hyosung'un neden bu kadar hor görüldüğünü anlamıyorum. 250 cc, 29 hp, 170 km/h hız, görüntü cabası. Düzgün kullanılmayan her motor arıza yapar ki. 2007 temmuz ayında turuncu- siyah bi hyosung gt 250 r aldım, hala kullanıyorum. Şu ana kadar hiç bir sorun yaşamadım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:53 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:50 AM ----------
Artı çin malı değil, kore malı. Firmanın geçmişi de sanayi tipi motor üretiminden geliyor.
mantıklı olarak düşünürsek, 170 km/h hız için 125 cc bir motor mu çok zorlanır yoksa 250 cc bir motor mu?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:55 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:53 AM ----------
Ben Yakıt konusuna değinmek istiyorum !
Hyosung 175 TL yakıyor denilmiş ; Benim Hyosung ortalama 130 km/h ile kullanıldığında dahi 100 Kurus yakıyor ? 6 Liraya 55 km yol yapıyorum...
CBR 125 ise ; 80-90 Kurus yakıyor !
RS 125 in yakıtı ise devirli kullanımlarda 140-160 Kurus !
aynen. ben kullanıyorum yaaa.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:58 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:55 AM ----------
Böyle bir makine için, konuşmadan önce bir daha düşünmek gerek. Motor almak isteyen arkadaşlara bir tavsiye, motor almadan önce alacağınız motorun teknik detaylarını mutlaka inceleyin, karşılaştırın. Çünki yakıt tasarrufu ve uzun ömür için gerekli herşey dış görüntüde değil motordaki teknik donanımdadır.