hyosung gt250r vs.kawazaki ninja

Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
arkadaşlar ikiside 250cc lik motor ama i ikisi hakkında da bilgim var ikisini de kullanmışlığım yok;
artı ve eksi yönlerinden bahsedecek olursam;

hyosung; 600 lük gibi kalıplı,fiyatı ninja ya göre daha uygun,çok sorun yaşayan var

ninja;daha kaliteli,daha pahalı,kısmen boyut olarak biraz daha küçük

bu konuda görüşleriniz nelerdir?

ve aldığım zmn 2.el alacağım ve en az 2-3 yıl bineceğim

üniversiteyi bitirene kadar daha yüksek cc bi motor alma şansım olmaz muhtemelen
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
paran varsa sonuna kadar ninja.. ama ekipman da alman gerek. (kask,mont,dizlik,bellik,eldiven.)
paran yoksa hyo.(ama yine ekipman)

+ satış tabi unutmadan
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
şu an zaten kaskım montum eldivenim fln var hatta bi de cbr 125r m var: ) ama aklımda da bu iki motor var
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Valla hyosung tamamıyle racing zevkini verebilen bir motor; ninja dik oturus pozisyonuna sahip olduğundan gazla tercihlerim arasına girmiyor..
Hyosung da iyi motordur; söylenenlere hiç aldırma...
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Valla hyosung tamamıyle racing zevkini verebilen bir motor; ninja dik oturus pozisyonuna sahip olduğundan gazla tercihlerim arasına girmiyor..
Hyosung da iyi motordur; söylenenlere hiç aldırma...

almışın portakalını, başka bi yorum beklenmezki gayri senden :)
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
hyosung 600cc gorunumlu 250cc ,paran varsa ninja al derim çok güzel motor bana göre sonucta kawasaki tartışmam bile...
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
Valla hyosung tamamıyle racing zevkini verebilen bir motor; ninja dik oturus pozisyonuna sahip olduğundan gazla tercihlerim arasına girmiyor..
Hyosung da iyi motordur; söylenenlere hiç aldırma...

herkes kendı motorunun en iyi oldugunu düşünür dımı:queen:
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
hem ninja hemde hyosung kullanmış olup ta yorumlarını paylaşmak isteyen var mı peki?
 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
403
ne olursa olsun arkadaşım... Hyo kawasaki ile kıyaslanamaz... Kawasaki al derim... kafan rahat olur... Ne de olsa marka...;)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
İki motor arasından kesinlikle Kawasaki'yi alırdım :)

Ninja iki-üç hafta öncesine kadar 9.900 TL idi. Önce 5000 euro'ya, en son da 5.250 euro'ya döndü fiyatı. Üç hafta önce 9.500'e kapatma şansın bile vardı bence...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hayır arkadaslar; ben almadan önce de Her zaman HYosung demişimdir... Ninja bayan motoru gibi geliyo bana
:wiinkk:
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
Valla hyosung tamamıyle racing zevkini verebilen bir motor; ninja dik oturus pozisyonuna sahip olduğundan gazla tercihlerim arasına girmiyor..
Hyosung da iyi motordur; söylenenlere hiç aldırma...


Adresini de yaz bence :) yarın birgün arkadaş krankı yada başka bir parçasını eline alırsa diyorum, baksana garantiyi de vermişsin sözlerinle, önce hyosung ile şöyle 5000-10000km yap bence

Elmayla, armutu karıştırmamak lazım biraz daha yatık diye o motosiklet safkan racing olmaz aynen ninja 250r gibi

33 beygir 169 kilo bayan motosikleti :) ise cbr 125 te 3 tekerlekli çocuk bisikleti, bu mantık çok yanlış bence

Saygılar.
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
472
uzun süre kullanacksan bencede kawasaki tabiki. Eğer ben bu motoru kısa bi süre kullanıp yükselticem diyosan masrafa girme derim ben... Aama dediğim gibi biraz küçük olması dışında ninja hyo ile kıyas bile edilemez...
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
kusura bakma ama anlamsız bulduğum bir topic forumda bu kon u üzerine kaç kere konu açıldı sayamadım. bence bir forumu araştır ondan sonra konuyu aç derim. araştırırsan karşılaştırma videosu hatta buna özel senin gibi topic i bile var.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
kusura bakma ama anlamsız bulduğum bir topic forumda bu kon u üzerine kaç kere konu açıldı sayamadım. bence bir forumu araştır ondan sonra konuyu aç derim. araştırırsan karşılaştırma videosu hatta buna özel senin gibi topic i bile var.

Olm bidaha burgaza geldiğinde haber ver yalnız takılıp kazaya kurban gitme :)
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
77
arkadaşlar ikiside 250cc lik motor ama i ikisi hakkında da bilgim var ikisini de kullanmışlığım yok;
artı ve eksi yönlerinden bahsedecek olursam;

hyosung; 600 lük gibi kalıplı,fiyatı ninja ya göre daha uygun,çok sorun yaşayan var

ninja;daha kaliteli,daha pahalı,kısmen boyut olarak biraz daha küçük

bu konuda görüşleriniz nelerdir?

ve aldığım zmn 2.el alacağım ve en az 2-3 yıl bineceğim

üniversiteyi bitirene kadar daha yüksek cc bi motor alma şansım olmaz muhtemelen




Arkadaşım daha önce hyoya binmedim yorum yapmıcam onunla ilgili;ama hyo kawadan daha kalıplı deponun üstündesin sürekli.ninjada o kadar küçük durmuyor ,sanal ortamda küçük gösteriyor ama gözlerinizle gördüğünüzde kalıplı olduğu ortaya çıkıyor.ninjada da yatarsın üzerine uzun yolda gayet güzel oluyor,şehir içinde ninja daha rahat olur senin için..

ben ninjada 2500 kmyi devirdim,şu ana kadar hiç problem çıkarmadı,gayet seri atak bir motor ( ilk motorum) orjinal sesi de tatmin edici :) geçen gün düz yolda ilk defa 175 gördüm ve kısa sürede çıktı o sürata daha da artar yavaş yavaş artık :) diyeceğim o ki ben ninjadan memnunum,hyoyu bilemicem...

bir de şu anda sanırım ninja türkiyede 50 tane satmıştır(tahminim) bir kez olsun bir sorun çıkarttığını duymadım;ama hyoda sorun çıkabiliiyor..

Şimdiden hayırlı olsun arkadaşım,iyice irdele 2 sini ve son kararını wer :)

Saygılar..


ÇAKALAZ bu arada hayırlı olsun yeni motorun hayırlı olsun.kazasız,belasız kullanman dileği ile :rendeer:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst