hyosung gt250r vs.kawazaki ninja

Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
kusura bakma ama anlamsız bulduğum bir topic forumda bu kon u üzerine kaç kere konu açıldı sayamadım. bence bir forumu araştır ondan sonra konuyu aç derim. araştırırsan karşılaştırma videosu hatta buna özel senin gibi topic i bile var.


araştırmama rağmen bulamadım eğer linki yollarsan sevinirim
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
308
1-eğer ki fazla binmem bi iki sezona yükselteceğim diyorsan gt250R
2-ben kim bilir birdaha ne zaman değiştiricem motoru diyorsan zx250R

ama neden bu iki model arasında kaldın bilmiyorum. ikisi de verilen paraya değmeyen modeller BENCE. illa racing mi düşünüyorsun? farklı bir alternatif olarak er5 desem mesela?hem fiyat olarak uygun, hem taş gibi motor, hem de 20 beygir daha güçlü... tek fark naked olması. ben olsam er5'in torkunu, gücünü hyo ve kawanın grenajlarına değişmezdim...
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Adresini de yaz bence :) yarın birgün arkadaş krankı yada başka bir parçasını eline alırsa diyorum, baksana garantiyi de vermişsin sözlerinle, önce hyosung ile şöyle 5000-10000km yap bence

Elmayla, armutu karıştırmamak lazım biraz daha yatık diye o motosiklet safkan racing olmaz aynen ninja 250r gibi

33 beygir 169 kilo bayan motosikleti :) ise cbr 125 te 3 tekerlekli çocuk bisikleti, bu mantık çok yanlış bence

Saygılar.

169 kilo mu:silent: Benim 600F 170 kg zaten, Ninja 154 kg diye biliyorum, öyle değil mi? Gerçi sen kullanıcısıymışsın sanırım, daha iyi bilirsin.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:22 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:11 AM ----------

araştırmama rağmen bulamadım eğer linki yollarsan sevinirim

Ben yardımcı olmaya çalışayım:

http://www.motosiklet.net/forum/mar...56-kawasaki-ninja-250r-yada-hyosun-250-a.html

http://www.motosiklet.net/forum/mar...i/45851-hysoung-kawasaki-ve-tabiki-honda.html

Ayrıca iki motorun da kullanıcılarının forumlarını incelemeni öneririm:

http://www.motosiklet.net/forum/mot...0-r-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html

http://www.motosiklet.net/forum/mot...50r-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
77
Adresini de yaz bence :) yarın birgün arkadaş krankı yada başka bir parçasını eline alırsa diyorum, baksana garantiyi de vermişsin sözlerinle, önce hyosung ile şöyle 5000-10000km yap bence

Elmayla, armutu karıştırmamak lazım biraz daha yatık diye o motosiklet safkan racing olmaz aynen ninja 250r gibi

33 beygir 169 kilo bayan motosikleti :) ise cbr 125 te 3 tekerlekli çocuk bisikleti, bu mantık çok yanlış bence

Saygılar.

Güzel bir benzetme hoşuma gitti :queen::queen:
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
bir de şu anda sanırım ninja türkiyede 50 tane satmıştır(tahminim) bir kez olsun bir sorun çıkarttığını duymadım;ama hyoda sorun çıkabiliiyor..

bence sorun burdan kaynaklanıyor ya, az satıldı motor yani sorun yüzdesi çok çok az.
ama hyolar 3000-5000adet rahat satıldı bu yüzden kawadan daha cok sorunlu motor piyasada
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst