hyosung gt250, derbi 125 karsızım yardım edin

Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
165
helal tutkun_22 1 bucuk senelik konuya yenilik getirmişin ama aklıma takılmışken sorayım bu derbi 100 km kaç litre benzin yer?
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
derbi çok masraf çıkartır hyosung da çok tipsiz bana kalırsa 650 lik motor kalıbına 250 cc motor koymuşlar .. Hyosung RT 125 al bence tipide hoş araziyede gelir yolada.

arkadaşım, mesaj yazdığınız başlıkların tarihlerine bakmayı öğrenin artık.
1 senelik konuları hortlatıyorsunuz yaa!!!:farao:
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
hyosung gt 125 r henüz türkiye ye gelmedimi güzel bir makinaya benziyor fiyatları hakkında bilgisi olan varmı? racing tipi bir motora geçmek istiyorum ancak gt 250 çok pahalı onu alamam enfazla 4000 ila 5000 arası honda 125 likleride hiç hoşuma gitmiyor motor dediğin göz doldurmalı
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
56
senin süphelerine simdi son veriyorum ben derbi gpr 125 kullanıcısıyım birincisi motor 29 hP evet iki zamanlı sesi kötu falan filan ama hyosungdan daha seri oldugu garanti, artı hyosung kadar dandik bir işçilik gormedim ben, çin malı daha ne olabilirki buna ek olarak yolda giderken beyni yanmış bir hyosung sahibi tanıyorum,bu yuzden derbi almanda fayda var en azından avrupa malı ;)
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
senin süphelerine simdi son veriyorum ben derbi gpr 125 kullanıcısıyım birincisi motor 29 hP evet iki zamanlı sesi kötu falan filan ama hyosungdan daha seri oldugu garanti, artı hyosung kadar dandik bir işçilik gormedim ben, çin malı daha ne olabilirki buna ek olarak yolda giderken beyni yanmış bir hyosung sahibi tanıyorum,bu yuzden derbi almanda fayda var en azından avrupa malı ;)

Bende bu iki motor arasında kalsam derbi'yi seçerdim.
Ancak hyosung'a biraz haksızlık yapmışsın. Hyo öncelikle çin malı değil, Kore malı. İşcilik konusunda derbi 1 adım daha önde olsada hyo'nun da işciliği kötü değil.

Bir motoru kullanmadan böyle yorumlar yapmak bence çok iyi olmuyor...
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
272
bak arkadaşım derbi 2 zamanlı olduğu için çok fazla yakıyor hyosungdan bile daha fazla ayrıca motor hiç kullanışlı değilmiş konfor denen bişiy yok

bazı arkadaşlar derbi hızda hoysungu alır diyor bu akla mantığa uymaz kesinlikle
derbi 125cc tek silindir

hyosung 250cc çift silindir

sen derbi nin orjinal hali ile en fazla 160 görürsün

fakat hyosung daha tam asılmamış bi videosunda rahat 170 görüyo buna bide güzel bi egzos tak tadını çıkar derim

görünüm ,performans,güç,azyakıt,dayanıklılık ve konfor kesinlikle hyosung

saygılar... ... ...
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
bak arkadaşım derbi 2 zamanlı olduğu için çok fazla yakıyor hyosungdan bile daha fazla ayrıca motor hiç kullanışlı değilmiş konfor denen bişiy yok

bazı arkadaşlar derbi hızda hoysungu alır diyor bu akla mantığa uymaz kesinlikle
derbi 125cc tek silindir

hyosung 250cc çift silindir

sen derbi nin orjinal hali ile en fazla 160 görürsün

fakat hyosung daha tam asılmamış bi videosunda rahat 170 görüyo buna bide güzel bi egzos tak tadını çıkar derim

görünüm ,performans,güç,azyakıt,dayanıklılık ve konfor kesinlikle hyosung

saygılar... ... ...




huhu kardeş topiğin tarihine bi bak hemde adam bi kaçgün içinde alacağım demiş sen kaç ay sonra cıkıp bu lafı sölüyorsun:farao:


YANİ TOPİK HORTLATIYORSUN :pr:

yeni oldugun için sölüyorum yazacagın topiklerin tarihlerine bak kardeşim:cat:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Topikte bayağı hort durumu olmuş ama eğerki bu iki motor arasında kalan varsa benim eski mesajlara ve de profilime baksın:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst