'Hyosung GT250 R Mı? Kawasaki Ninja 250R MI?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Anladım ama hyoda calınma rıskı cok yuksek denıyor 10 mılyar 0 km nınja alcama 7.5 fln
2.el nınja alırım temız baktırırım fln zaten kasko yaptırcam.kendı 2 yıllık garantısıde durursa pek sorun olcagını sanmıyorum. evet daha yenı yenı baslıyorum acemılık var :)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Bu sorunun cevabı -her ne kadar şıklardan biri olmasa da- Kawasaki Ninja 250R.
 
Katılım
14 Tem 2009
Mesajlar
28
hyosung'un neden bu kadar hor görüldüğünü anlamıyorum. 250 cc, 29 hp, 170 km/h hız, görüntü cabası. Düzgün kullanılmayan her motor arıza yapar ki. 2007 temmuz ayında turuncu- siyah bi hyosung gt 250 r aldım, hala kullanıyorum. Şu ana kadar hiç bir sorun yaşamadım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:53 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:50 AM ----------

Artı çin malı değil, kore malı. Firmanın geçmişi de sanayi tipi motor üretiminden geliyor.
mantıklı olarak düşünürsek, 170 km/h hız için 125 cc bir motor mu çok zorlanır yoksa 250 cc bir motor mu?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:55 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:53 AM ----------

Ben Yakıt konusuna değinmek istiyorum !

Hyosung 175 TL yakıyor denilmiş ; Benim Hyosung ortalama 130 km/h ile kullanıldığında dahi 100 Kurus yakıyor ? 6 Liraya 55 km yol yapıyorum...

CBR 125 ise ; 80-90 Kurus yakıyor !

RS 125 in yakıtı ise devirli kullanımlarda 140-160 Kurus !

aynen. ben kullanıyorum yaaa.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:58 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:55 AM ----------

Böyle bir makine için, konuşmadan önce bir daha düşünmek gerek. Motor almak isteyen arkadaşlara bir tavsiye, motor almadan önce alacağınız motorun teknik detaylarını mutlaka inceleyin, karşılaştırın. Çünki yakıt tasarrufu ve uzun ömür için gerekli herşey dış görüntüde değil motordaki teknik donanımdadır.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete abi bende cbr 125 yeni kasayı bekliyordum.Biraz kurcaladım ne göreyim...
Hondaitalia.com da cbr 125 yeni kasa(600rr kafa grenajını 125llik alete uyarlamışlar)... Şirinevler honda bayi otosever bize 2010 model cbr 125 lerin bu şwklide olacağını demişlerdi.http://www.motosiklet.net/forum/taziye-tebrik-ve-kutlamalar/38883-yeni-kasa-cbr125imi-aldim.html
bu linkte siteden bir arkadaşımız 2007 yılında motoruna kavuşmuş.Biz avrupayı 3 yıl geriden takip ediyoruz.
cbf ten tut her modele çok farklı tasarımları.Sctoorlar arasında activa beat bile yok.Türkiyede ki aletlere bin basıyor aynı aletler :)

bende sürekli yabancı ülkelerdeki marka linklerine bakarım...aslında cbr 125 in artık yenilenmesi kasasının değişme zamanı geldide geçiyor...:cat:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
son kez diyorum uzun yola çıkacaksan uzun yol devamlı öyle yapmayı düşünüyorsan kawa al
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
2,503
bende sürekli yabancı ülkelerdeki marka linklerine bakarım...aslında cbr 125 in artık yenilenmesi kasasının değişme zamanı geldide geçiyor...:cat:

Abi honda bayiler 2010 modellerin değişeceğini söylüyor...
Sadece cbr 125r için değil tüm modellerin kasaları farklı :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
19 Tem 2009
Mesajlar
3
Kardes ben sana şiddetle hyo yu tavsiye ederim.Boyutlar 6oo luk makınalarla aynı cok kaslı guzel bı durusu var ben 176 yı gordum o makinada çin malı degıl kore malı ne fark var demeyın cok fark var ben hyo al derım yakıt konusundada rahat edersin...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bısey sorcam Arka lastık 150lık Cok kalın degılmı? standart olarak 150 sunuluo da kawasakı nınjada 130luk var mesela. ve baska sorum olcak kaskosu tam hyonun nekadara yapılıyor? +ımboblzr varmı hırsızlara karsı cok calındıgını duydum?
 
Katılım
14 Tem 2009
Mesajlar
28
Ben gt 250 r ile 2 defa 1100 km'lik yola çıktım. Hiç bir sorun yaşamadım. İbre en son 172 km/h gösterdi.
 
Katılım
28 Ağu 2007
Mesajlar
515
hyo alma derım red line yapınca motor pert oluyor gıt japon malı al kime sorsam memnun deıl
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
hyo kullanıcısı olarak işçilik ve kalitede hiçte fena değil ben 250GTR öneririm.Tabi tek sebebi kaslı bir s.s görüntüsü olduğundan motor aksamını bilemem tabi.Kullanıcılar sormak lazım...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar Kanunı St i aradım Hyo ıcın 8.500 mılyar dedıler ındırım oluyormu dedım nerdeyse 8 Mılyara bırakıyorlar 3 yıl garantılı. 0 Km 2009 Model. 250 R ı Fıyatı iyi degılmı? nınja ıcın 10kusur mılyar odemek gerekıyor 5.200 bın euro nedıyorsunuz fıyatlar hakkında.
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
Arkadaslar Kanunı St i aradım Hyo ıcın 8.500 mılyar dedıler ındırım oluyormu dedım nerdeyse 8 Mılyara bırakıyorlar 3 yıl garantılı. 0 Km 2009 Model. 250 R ı Fıyatı iyi degılmı? nınja ıcın 10kusur mılyar odemek gerekıyor 5.200 bın euro nedıyorsunuz fıyatlar hakkında.


8 milyara 3 yıl granatili st kanuni gt250r alabılıyosan al derım fıyatına gore ıyı bır motor ancak red lıneda dolanma yeter sorun cıkaracagınıda sanmıyorum o kadar kullanıcısı var bır kac bilinçsiz ınsanın bılıncssız kullanım sonunda krankı elıne almasından baska bır sorunu oldugunu duymadım için rahat olsun bence şık motor düşürme ama çizilmesin:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet şık ama arastırmama gore yınede kore malıda olsa bulasma dıyorlar kawasakı 2.el temız alsam daha ıyı olmazmı sızce?
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
dıyorlar dedıgın ınsanlar hayatlarında kullanmıslarmı neden kafanı bulandırmalarına ızın verıyorsun ayrıca ılk once egıtım al ehlıyet al sonra motorunu al hem hyolarıda kullanır kararını verırsın..ehliyetın yoksa hıc acele etme
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst