- Katılım
- 2 Eki 2012
- Mesajlar
- 1,426
- Konu Yazar
- #1
motorumu 2.5 ay önce aldım,şimdiden gözüm yükseklerde,ilerde ya gt250 R yada Cbr 250 almayı planlıyorum.Tvs 150likte olsa güçlü torklu bir makina olduğu için cbrı aldıktan bir süre sonra yetmez gibime geliyor o yüzden gt250r a yoğunlaşıyorum.Ama gt250r'ın aşırı büyüklüğü,gidon turu, oturuş pozisyonu keşke almasaydım dedirtir mi merak ediyorum.Yoksa dışardan bakınca aslan gibi üstüne binince ceylan gibi mi ?Bide boy 1.73 sizce sıkıntı yaratır mı ?