- Katılım
- 13 Nis 2010
- Mesajlar
- 5,448
- Konu Yazar
- #21
güzel bir video olmus slayerınde elıne saglık( motoru kullanma acısından )
fakat ben her zaman sagdan sollamaya karsı bırısıyım aman dıkkat .
teşekkürler
güzel bir video olmus slayerınde elıne saglık( motoru kullanma acısından )
fakat ben her zaman sagdan sollamaya karsı bırısıyım aman dıkkat .
teşekkürlerbiraz risk oluyo arada tabi :queen:
biraz alakasız bir soru olacak ama videoyu mp3'le hangi program ile birleştirdiniz?
Birde videoda geçişler var hangi saniyene geçeceğini falan ayarlayan bir program öneriniz varmı?
waybe semtimizin motorcuları çıktı çekmece istasyon menekşe florya gezinmişsiniz.![]()
Felon çok sağol,bügün yaptığım fotoğraf makinası aparatıyla yarın birkaç video çekicem,onları düzenleyip forumda paylaşmayı planlıyorum.Katkılarından dolayı teşekkür ederim![]()
ehehe evet bazen oralarda olduğumuz oluyo ben avcılardayım normalde ama florya sahil yoluna aşığım.videoda pek gözükmüyo ilerisi ama o ağaçlık yol benim hayallerimin yolu![]()