- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar yaşadığım yerde hyosung gt250r 2009 enjeksiyonlu motorumu düzgün yapıcak insan olmadığı için kendim yapıyorum bi hususta desteğinizi almak istiyorum
Orjinalini silindirinin bu şekilde bir boru takılıyor

İnternetten sipariş verdiğim silindir böyle geldi

Satın aldığım yere sorduğumda silindir içinde kalan fazla yakıtı geri gönderiyor iptal etsenizde bi sıkıntı olmaz dedi bu konu hakkında bilği verebilirmisiniz acaba
Ve birde motoru aldığımdan beri bu resimdeki borular boşta ağzını vida ile tıkamışlar hava filitresine baktığımda 4 boru girişi var ama benimkinde hep 2 tane takılı ve bu resimde ki gibi 2 boru boşta


Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
Orjinalini silindirinin bu şekilde bir boru takılıyor

İnternetten sipariş verdiğim silindir böyle geldi

Satın aldığım yere sorduğumda silindir içinde kalan fazla yakıtı geri gönderiyor iptal etsenizde bi sıkıntı olmaz dedi bu konu hakkında bilği verebilirmisiniz acaba
Ve birde motoru aldığımdan beri bu resimdeki borular boşta ağzını vida ile tıkamışlar hava filitresine baktığımda 4 boru girişi var ama benimkinde hep 2 tane takılı ve bu resimde ki gibi 2 boru boşta


Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler