arkadaşlar bilgisi olan biri lütfen yardım etsin bende 2005 model comet var kar yağmadan önce motorla ve gittim gece kar başladı bende sabah işe gidemedim motorla dolayısıyla bir kaç gün kapıda karın altında kaldı sonra havanın güneşli olduğu bir günü fırsat bilip motoru düğkkana götüreyim orda kalsın dedim fakat olaylar burada başladı öncelikle motoru çalıştıramadım bir kaç kere jigle açık bir vaziyette çalıştı ama korkunç bir duman atıyordu sokak bir anda göz gözü görmez oldu yola çıktım yolda bir kaç kere boğulur gibi oldu yavaşladı sağa çektim bekledim sonra düzeldi ama gidişinde bir sorun vardı ve seside değişti zar zor iş yerine geldim tabi bu arada havalar iyice soğudu bir kaç hafta motorla işe gitmedim iş yerinde yattı arada bir çalıştırdım ama jiglesiz çalışmadı ve çalıştığı zaman korkunç bir mavi duman çıkarıyordu ve motordan bir anda ses gelmeye başladı sanki bir demir bir yere vuruyor ve motoru vitese takıyorum kalkışta sorun yok fakat biraz ilerledikçe motor gaz yemiyor ve yavaşlıyor ikinci vitese hiç atamıyorum hele yokuşta hiç kalkış bile yapmıyor sizden riacam bilgisi olan arkadaşlar lütfen bu konuda bana yardım edin bu duman neyin nesi o ses nerden geliyor ve yol yapmadan duran motor bir anda neden böyle oldu saygılar teşekkürler

