Ben 2 aylık motosiklet kullanıcısıyım. 92 model zzr 250 kullanıyorum, 25000 km de. Hiçbir sıkıntım yok. Tek sorun yedek parçası pahalı ve zor bulunuyor bazen, ama ninjanınki rahat bulunur bence. Kawanın önden görünüşünü ben de sevmiyorum, adamlar bi far tasarlamayı öğrenemedi. Ama motorları iyi bence ve performans yönünden kesinlikle hyosungdan aşağı kalacağını sanmam (11000 devirde 33 hp veriyor ve 14000 de redline daha ne olsun). Dilersen aldıktan sonra arkaya 150 lik lastik taktırırsın daha da güzel olur. Fazla uzatmayayım kawayı öneririm kardeş.