Hyosung gt250r motor bloğu yardım

Katılım
20 Kas 2018
Mesajlar
5
Merhaba arkadaşlar yaşadığım yerde hyosung gt250r 2009 enjeksiyonlu motorumu düzgün yapıcak insan olmadığı için kendim yapıyorum bi hususta desteğinizi almak istiyorum

Orjinalini silindirinin bu şekilde bir boru takılıyor


İnternetten sipariş verdiğim silindir böyle geldi

Satın aldığım yere sorduğumda silindir içinde kalan fazla yakıtı geri gönderiyor iptal etsenizde bi sıkıntı olmaz dedi bu konu hakkında bilği verebilirmisiniz acaba

Ve birde motoru aldığımdan beri bu resimdeki borular boşta ağzını vida ile tıkamışlar hava filitresine baktığımda 4 boru girişi var ama benimkinde hep 2 tane takılı ve bu resimde ki gibi 2 boru boşta



Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Orijinalindeki parça sökülüp yeniye takılabilir gibi görünüyor. Tamam parçayı alan birşey olmaz der ama enjeksiyonlu makina da ariza ışığı yakmaz mı
 
Katılım
20 Kas 2018
Mesajlar
5
Orjinaldeki giriş yeri kapalı işte tam bi bilğim olmadığından bu konuda sorayım dedim sıkıntı yapcaksa geri iade edicem ve sadece ön silindirde kapalı arkada var girişi
 
Katılım
4 Haz 2010
Mesajlar
304
Servis manuel i indirip parca kodlari ile parca arar ve tamiratinizi manuele uygun yaparsaniz daha rahat edersiniz
 
Katılım
24 Şub 2013
Mesajlar
68
Motosikleti
Tracer 900
En üstteki fotoğrafta gördüğüm yani yeni silindirde kapalı olan, yanılmıyorsam (emin değilim) egr çıkışıdır kapatsan da bir şey olmaz (euro3 ile alakalı bir durum, yanmayan yakıtı geri geçiriyor ve emisyon düşüyor).
diğer etrafı yay sarılı olan hortumlar hava akış sensöründe takılı olmalı, rölanti ve hava akışını kontrol eder. Körlendilerse kesin hava akış sensörün bozuktur ondan sabitleyerek körlemişlerdir.
 
Katılım
20 Kas 2018
Mesajlar
5
En üstteki fotoğrafta gördüğüm yani yeni silindirde kapalı olan, yanılmıyorsam (emin değilim) egr çıkışıdır kapatsan da bir şey olmaz (euro3 ile alakalı bir durum, yanmayan yakıtı geri geçiriyor ve emisyon düşüyor).
diğer etrafı yay sarılı olan hortumlar hava akış sensöründe takılı olmalı, rölanti ve hava akışını kontrol eder. Körlendilerse kesin hava akış sensörün bozuktur ondan sabitleyerek körlemişlerdir.

Çok teşekkürler yardımınız için
 
Katılım
4 Eki 2018
Mesajlar
120
egr çıkışı silindir kapağında egzoz çıkış kanalında olur diye biliyorum sizin bahsettiğiniz parça silindirde bence karter havalandırma benzeri bir çıkış olablir orjinal pistonda delik nereye gidiyor incelemek lazım önemsizde olabilir motoruda kırabilir
 
Katılım
20 Kas 2018
Mesajlar
5
egr çıkışı silindir kapağında egzoz çıkış kanalında olur diye biliyorum sizin bahsettiğiniz parça silindirde bence karter havalandırma benzeri bir çıkış olablir orjinal pistonda delik nereye gidiyor incelemek lazım önemsizde olabilir motoruda kırabilir

2 silindirden de çıkan bağlantı bi parçaya gidiyor orda birleşip enjeksyona gidiyor diye hatırlıyorum ama bu gün yine bakar detaylı bi şekilde bilgilendiririm tekrardan
 
Katılım
4 Eki 2018
Mesajlar
120
hocam aklıma tek gelen arabaların külbütör kapağında olan ve ısınan yağ buharını emme vasıtasıyla yanma odasına gönderen olay sende blokta olabilir bir nevi karter havalandırma gibi
 
Katılım
13 May 2018
Mesajlar
575
Emin olmayarak söylüyorum size karbüratörlü eski kasanın silindirini göndermiş olabilirler, arkadaşların söylediği gibi emisyonla alakalı bi dalga o, malum eski modeller yanlış hatırlamıyorsam 2007 modelleri bile var e o zamanlarda emisyon pekte umrunda değildi kimselerin yinede bu konuda ciddi teknik bilgileri olan birinden kesin bilgi almadan hareket etmeyin emeğiniz boşa gitmesin
 
Katılım
20 Kas 2018
Mesajlar
5
Geri bilgilendirme yapıyorum arkadaşlar o bahsetmiş olduğum kapalı delik geri besleme kanalıymış benim şuan ön silindirde yok arka silindirde var sadece arkayı bağladım ön silindire giden boruyu vida ile kapattım çalıştı motor sıkıntı yok şuan Hepinize cevaplarınız için teşekkür ederim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst