Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Bu motoru hiç forumda görmemiştim zaten forumdan olsa o egzosun sesini muhakkak videoya çekip koymuş olurdu :)

Bu arada bugün debriyaj manetini söküp halatını yağladım oldukça yumuşadı. En son 1500 km önce yapmıştım bu işlemi o günden bugüne yine sertleşmiş. Şehir içinde dur kalk yaparken debriyaj cidden eli yoruyor.
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
278
Bu motoru hiç forumda görmemiştim zaten forumdan olsa o egzosun sesini muhakkak videoya çekip koymuş olurdu :)

Bu arada bugün debriyaj manetini söküp halatını yağladım oldukça yumuşadı. En son 1500 km önce yapmıştım bu işlemi o günden bugüne yine sertleşmiş. Şehir içinde dur kalk yaparken debriyaj cidden eli yoruyor.

Sizce nasıl motorun durumu ?
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
8
Selamün aleyküm millet yeni üye oldum buraya . gayet sıcak bir forum okuduklarımdan dolayı söylüyorum . Ben hyosung hastasıyım 1 aylık bir dönemde kullanmıştım sadece .şimdi ise kesin karar verdim birtane bende alacam bu canavarlardan . 5000 -5500 TL arası çıkabiliyorum şuan başka çıkamıyorum tamda sıkıntı burda başlıyor . http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-acil-fiyat-full-orjinal-emsalsiz-temiz-kullanilmis-gt-250r-124025435/detay mesela su motoru gıdıp alsam veya baska bir 2007 2008 model . 2-3 sene bınebılırmıyım bunu ogrenmek ıstıyorum en azından unı bıtene kadar 2. sınıftayım . Balıkesirde yaşıyorum hiç samimi oldugum motorcu tanıdıgım yok hanı beraber gıdıp bakabılecegım bır ınsan yok . bu cevrede olan varsa ayrıca facebookda verebılırım yardımlarınızı beklıyorum teşekkür ederim ..
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
Selamün aleyküm millet yeni üye oldum buraya . gayet sıcak bir forum okuduklarımdan dolayı söylüyorum . Ben hyosung hastasıyım 1 aylık bir dönemde kullanmıştım sadece .şimdi ise kesin karar verdim birtane bende alacam bu canavarlardan . 5000 -5500 TL arası çıkabiliyorum şuan başka çıkamıyorum tamda sıkıntı burda başlıyor . http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-acil-fiyat-full-orjinal-emsalsiz-temiz-kullanilmis-gt-250r-124025435/detay mesela su motoru gıdıp alsam veya baska bir 2007 2008 model . 2-3 sene bınebılırmıyım bunu ogrenmek ıstıyorum en azından unı bıtene kadar 2. sınıftayım . Balıkesirde yaşıyorum hiç samimi oldugum motorcu tanıdıgım yok hanı beraber gıdıp bakabılecegım bır ınsan yok . bu cevrede olan varsa ayrıca facebookda verebılırım yardımlarınızı beklıyorum teşekkür ederim ..

kardeşim bunu buldum fiyatı gayet uygun
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-acilll-126065539/detay/

benim eski motorum dur sağa yatması vardır bundan dolayı sağ grenaj boyalı sağ depo da minik bi göçük vardır ama tertemiz motordur aklınızda bulunsun
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Ucuza sağlam motor bulmak zor bana göre:sunny: Bende hyosung alıcam ama ya 2013 ün 2. el e düşmesini beklicez yada sıfır alacaz:cherry:
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
8
adam acil diyor samsun balıkesir arası var baya ama eğer motor saglam ise direk alırım sıkıntı degil bu akşam ulaşayım bi satan kişiye :)
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
adam acil diyor samsun balıkesir arası var baya ama eğer motor saglam ise direk alırım sıkıntı degil bu akşam ulaşayım bi satan kişiye :)

Kardeş zor dedim sadece imkansız değil ama her ne olursa olsun çok çok iyi anlamıyorsan yanında bir ustayla git yada orada bir ustaya göster
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
8
once bı adamla konusayımda sozune guveneyım sonra gıderım dıyecemde orda ustaya gotur dıyorsun bence burdan goturulmelı aılem full araba tamırcısı sayılır motorsikletten anlayacak tek adam yok cevremde :) bilmiyorum çok zor alması yani çözüm için bu foruma geldim
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
once bı adamla konusayımda sozune guveneyım sonra gıderım dıyecemde orda ustaya gotur dıyorsun bence burdan goturulmelı aılem full araba tamırcısı sayılır motorsikletten anlayacak tek adam yok cevremde :) bilmiyorum çok zor alması yani çözüm için bu foruma geldim

Bi çaresine bakman lazım işte senin için en kolay hangisi olursa onu yapıcan mecbur
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
8
Çok güzel 2010 falan da sıkıntılı dedigim gibi .. balıkesirde yasıyorum balıkesirden almak en mantıklısı gibi geliyor :) 2010 olmaz 2008 olur sorunsuzsa alınır emin olunur
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-samsun-dan-mustafa-kardesime-motor-satilmistir-112983951/detay/

hocam o arkadaşa motoru satarki ilanım ayrıntıyı burada görebilrisin ek olarak xenon taktırmış ben orjinbal aynalı vermiştim ilan dada var aynalar değişmiş yani yatırmış olabilir

buda kontrol et bi istersen

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/107681-hyosung-gt250r-vs-kawasaki-ninja250r-resimli-karsilastirma.html
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
8
5 000 tl cıvarı 2008 ustu hyosung alınır https://www.facebook.com/sktrrrrln face adresim bu ulasın lütfen ..
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hyosung ve stkanuni 250 kullananlar nedense


yakıt depolarındaki ve motorlarındaki bütün marka stlckerlarını söküyorlar acaba markalarından utanıyorlarmı?bazılarıda heralde markalarından utandıkları için 4 büyü







k japon markalarından birinin stickerını


motorlarına yapıştırıyorlar.hyosunga blnlyorum one kardeşim stkanuniye biniyorum one kardeşim birde hiç çekinmeden 4büyük japon markasından birini söylerseniz vay be diyenler çıkabilir.onun için utanmadan sıkılmadan motorlarınıza bu 4 büyük markadan birinin stikerını yapıştırabilirsiniz böylece karşınızdakilere bir eziklik yaşamazsınız
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
285
hyosung ve stkanuni 250 kullananlar nedense


yakıt depolarındaki ve motorlarındaki bütün marka stlckerlarını söküyorlar acaba markalarından utanıyorlarmı?bazılarıda heralde markalarından utandıkları için 4 büyü







k japon markalarından birinin stickerını


motorlarına yapıştırıyorlar.hyosunga blnlyorum one kardeşim stkanuniye biniyorum one kardeşim birde hiç çekinmeden 4büyük japon markasından birini söylerseniz vay be diyenler çıkabilir.onun için utanmadan sıkılmadan motorlarınıza bu 4 büyük markadan birinin stikerını yapıştırabilirsiniz böylece karşınızdakilere bir eziklik yaşamazsınız

bunu bilen sallıyorm bu hyosung ezik neden yamaha yazdın demezmi bence bu daha büyük bi eziklik olur bence hyosung gayet şık ve güzel duruyor soranada kore malı pek bilinmiyor buralarda deip geçiyorum bi yere koyduğumda herkez etyrafına toplanıyor
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
bunu bilen sallıyorm bu hyosung ezik neden yamaha yazdın demezmi bence bu daha büyük bi eziklik olur bence hyosung gayet şık ve güzel duruyor soranada kore malı pek bilinmiyor buralarda deip geçiyorum bi yere koyduğumda herkez etyrafına toplanıyor

Sticker olayına fazla kaptırmayın kendinizi. Tvs yi de çoğu insan bilmiyor ama bana göre hepsinden iyi gidiyor sınıfında. Bizler motosiklete sevdalı adamlarız motosikleti bilen zaten bilir sticker yapıştırmışsın yapıştırmamışsın mesele değil. Bende hyosung alıcam ama hyosung kawasaki den yada suzuki den iyi olduğu için değil hyosung u sevdiğim için alıcam. Önemli olan kullandığınız makinayı benimsemenizdir. Eziklik diye bir tabir de bence abes niye eziklik duysun kardeşim? O zaman sen yanında 600 luk makina durunca hepten eziklik hissediyorsun? 12 binlira ona verene kadar niye 600f falan almadın? Kawasaki kullanıyorum sen kore malı kullanıyorsun geçin bunları gerçek motor tutkusu bu değil. Senin gibiler zaten fazla türedi forumda motoru hava atma aracı olarak görenler. Neyse bu polemiklere girmeyin arkadaşlar. En güzel motor sizin olandır:cat:(desvandi kardeş aslında mesajın bir bölümü sana son kızımları sen üstüne alma:bounce:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst