Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
Enjeksiyonlu motor dostum

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:46 ----------

Bu senkron ayarının bozulmasını nereden anlayabiliriz peki ? Bozuk senkron ile sürmek motora zararı olur mu buc şekilde sürsem ?

bir üst mesajda undokap dediki enjeksiyonlu motora sekron ayarını nasıl yapmış ? yani türkçesi enjeksiyonlu gt lere sekron ayarı yapılmaz
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
9
Yukarıdaki arkadaşım ayar vidaları ile oynamış olabilir dedi ona istinaden diyorum oynamış ve bozmuşsa ne sıkıntılar çıkabilir
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Silindirlere giden benzin miktarı değiştiği için senkron bozulur.
Zor çalışır
rölanti dalgalanır
ışıklarda biyerde beklerken stop eder.
Son hızı düşer
Düşük hızlarda vuruntu yapar
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
9
Aynen hocam dediklerinizin hepsi oluyor. Eskişehirde iyi bir usta bulana kadar bu şekilde sürmemin motora bir zararı olur mu peki yani 2 ay böyle sürsem rektefiye ister falan durumu oluşur mu yoksa sürüş keyfini bozması dışında bir sorun olmaz mı
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
motor normalden çok yakar. Gitmez.
Çok zorlarsan krank kolları sıkıntı yapar. sakin sakin sürersen sadece bi tık çok yakarsın.

2 ay sonra ne olacak?
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
9
2 Ay sonra cebimde para olur en azından ustaya rahat kafayla giderim hocam. Şuan önümde öncelikle sigorta problemi var en az 700 lira gibi bir fiyat çıkıyor. Sonra birde mont-eldiven-dizlik o da nereden bakarsak 1000 lirayı bulacak. Önceliği hangisine vermem gerek bende emin değilim açıkçası.

Çok zorlamıyorum genelde şehir içi 50-60 ile kullanıyorum. Vitesi 7000 devirde yükseltiyorum dooğru mu yapıyorum ? Motor çekişten de düştü sanırım yani gaza abanınca öyle arkaya yapıştıran bir kuvvet yok yavaşça hızlanıyor ya da bana öyle geliyor
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
82
Arkadaşlar Merhaba 7. hyosung um la ekim ayından beri birliklikteyiz . Naptin ya 7. Filan... evet ara sira farklı marka yüksek cc motor aldım deneme yanılma yöntemiyle hyosung a döndüm😀. Bu arada distribütör hangi firma oldu? Yedek parça pek göremiyorum eskiden sahibinden com da baya bi parça olurdu. Karaborsa mi oldu parça işi?
 
Katılım
11 Ağu 2010
Mesajlar
3
merhaba arkadaaşlar hyosung a uyumlu buji piposu nerden bulanılırız hangi ürünler uyabilir tavsiy e edersenşz sevinirim sürekli çatlama sorunu oluyor pipo da
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
82
Merhaba arkadaşlar. Benim motorsiklet için sağ kütük lük lazım. Sahibinden e baktım benim şu an kullandığım daha güzel. Bu hyosung ların parçaları ni nereden temin edeceğiz bilen varmı?
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
372
Teşekkür ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:18 ----------

Teşekkür ederim ufuk arslan. Bu site çalışma sistemi nasıl acaba? Ebay gibi mi ? Daha doğrusu alışveriş yapan varmı? Güvenli mi ?


evet aynı ebay gibi. bir paypal hesabı üzerinden istedigin siparişi girebilirsin. gönlün rahat alışveriş yapabilirsin :) burdaki bir cok kişi alışveriş yapıyor. zaten hyocu isen bilmen gereken 2 site var

http://www.hyosungwholesale.com/
http://www.hyosungsource.com/
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
zincir dişli setimi değiştircemde markaya bakmalımıyım? yoksa en ucuzu ebatını uydurup alsam mı? şimdiki çok kötü değişmesi gerekiyor, birde orjinal 14-46 sanırım bunu ne yapsamki orjinal mi taksam hızlanmayı mı arttırsam arkayı büyültüp
 
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
428
merhabalar öncelikle cbr 125 vardi sattim simdi hyosung dusunuyorum ama araştirmalarim sonucu bu motorun pazar hacmi dusuk yani aldiktan sonra zarar etmek kesin. ben 0 motor tercih ediyorum yani 2015 0 km alacagim. ama cok yuksek bir mebla ucreti kawasaki 250 sl veya r25 hyosung arasindan gidip geliyorum gonlum hyosungtan yana ama zarar edip parca sıkınıtısı cekip arızalarla ugrasmak ıstemıyorum yazıları okudum arıza olayı cok herhalde bu motorda tavsıyelerınızı beklıyorum
 
Katılım
4 Eyl 2015
Mesajlar
5
Arkadaslar nerhaba 2010 gt250cometim var sargida problem varmis yuksek sarj veriyo daha once tamir gormus trabzondayim burda hyosungdan anlayan usta yok o yuzden kendim cozmeye calisiyorum iyi bi bobincide sardirsan sorun olmaz dediler. sifiri 250-300 lira civarinda şu an alacak maddi durum yok sardirsak olurmu yada buna uyacak baska bir marka modelin uyguna fiyatla alabilecegim bir sargi varmi acaba.
 
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
699
Arkadaslar nerhaba 2010 gt250cometim var sargida problem varmis yuksek sarj veriyo daha once tamir gormus trabzondayim burda hyosungdan anlayan usta yok o yuzden kendim cozmeye calisiyorum iyi bi bobincide sardirsan sorun olmaz dediler. sifiri 250-300 lira civarinda şu an alacak maddi durum yok sardirsak olurmu yada buna uyacak baska bir marka modelin uyguna fiyatla alabilecegim bir sargi varmi acaba.
Düzgün sararsan problem olmaz,eskisinden daha sağlam olur.Yalniz sargidan olduğunu nasil anladin konjektör sağlam mi?
 
Katılım
4 Eyl 2015
Mesajlar
5
Once akuye gelen degerleri olctuk rolantide 14-15V arasi gaz verdiginde 17 ye cikiyor konjektor degistirelim dedik ve akude sarj tutmuyordu artik ikisinide yeni aldim. Takmadan acaba konjektorun bozulmasi neden diye dusunurken bir ustadan stator cikisini olcebilecegimi ogrendim. 3 sari kablodanda avometre 200 v degerinde iken rolantide 7.5V 5000 devirde sabit iken 9.3V olctum sargiyi fotograflayip baska bi ustaya gonderdim oda tamir gormus onceden degismesi gerek dedi.
ljD8Pk.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:11 ----------

Bu sargida problem varmi sizce bi yardimci olurmusunuz bobinajci sorun gorunmuyor diyo motor ustasi yeni al diyo sasirdim ne yapacagimiyapacagimi

 
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
699
Once akuye gelen degerleri olctuk rolantide 14-15V arasi gaz verdiginde 17 ye cikiyor konjektor degistirelim dedik ve akude sarj tutmuyordu artik ikisinide yeni aldim. Takmadan acaba konjektorun bozulmasi neden diye dusunurken bir ustadan stator cikisini olcebilecegimi ogrendim. 3 sari kablodanda avometre 200 v degerinde iken rolantide 7.5V 5000 devirde sabit iken 9.3V olctum sargiyi fotograflayip baska bi ustaya gonderdim oda tamir gormus onceden degismesi gerek dedi. [url=http://hizliresim.com/ljD8Pk][url]http://i.hizliresim.com/ljD8Pk.jpg[/url][/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:11 ----------

Bu sargida problem varmi sizce bi yardimci olurmusunuz bobinajci sorun gorunmuyor diyo motor ustasi yeni al diyo sasirdim ne yapacagimiyapacagimi
[url]http://i.hizliresim.com/21dmpd.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/QB5Emv.jpg[/url]

Gözle kontrol sağlıkli olmaz ki ölçüp bakmak lazim,konjektorü değiştir düzelmezse sargidandir veya motor calisir haldeyken akü + kutup basini sök eğer motor çalışmaya devam ediyorsa sargida sorun yoktur diye duymuştum.
Birde zenon gibi sonradan eklediğin birşey varmi motorunda?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst