Hyosung Gt250r şehir içinde sürmesi zor mu?

Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
motorumu 2.5 ay önce aldım,şimdiden gözüm yükseklerde,ilerde ya gt250 R yada Cbr 250 almayı planlıyorum.Tvs 150likte olsa güçlü torklu bir makina olduğu için cbrı aldıktan bir süre sonra yetmez gibime geliyor o yüzden gt250r a yoğunlaşıyorum.Ama gt250r'ın aşırı büyüklüğü,gidon turu, oturuş pozisyonu keşke almasaydım dedirtir mi merak ediyorum.Yoksa dışardan bakınca aslan gibi üstüne binince ceylan gibi mi ?Bide boy 1.73 sizce sıkıntı yaratır mı ?
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Boy ideal. Şehir içinde sıkıntı olmaz ama yoğun trafikte kalırsan biraz can sıkıcı olabiliyor.
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Yoğun trafikte bilekleriniz kesin ağrıyacaktır. Özellikle sol eliniz ve bileğiniz debriyaj sıkmaktan ağrıyacaktır. Her SS tipli motor için normal bir durum tabi. Ama yola çıktığında ceylan gibi maşallah.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Ilk bindiginde mahveder ama alisinca cok keyifli. 1 ay kullandiktan sonra artik ybr gibi biner gezersin :) ben garajin icinde cevirmek harici pek sıkıntı yasamadim.
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Cbr mi Hyosung mu diye başlık açmak istemiyorum.yüzlerce konu var.Kafamda %70 hyo var.ikisininde teknik özellikleri,konforu,servisi hakkında bilgim var cbrın rahat olduğunuda biliyorum tek sıkıntım hyonun viraj kabiliyeti,ara kaçışlar ve hyoya alışıp alışamıyacağım...
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Trafik saatinde Beylikdüzü-Topkapı yaptıktan sonra pert oldum. Lakin ben kıçımı enduroya alıştırmış birisi olarak herhangi bir racing ilede aynı duruma düşerim. Tabi ankaradaki trafik ile istanbuldaki benzer mi bilemiyorum.
 
Katılım
20 Haz 2013
Mesajlar
180
Tek sıkıntın yogun trafık olucaktır debrıjayı sık bırak sık bırak gercekten bı yerden sonra bılegı bıtırıyo ama yapcak bısey yok hersey 4 4 luk olmaz ama gerı kalan hersey ıyı kı almısım dedırtıcektır ıvmelenmesı kacısları vırajı vs gercekten ıyıdır ama ıkıncı el alıcaksan dıkkat et alıcagın motora sonra motor zevkının ıcıne edebılır hakkında hayırlısı olsun :)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Kotto fazla kullanma motoru, ben alabilirim kışa doğru. Baştan söyliyimde :pl:
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Tek sıkıntın yogun trafık olucaktır debrıjayı sık bırak sık bırak gercekten bı yerden sonra bılegı bıtırıyo ama yapcak bısey yok hersey 4 4 luk olmaz ama gerı kalan hersey ıyı kı almısım dedırtıcektır ıvmelenmesı kacısları vırajı vs gercekten ıyıdır ama ıkıncı el alıcaksan dıkkat et alıcagın motora sonra motor zevkının ıcıne edebılır hakkında hayırlısı olsun :)

Debriyaj halatını söküp gres yağı sürüp geri takarsan yumuşacık bir debriyajın olur. Sökemiyorsan ucu uzun bir şırınga alıp içine 90 numara yağ yada hidrolik yağı(dikkat et boyaya dökme) koy. Maneti yuvasından çıkarıp halatın için şırıngayı sokup ufak ufak yağ basıp aşşağı inmesini bekle.
 
Katılım
20 Haz 2013
Mesajlar
180
Kotto fazla kullanma motoru, ben alabilirim kışa doğru. Baştan söyliyimde :pl:

Tamam abi senın scoteer ıda ben alırım :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:16 ----------

Debriyaj halatını söküp gres yağı sürüp geri takarsan yumuşacık bir debriyajın olur. Sökemiyorsan ucu uzun bir şırınga alıp içine 90 numara yağ yada hidrolik yağı(dikkat et boyaya dökme) koy. Maneti yuvasından çıkarıp halatın için şırıngayı sokup ufak ufak yağ basıp aşşağı inmesini bekle.

Halil abi tesekkur ederım ama bunları yapabılcegımı sanmıyorum en iyisi servise gittigimde ustaya soylerım o yapar şu an daha sök tak işlerini yapabılcek bılgılerım yok maalesef :)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Tamam abi senın scoteer ıda ben alırım :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:16 ----------



Halil abi tesekkur ederım ama bunları yapabılcegımı sanmıyorum en iyisi servise gittigimde ustaya soylerım o yapar şu an daha sök tak işlerini yapabılcek bılgılerım yok maalesef :)

Bi satamadım gitti sucuturu. Her gelen kapora bırakıyor, parası denkleşmiyor sonra. 200 tl kaporadan geldi :mrgreen:
Lan daha 2200km'deki motoru beğenmiyorlar :mrgreen:
Gel buraya geçer kağıdını aldıktan sonra, yaparız :cat:
 
Katılım
20 Haz 2013
Mesajlar
180
Bi satamadım gitti sucuturu. Her gelen kapora bırakıyor, parası denkleşmiyor sonra. 200 tl kaporadan geldi :mrgreen:
Lan daha 2200km'deki motoru beğenmiyorlar :mrgreen:
Gel buraya geçer kağıdını aldıktan sonra, yaparız :cat:

Begenmezler ya şu önceki motorumda 3000 e yakındı kız gıbı motor bı tane gelen baba ogul motoru oyle bı ıncelıyolar kı sankı 90 model 100 bınde sanarsınız o kadar uyuz oldum kı bı de bılıyosunuz en ölü fiyatına verıyodum hala bana 200 daha alma yok bunun oturusu rahatsız soyle boyle bıktırıyolar ınsanı.

Abi aslında bı gun gozumu karartıp gunduzden gelıcem gecesıde taksım ortakoy yapalım :mrgreen:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Begenmezler ya şu önceki motorumda 3000 e yakındı kız gıbı motor bı tane gelen baba ogul motoru oyle bı ıncelıyolar kı sankı 90 model 100 bınde sanarsınız o kadar uyuz oldum kı bı de bılıyosunuz en ölü fiyatına verıyodum hala bana 200 daha alma yok bunun oturusu rahatsız soyle boyle bıktırıyolar ınsanı.

Abi aslında bı gun gozumu karartıp gunduzden gelıcem gecesıde taksım ortakoy yapalım :mrgreen:

Beni scuturla ezerler, hor görürler :pale: RR varken kimse yanaşamıyordu ama :pl:
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Hani paran yoktu Tvs yi satıp okuyacadın :queen::queen:

Kredimi çektin gene :queen:

cuma günü motora müşteri geldi.babam adamlar gelmeden kıyamadı heralde sakın satma ben alıyorum motoru dedi :p adamlada zaten anlaşamadık.Değiştirmeyi şimdi düşünmüyorum zaten daha 1.500 kmde.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst