- Katılım
- 3 Şub 2009
- Mesajlar
- 337
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar ikiside 250cc lik motor ama i ikisi hakkında da bilgim var ikisini de kullanmışlığım yok;
artı ve eksi yönlerinden bahsedecek olursam;
hyosung; 600 lük gibi kalıplı,fiyatı ninja ya göre daha uygun,çok sorun yaşayan var
ninja;daha kaliteli,daha pahalı,kısmen boyut olarak biraz daha küçük
bu konuda görüşleriniz nelerdir?
ve aldığım zmn 2.el alacağım ve en az 2-3 yıl bineceğim
üniversiteyi bitirene kadar daha yüksek cc bi motor alma şansım olmaz muhtemelen
artı ve eksi yönlerinden bahsedecek olursam;
hyosung; 600 lük gibi kalıplı,fiyatı ninja ya göre daha uygun,çok sorun yaşayan var
ninja;daha kaliteli,daha pahalı,kısmen boyut olarak biraz daha küçük
bu konuda görüşleriniz nelerdir?
ve aldığım zmn 2.el alacağım ve en az 2-3 yıl bineceğim
üniversiteyi bitirene kadar daha yüksek cc bi motor alma şansım olmaz muhtemelen
Son düzenleme: