- Katılım
- 8 Eki 2012
- Mesajlar
- 1,480
Bu motoru hiç forumda görmemiştim zaten forumdan olsa o egzosun sesini muhakkak videoya çekip koymuş olurdu 
Bu arada bugün debriyaj manetini söküp halatını yağladım oldukça yumuşadı. En son 1500 km önce yapmıştım bu işlemi o günden bugüne yine sertleşmiş. Şehir içinde dur kalk yaparken debriyaj cidden eli yoruyor.
Bu arada bugün debriyaj manetini söküp halatını yağladım oldukça yumuşadı. En son 1500 km önce yapmıştım bu işlemi o günden bugüne yine sertleşmiş. Şehir içinde dur kalk yaparken debriyaj cidden eli yoruyor.