Hyosung GT250R-Kawasaki Ninja Hız testi !

Katılım
17 May 2011
Mesajlar
309
Bunu ancak hiç araba yada motor kullanmamış birisi söyler bence. O kişinin usta olduğuna emin misiniz, yada bu lafı kendisinin söylediğine...?

4.vitesi sonuna kadar kullanmadığını düşünerek öyle demişti..hyosungun 5.vitesinin çok yetersiz olduğunu düşünüyo..kendisi gt250r ile 203 görmüş birisidir :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
4.vitesi sonuna kadar kullanmadığını düşünerek öyle demişti..hyosungun 5.vitesinin çok yetersiz olduğunu düşünüyo..kendisi gt250r ile 203 görmüş birisidir :)

O zaman senin anlatımda ufak bir eksiklik olmuş gibi ;) Ben de anladım ne demek istediğini şimdi. 5.vites biraz sıkıntılı olduğu için iyi ayarlayıp geçirmek gerek, haklı tabi :)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Nasıl vites değiştirilirse değiştirilsin son hız değişmez. Ama belirli bir noktada biten yarış yapılıyorsa o zaman hızlanma açısından faydası olabilir tabi.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
kamera aparatı takılı olduğundan iyi kapanamıyodum motora ama bence kapanmanın tank slappingle etkisi yok bozuk yola o hızda girince ön tekerin yerden kesilip tekrar bozuk yola oturduğu an tank slapping başlıyor
tank slapingin en önemli nedeni saklanamamaktır bizzat test edebilirsinçünkü motor senin vücut hareketlerinle sağ sol yapmaya başlıyor önce özellikle depoyu bacağınla iyi kavrayamamışsan çok daha çabuk oluyor
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
tank slapingin en önemli nedeni saklanamamaktır bizzat test edebilirsinçünkü motor senin vücut hareketlerinle sağ sol yapmaya başlıyor önce özellikle depoyu bacağınla iyi kavrayamamışsan çok daha çabuk oluyor
yok onun etkisi olacağını sanmıyorum yani mantığını anlayamadım yada öyle söyliyim.
iyi kapanamamak en fazlası rüzgarın yönüne göre savrulma yapar ve hız keser
tankslapping 1e1 yol ve ön tekerin duruşuyla alakalıdır bence.
çünkü hiçbir zaman tekere kalkmadığın müddet temiz asfaltta aynı çizgide giderken tank slapping yaşamadım olacağınıda sanmıyorum
benim şuana kadar yaşadığım tokatlamaların hepsi ön tekerin anlık yerden kesilmesiyle meydana geldi bozuk asfaltda çukur nedeniyle ön teker bi an için boşta kalıp tekrar yere oturduğunda yere düştüğü asfalt bozuksa temiz asfalta çıkana kadar deliriyor motor temiz asfalta çıkınca ufaktan bi gaz açmayla (ki eğer gidonu hala tutabiliyosam) topluyorum motoru
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
yok onun etkisi olacağını sanmıyorum yani mantığını anlayamadım yada öyle söyliyim.
iyi kapanamamak en fazlası rüzgarın yönüne göre savrulma yapar ve hız keser
tankslapping 1e1 yol ve ön tekerin duruşuyla alakalıdır bence.
çünkü hiçbir zaman tekere kalkmadığın müddet temiz asfaltta aynı çizgide giderken tank slapping yaşamadım olacağınıda sanmıyorum
benim şuana kadar yaşadığım tokatlamaların hepsi ön tekerin anlık yerden kesilmesiyle meydana geldi bozuk asfaltda çukur nedeniyle ön teker bi an için boşta kalıp tekrar yere oturduğunda yere düştüğü asfalt bozuksa temiz asfalta çıkana kadar deliriyor motor temiz asfalta çıkınca ufaktan bi gaz açmayla (ki eğer gidonu hala tutabiliyosam) topluyorum motoru
Tank tokatlamada iyi kapanamamak da etken. Dik durduğunda rüzgar göğsünden vurarak paraşüt etkisi yapıyor motorun önü hafifliyor ve tank tokatlamaya davetiye çıkarıyor yüksek hızlarda :)
Tabiki senin dediklerinin etkisi de büyük
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Tank tokatlamada iyi kapanamamak da etken. Dik durduğunda rüzgar göğsünden vurarak paraşüt etkisi yapıyor motorun önü hafifliyor ve tank tokatlamaya davetiye çıkarıyor yüksek hızlarda :)
Tabiki senin dediklerinin etkisi de büyük
tamam belki %5 etkisi olur ama o zaman ben her frenajımda tank slapping e davetiye çıkartıyorum çünkü gazlama modundayken her frenajda dikiliyorum rüzgarın etkisi frenaja katkıda bulunuyor
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
tamam belki %5 etkisi olur ama o zaman ben her frenajımda tank slapping e davetiye çıkartıyorum çünkü gazlama modundayken her frenajda dikiliyorum rüzgarın etkisi frenaja katkıda bulunuyor
Frenaj anında motor öne doğru zaten yığılıyor ve bu önün hafiflemesini engelliyor. Ama gazlarken zaten öndeki ağırlık arkaya doğru kayıyo, buna dik oluşun da eklenince daha kolay tokatlıyo
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst