikletlerde büyük görüntüler abes geliyor.Mesela cbr 125 motorunu hyo kasasına koysak nasıl abes durur. :)
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Konu guzel yalniz kalıp cüsse kıyası olmuş mukayese guzel, pek bi farkta yokmus lastik haric. Ayrica 1rr ın tasarımı daha güncel, hyo25r artik 90 ların 2000 lerin motoru kalmış ama kötü degil nede olsa desing by suzuki
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Konu guzel yalniz kalıp cüsse kıyası olmuş mukayese guzel, pek bi farkta yokmus lastik haric. Ayrica 1rr ın tasarımı daha güncel, hyo25r artik 90 ların 2000 lerin motoru kalmış ama kötü degil nede olsa desing by suzuki
evet arka jantı değiştirip 200lük bi lastik taktıkmı litreklik racinglerden görüntü ve kalıp olarak bir farkı kalmaz :)
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
eski 1 gt250R kullanıcısı olarak beni motordan soğutan 2 şey vardı.birincisi ha güney kore ha çin at çöpe gitsin gibi benzetmeler.ikinciside o görüntünün altındaki veran ses :D
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ha hasan ha kel hasan:p hesabı olmuş hiç fark yok yani
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Hyosung'un depo kısmı abartılmış şekilde büyük çirkin geldi bana şimdi.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
motosiklette nasıl görüneceğimizin pek önemi olmasada hoş görünebilmek iyidir.Hyosungda uzun boylu insanlara bunu fazlasıyla sağlıyor :) Benim gibi 1.83boya sahip birisi cbr 125in üzerine binince ortaya nasıl bişe çıkıyo biliyomusunuz :)
 
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
319
motosiklette nasıl görüneceğimizin pek önemi olmasada hoş görünebilmek iyidir.Hyosungda uzun boylu insanlara bunu fazlasıyla sağlıyor :) Benim gibi 1.83boya sahip birisi cbr 125in üzerine binince ortaya nasıl bişe çıkıyo biliyomusunuz :)

15636.jpg


Böyle bişey cıkıyo, sanki elimize alıp halı üstünde geri cekip bırakınca gidicek bi oyuncak. :queen:

Hyosung'un ben adına kurban oliyim daha yeni sattım ama 2011-12 efiyle dönüş yapabilirim.

Bu arada resimde sol elim arka planda kalmış ama sol elim gidonda, e ben şimdi bu motorda böyle oturarak insan icinde racing motor var bende diye triplere nası gircem.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Kas 2008
Mesajlar
281
valla motordan anlamayan adam hyosungu 4silindir sanıyo:) lise sonda servisle işe giderken hafif bi trafik vardı servisin yanına bi hyosung yanaşmıştı servis şoförü yanındakine ''bak şimdi nasıl ses çıkarcak'' demişti içimden çok gülmüştüm:)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
256
motor hacmi ile görüntüsünün ters orantılı olduğu motorsiklet takıntısının nedeni nedir acaba ? Gerçekten bunu merak ediyorum...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Hyosung Gt250R , 250cc bir spor motosiklet için gereksiz büyük. Deposu tüm binliklerden daha geniş. SS'in küçüğü makbuldur derken , 250r gerçekten boyun olarak büyük kalıyor.
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
http://b1109.hizliresim.com/11/9/30/15636.jpg

Böyle bişey cıkıyo, sanki elimize alıp halı üstünde geri cekip bırakınca gidicek bi oyuncak. :queen:

Hyosung'un ben adına kurban oliyim daha yeni sattım ama 2011-12 efiyle dönüş yapabilirim.

Bu arada resimde sol elim arka planda kalmış ama sol elim gidonda, e ben şimdi bu motorda böyle oturarak insan icinde racing motor var bende diye triplere nası gircem.
MEte abininde böyle bir fotosu vardı . Motor altında gorunmuyordu :)
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
372
valla bizim koyde bir laf vardir derlerki; devede de boy var ama essegin arkasindan giyor aynen o hesap olmus baska birsey aklima gelmedi vallahi.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Benim 600RR son model 1000RR dan daha buyuk.

Boyu degil islevi onemli takmayin bunlari kafaniza.

Goruntu meraki olan chopper alsin
racing ci adama yakismaz boyle seyler.
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
kim arar söyle kim arar? vefasız olanı 1000 RR :flower::queen:::flower:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Benim 600RR son model 1000RR dan daha buyuk.

Boyu degil islevi onemli takmayin bunlari kafaniza.

Goruntu meraki olan chopper alsin
racing ci adama yakismaz boyle seyler.

hocam bende bununla ilgili bişey söylicektim:) takılmamak lazım.

http://b1109.hizliresim.com/11/9/30/15636.jpg

Böyle bişey cıkıyo, sanki elimize alıp halı üstünde geri cekip bırakınca gidicek bi oyuncak. :queen:

Hyosung'un ben adına kurban oliyim daha yeni sattım ama 2011-12 efiyle dönüş yapabilirim.

Bu arada resimde sol elim arka planda kalmış ama sol elim gidonda, e ben şimdi bu motorda böyle oturarak insan icinde racing motor var bende diye triplere nası gircem.

Çektiğin fotoğraf açısından 2008 1000RR olsa altında inan yine aynı böyle karakaçan gibi durur. Altında 170 beygirlik makine yine racing'im var diyemessin:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst