hyosung gt250, derbi 125 karsızım yardım edin

Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
441
Ne zaman ki geçen ay ferco motor a gittim.Tüm fikirlerim değişti....

Ben de ilkbaşlarda yazımda belirttiğim gibi düşünürdüm. o zamanlar 8000 ytl felandı bu motorun fiyatı....

Hep düşünürdüm ki bu paraya köfte arabası alınır mı.... :pr: :pr: :pr:

Ancak ferco ya gittim aleti kullandım ve tüm fikrim değişti.:p :p

O video da gözüken insanı gerçekten aldatıyor......

Bi kere o eski 2 zamanlıların duman olayı bunda yok. Tabiki bi 4 zamanlı gibi değil ancak çok çok yakın bir duman atma olayı var.....

Motorun hızlanması müthiş ve görüntüsü gerçekten güzel.....


peşin hükümlü olarak yorum yazmanın iyi olmadığını motoru test ettikten sonra anladım.

2 zamanlıları ve özellikle derby i kötüleyenlerin acaba kaç tanesi aleti yakından gördü ve ya bindi.... :silent: :silent:

Fiyatı da düşünce cazibesi arttı. Bence TR ye giriş fiyatı bu olmalıydı.:cat:

4 zamanlı alacaksan GTR , iki zamanlı istersen Derby. Race e alışmak için alınacak iki motordur bence....
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Peki Derbinin şu anki anahtar teslimi fiyatı nedir ?
Hyodan daha ucuzsa cbr ve Hyo arasında güzel bir alternatif olabilir.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Bu tartışma anlamını hala korusada arkadaş gidip cbf 250 almış bazıları sırf sahip olduğu için marka fanlığı yapıp bir şeyler söylüyor ben Derbi de düşündüm ömründe kaç kere gördünüzde ne demek sen benim yaptıklarımı nereden bileceksin hatta deneme sürüşü bile yapabilirdim makinemi oradan aldım al altta çektiğim resimler var gidip inceledim bilenlerin hepsi git Honda yada hyosung al dedi bilmeden yorum yapmak insanları nereye götürebilirki objektif olalım insanlara saygı gösterelim hyosung sahibi hiç bir arkadaşım kalkıp derbi hakkında küçültücü kelimeler kullanmadı sizdende aynı davranışı bekliyoruz
Bir iki ay önce 6800 ytl fiyatı vardı...
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
441
Akira' Alıntı:
Peki Derbinin şu anki anahtar teslimi fiyatı nedir ?
Hyodan daha ucuzsa cbr ve Hyo arasında güzel bir alternatif olabilir.

6800 YTL Nakit e veriyorlardı yanlış hatırlamıyorsam. Vadeli ise 7500 gibi....

Tabi ufak pazarlıklar sözkonusu olabilir... :cherry: :cherry:

Bu forumdaki en büyük hastalık marka fanatikliği maalesef. Çoğu insan kendi motorunu ilah görüp motorundan çok daha fazla kapasiteye sahip rakip motorları kötülemeye çalışıyor.....:farao:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
HAYALBUYSA' Alıntı:
Bu forumdaki en büyük hastalık marka fanatikliği maalesef. Çoğu insan kendi motorunu ilah görüp motorundan çok daha fazla kapasiteye sahip rakip motorları kötülemeye çalışıyor.....:farao:

Birazdan "Honda Hayat Onda" cılar grubu da damlar buraya:mrgreen:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
283
Bu derbi enteresan bi makine. İki zamanlı olmasına rağmen bir anda yüksek hızlara çıkabiliyor. Daha çok bu bir drag makinesidir. Fakat bu alette yüksek hız ve devirlerde fazla durmaman gerekir. Motora zararlı, çok çabuk rektefiye ister.
Bu iki motor arasında benim de tercihim hyosung GT 250R olur. Onun da bir tek far kısmı hoşuma gitmiyo. Ama ilerde bir gün alıcak olsam, onun da bir yolunu bulurum. Motoru siyah alırım, Fara ve ön cama film çekerim :wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sebastian' Alıntı:
Bu iki motor arasında benim de tercihim hyosung GT 250R olur. Onun da bir tek far kısmı hoşuma gitmiyo.





gt 250 r farları 650 s gibi olsa belkide daha güzel olacaktı...
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
441
İki motor da birbirine yakın fiyatlarda aletler.

Hem hyo hem de derby görünüş olarak insanları cezbedecek bir yapıya sahip. Tabiki bu sadece görüntüden ibaret değil bu motorlar.Piyasada satılan sadece görüntüden ibaret motorlardan farkları performanslarının da iyi olması.....

Hyo derby ye nazaran daha az yakan bir alet. Bunun en baş nedeni 4 zamanlı olması.Periyodik bakımları sanki derby den daha ucuz gibi ( kesin bir fikrim yok sadece fikir yürütüyorum) Yeterli performansı verebilecek bir makina ....

Derby ise tamamen iki zamanlı konseptine uygun ve 2 zamanlı motor kullanıcıların hayat felsefesine hitap edebilecek bir motor. Yakıt tüketimi 4 zamanlı motorlara göre fazla ancak bu fazlalık performans olarak geri dönüyor. bu aletlerin devamlı yüksek süratlerde kullanılmaması ise tamamen hayal ürünü bir olay.....

4 zamanlı motorlara göre daha çabuk yıprandığı kesin , ancak bu yıpranma motoru fazla sıkıştırma yüzünden değil tamamen motorun karakteristik özelliği nedeniyle olan birşey.

Derby alacak kişi yakıt tüketimini ikinci plana atacak ve bu motoru maksimum 15-20 bin km sonra değiştirecek. Yani büyük cc li race motora geçiş motoru olarak kullanacak.

Yani kısaca derby alacak kişinin maddi imkanları iyi olacak. Yoksa kıt kanaat alınıp yıllarca kullanılacak, az masraf çıkartacak bir makina değil.

Zaten bu aletin yapılış amacı da o değil.....:queen: :queen:
 
Katılım
20 May 2006
Mesajlar
10
derbi 30 binde rektefiye istiyomuş aman ha 30 bine o kadar büyük bi rakam diye bakmayın bi bakmışsınız motor 30 bine dayanmış olur ve sağda solda rektefiyeci ararsınız ve bulamayınca servise başvurursunuz eee serviste ucuza kapatmaz bu fırsatı baya bi masraflı olur sizin için .ve astarı yüzünü geçmiş olur ki siz bu masraftan bıkarsınız :pr: :pale: (bindiğinizi kar sayıp)daha sonra motoru satmak istersiniz ve kelepir bi fiyattan alıcı bulursunuz( çünki motoru açılmış bi alete hiç bi alıcı iyi gözle bakmaz )... ama düşünmek size kalmış :silent:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
52
arkadaşlar ben hysungun nekadar yaktığını çok merak ediyorum

peacesea' Alıntı:
derbi 30 binde rektefiye istiyomuş aman ha 30 bine o kadar büyük bi rakam diye bakmayın bi bakmışsınız motor 30 bine dayanmış olur ve sağda solda rektefiyeci ararsınız ve bulamayınca servise başvurursunuz eee serviste ucuza kapatmaz bu fırsatı baya bi masraflı olur sizin için .ve astarı yüzünü geçmiş olur ki siz bu masraftan bıkarsınız :pr: :pale: (bindiğinizi kar sayıp)daha sonra motoru satmak istersiniz ve kelepir bi fiyattan alıcı bulursunuz( çünki motoru açılmış bi alete hiç bi alıcı iyi gözle bakmaz )... ama düşünmek size kalmış :silent:

ya kardeş sende cibir 125 var heralde ama bakıyorum derbi hoşuna gidiyor baya bi araştırmışsın 30binde rektefe olduğunu ben bile bilmiyordum bi kullanıcısı olarak valla bizim arkadaşta rx king var çocuk motoru çatlatacak kadar devamlı basıyor herşeyi yapıyor 2002model daha tamirci yüzü görmedi
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bn hyosungu tek gecerım ne dersınız diin hem 250 cc nem 2 sılındır hem 29 beygır hemd görunus 10 num. 600 lük şasede var daha ne hadı bol ruzgarlar ıns. seneye alıcam ben sımdılık superlıtgh ii benım ıcın:)
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
52
abi hoysun baya fazla yakıyor derbiye baya çok yakıyor diyen arkadaşlar için söylüyorum derbi km.100bin yakıyor basarsan 120 maksimum
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
102
arkadaşlar para olarak yakıt sarfiyatı yanıltıcı oluyor. lt verir misiniz arkadaşlar.,

nette buldugum derbi 125 yorumunun bir parçası.



iyi noktalar
büyük görünüş, çok seri, iyi kavrama
kötü noktalar
aynalar kullanıssız, vites ve arka fren pedalları çok yüksek, soğukta çalıştırması zor.

genel yorumlar
Derbi 125 gpr yi ilk gördüğünüzde düşündüğünüz ilk şey görünüşü. bir 125 cc için olması gerekenden çok daha büyük görünüyor. galeride yanından geçtiğimde onun bir Triumph Daytona oldugunu düşünmüştüm, genel ölçüleri RS 125 den bir kaç santim daha büyük gibi duruyor, granajı modern seksi ve kışkırtıcı, motora daha büyük izlenimi verdiriyor (uzak mesafeden) yakına geldiğinizde ise lastikleri eksozu ve diğer birkaç ufak parça size motorun gerçek büyüklüğünü gösteriyor... fren ve vites pedalı çok yüksekte ayağınızı tamamen kaldırmadan parmak ucuyla vites değiştirmek çok zor, sanırım diğer racing motorlardada durum böyle ama ayarlanabiliyor, freni ise ayarlıyamıyorsunuz, sele çok sert özellike fren yaparken..

herşey bir yana şahane bir 125 race motoru, su anda 90 mil yaptım 6. viteste 6000 devirde 14 hp ile 55 mil/saat gördüm sigorta değiştikten sonra 22 hp olacak. eksoz modifiyesi ile güce %30 eklemek mümkün saatte 90 i (mil/saat)rahatca görebileceğimi düşünüyorum ama daha fazlasını ummamak lazım...

kabaca böyle lik surasi http://www.reviewcentre.com/review164167.html
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
10
walla neymiş bu yaa derbi gerçekten öle ise ben şahsen birebir görmedim ve kullanmadım ama mantığım pek bu konuyu almıyo orjinali 15 bg ve daha sonra bi sigorta işlemi ile yani elektiriksel bir işlem ile 24 bg nasıl çıkıyor onu aklım ermiyor en fazla devri ile oynıyacaklar oda ne kadar artarsa artsın 10 bg kadar artırmaz diye düşünüyorum bilmiyorum gene ama benim mantığım almıyo açıkcası hepinize iyi sürüşlerr.
 
Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
142
walla derbı kullanan arkadaş soğukta çalıştırması zor deniliyo bu ne kadar doğru yada senin motorunda böle şey war mı?
 
Katılım
24 Ağu 2006
Mesajlar
281
DERBI'nin kalitesi tartışılmaz, ancak sesi çok kötü.:farao: Ayrıca 2T olması da kafaları kurcalayan başka bir konu.:farao: Gelelim HYOSUNG'a, bu markanın muadili olan GT250R, boyutlarıyla, motoruyla ve sesiyle DERBI'den daha üstün. DERBI'nin HYOSUNG'un yanında tek artı yönü tasarımıdır. Şöyle toparlıyacak olursak;

DERBI'nin gövdesi ve şasesi ile HYOSUNG'un motorunu birleştirirsek ortaya şahane bir araç çıkacaktır.:bounce:
Umarım Fikrimi kafanızda canlandırabilmişsinizdir.:) Saygılarımla...:cat: :cat: :bounce:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
derbi çok masraf çıkartır hyosung da çok tipsiz bana kalırsa 650 lik motor kalıbına 250 cc motor koymuşlar .. Hyosung RT 125 al bence tipide hoş araziyede gelir yolada.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst