Hyosung Gv 250 onboard and Gt250r

Katılım
8 May 2008
Mesajlar
882
biraz alakasız bir soru olacak ama videoyu mp3'le hangi program ile birleştirdiniz?:)
Birde videoda geçişler var hangi saniyene geçeceğini falan ayarlayan bir program öneriniz varmı?
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
biraz alakasız bir soru olacak ama videoyu mp3'le hangi program ile birleştirdiniz?:)
Birde videoda geçişler var hangi saniyene geçeceğini falan ayarlayan bir program öneriniz varmı?

windows live movie maker ile yaptım.Basit kolay kullanımlı ve vakit almıyor :)
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
449
waybe semtimizin motorcuları çıktı çekmece istasyon menekşe florya gezinmişsiniz.:)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
waybe semtimizin motorcuları çıktı çekmece istasyon menekşe florya gezinmişsiniz.:)

ehehe evet bazen oralarda olduğumuz oluyo ben avcılardayım normalde ama florya sahil yoluna aşığım.videoda pek gözükmüyo ilerisi ama o ağaçlık yol benim hayallerimin yolu :)
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
882
Felon çok sağol,bügün yaptığım fotoğraf makinası aparatıyla yarın birkaç video çekicem,onları düzenleyip forumda paylaşmayı planlıyorum.Katkılarından dolayı teşekkür ederim:)
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
449
ehehe evet bazen oralarda olduğumuz oluyo ben avcılardayım normalde ama florya sahil yoluna aşığım.videoda pek gözükmüyo ilerisi ama o ağaçlık yol benim hayallerimin yolu :)

kırserdar caddesi oluyo orası restoran ların olduğu bi altta hatboyu caddesi evet çok güzel bi yol bencede ama hergün orada olduğumdan artık cazip gelmiyo :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst