tank slapingin en önemli nedeni saklanamamaktır bizzat test edebilirsinçünkü motor senin vücut hareketlerinle sağ sol yapmaya başlıyor önce özellikle depoyu bacağınla iyi kavrayamamışsan çok daha çabuk oluyor
yok onun etkisi olacağını sanmıyorum yani mantığını anlayamadım yada öyle söyliyim.
iyi kapanamamak en fazlası rüzgarın yönüne göre savrulma yapar ve hız keser
tankslapping 1e1 yol ve ön tekerin duruşuyla alakalıdır bence.
çünkü hiçbir zaman tekere kalkmadığın müddet temiz asfaltta aynı çizgide giderken tank slapping yaşamadım olacağınıda sanmıyorum
benim şuana kadar yaşadığım tokatlamaların hepsi ön tekerin anlık yerden kesilmesiyle meydana geldi bozuk asfaltda çukur nedeniyle ön teker bi an için boşta kalıp tekrar yere oturduğunda yere düştüğü asfalt bozuksa temiz asfalta çıkana kadar deliriyor motor temiz asfalta çıkınca ufaktan bi gaz açmayla (ki eğer gidonu hala tutabiliyosam) topluyorum motoru