Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 9 Ocak 2006
- Mesajlar
- 2,003
Burada bir derbi videosu var.
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=8150
Not: Hayalbuysa, yarumlarda seninde bir yazına rastladım.
Bu yazdıklarından sonra onu değiştirsen iyi olur:mrgreen: (tabi videodaki 125 cc ise Bana 50 cc gibi geldi:silent: )
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=8150
Not: Hayalbuysa, yarumlarda seninde bir yazına rastladım.
Bu yazdıklarından sonra onu değiştirsen iyi olur:mrgreen: (tabi videodaki 125 cc ise Bana 50 cc gibi geldi:silent: )
