'Hyosung GT250 R Mı? Kawasaki Ninja 250R MI?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ehlıyet kursuna yazıldım gelısıme almak uzereyım sayılır motor surmesınıde bılıorum 1 ay ıcınde alım dıyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nası ikisini birdenmi alıcaksn ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayır tabıkıde teklıflere gore 1ınden 1ını oncelıklı seyım nınja
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2009
Mesajlar
274
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sakın japondan şaşma.Pişman olursun.Zaten fiyatları aynı sayılır.Gt250r'nin kasası biraz daha iri diye aldanma sakın.Bana da sakın gt250r alma demişlerdi.Git aynı fiyata ninja al demişlerdi.Ancak ben dinlemedin.Aldıktan 1 ay sonra da sattım.Sakın sen benim düştüğüm hataya düşme.Japondan şaşmaaaaaaaaa.......
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
Sakın japondan şaşma.Pişman olursun.Zaten fiyatları aynı sayılır.Gt250r'nin kasası biraz daha iri diye aldanma sakın.Bana da sakın gt250r alma demişlerdi.Git aynı fiyata ninja al demişlerdi.Ancak ben dinlemedin.Aldıktan 1 ay sonra da sattım.Sakın sen benim düştüğüm hataya düşme.Japondan şaşmaaaaaaaaa.......

niye japonlar dahamı sexsi oluyo.....

lafa bak ya....sanki öcü görmüş gibi......
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
Ben 2 aylık motosiklet kullanıcısıyım. 92 model zzr 250 kullanıyorum, 25000 km de. Hiçbir sıkıntım yok. Tek sorun yedek parçası pahalı ve zor bulunuyor bazen, ama ninjanınki rahat bulunur bence. Kawanın önden görünüşünü ben de sevmiyorum, adamlar bi far tasarlamayı öğrenemedi. Ama motorları iyi bence ve performans yönünden kesinlikle hyosungdan aşağı kalacağını sanmam (11000 devirde 33 hp veriyor ve 14000 de redline daha ne olsun). Dilersen aldıktan sonra arkaya 150 lik lastik taktırırsın daha da güzel olur. Fazla uzatmayayım kawayı öneririm kardeş.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yau bu başlıkta 3.457.893 adet konu açıldı :(:(:( :pr::pr::pr::pr::pr:


:pr::pr::pr:​
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tesekkurler arkadaslar kawa agır basıyor ama sole bısey var hyonun 0kmsı kawanın temız 2.elıyle aynı fıyata gelıyor. 2.el kawamı 0 hyomu dersınız bu arada kawaya 150lık arka lastık fıyatı nekadar olur tahmınen ve xenon far nekadardır acaba?
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
Tesekkurler arkadaslar kawa agır basıyor ama sole bısey var hyonun 0kmsı kawanın temız 2.elıyle aynı fıyata gelıyor. 2.el kawamı 0 hyomu dersınız bu arada kawaya 150lık arka lastık fıyatı nekadar olur tahmınen ve xenon far nekadardır acaba?

al bi ondan sonra düşünürüz..:bounce::bounce::p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:) aldıgım gun kapındayım :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:) 7.900 Mılyar. Kawasaki Nınja 250R 2008 model 4bın km de nedersınız?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
??????????????????
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hmm baska ne dusunuyorsunuz arkadaslar?
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Fiyat 7.900'den daha uygun olabilirse iyi olur, 7.5 falan hakkıdır diye düşünüyorum. 4000 km hiçbirşey onu da söyleyeyim yeri gelmişken.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2008 model garantılı kazasız nınja 4 bın km fıyatı 7.500 dıyorsunuz yanı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst