Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Eyl 2014
Mesajlar
4
arkadaşlar bilgisi olan biri lütfen yardım etsin bende 2005 model comet var kar yağmadan önce motorla ve gittim gece kar başladı bende sabah işe gidemedim motorla dolayısıyla bir kaç gün kapıda karın altında kaldı sonra havanın güneşli olduğu bir günü fırsat bilip motoru düğkkana götüreyim orda kalsın dedim fakat olaylar burada başladı öncelikle motoru çalıştıramadım bir kaç kere jigle açık bir vaziyette çalıştı ama korkunç bir duman atıyordu sokak bir anda göz gözü görmez oldu yola çıktım yolda bir kaç kere boğulur gibi oldu yavaşladı sağa çektim bekledim sonra düzeldi ama gidişinde bir sorun vardı ve seside değişti zar zor iş yerine geldim tabi bu arada havalar iyice soğudu bir kaç hafta motorla işe gitmedim iş yerinde yattı arada bir çalıştırdım ama jiglesiz çalışmadı ve çalıştığı zaman korkunç bir mavi duman çıkarıyordu ve motordan bir anda ses gelmeye başladı sanki bir demir bir yere vuruyor ve motoru vitese takıyorum kalkışta sorun yok fakat biraz ilerledikçe motor gaz yemiyor ve yavaşlıyor ikinci vitese hiç atamıyorum hele yokuşta hiç kalkış bile yapmıyor sizden riacam bilgisi olan arkadaşlar lütfen bu konuda bana yardım edin bu duman neyin nesi o ses nerden geliyor ve yol yapmadan duran motor bir anda neden böyle oldu saygılar teşekkürler
 
Katılım
18 Tem 2014
Mesajlar
18
Dostum ne yazık ki soğukta gaz verince silindir yada motor bloğun çatlamış. Geçmiş olsun ..
Motor karda bıraktığınızda veya çok soğuk olduğunda öğlen olmadan, sıcaklık sıfırın üzerine çıkmadan asla çalıştırmayın motorunuzu.
 

hoa

Katılım
15 Şub 2015
Mesajlar
1
Motosikleti
Suzuki SV650A
Arkadaşlar merhaba,
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-gt250-naked-187406392/detay
Şu motor hakkında bilgi sahibi olan var mı acaba?
Uzun süredir yayında ve fiyatı makul gözüküyor.
Sahibini daha aramadım, varsa bilginiz öğrenmek istedim.
Hayırlısıyla bu Mart ayı içinde enjeksiyonlu bir GT250 almak istiyorum.
Satmayı düşünenler benimle iletişime geçebilir.
İlk motorum olacağı için, karbüratörlü düşünmüyorum.
5000 TL hazır bütçem var, satmayı düşünenler iletişime geçerlerse çok sevinirim.
Saygılarımla,
Haluk
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
Arkadaşlar merhaba,
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-gt250-naked-187406392/detay
Şu motor hakkında bilgi sahibi olan var mı acaba?
Uzun süredir yayında ve fiyatı makul gözüküyor.
Sahibini daha aramadım, varsa bilginiz öğrenmek istedim.
Hayırlısıyla bu Mart ayı içinde enjeksiyonlu bir GT250 almak istiyorum.
Satmayı düşünenler benimle iletişime geçebilir.
İlk motorum olacağı için, karbüratörlü düşünmüyorum.
5000 TL hazır bütçem var, satmayı düşünenler iletişime geçerlerse çok sevinirim.
Saygılarımla,
Haluk

biraz daha resim olaydı iyi olurdu.
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
1,040
FAcebook da yerli grubunuz var mı ? :wiinkk:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:51 ----------

Arkadaşlar merhaba,
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-gt250-naked-187406392/detay
Şu motor hakkında bilgi sahibi olan var mı acaba?
Uzun süredir yayında ve fiyatı makul gözüküyor.
Sahibini daha aramadım, varsa bilginiz öğrenmek istedim.
Hayırlısıyla bu Mart ayı içinde enjeksiyonlu bir GT250 almak istiyorum.
Satmayı düşünenler benimle iletişime geçebilir.
İlk motorum olacağı için, karbüratörlü düşünmüyorum.
5000 TL hazır bütçem var, satmayı düşünenler iletişime geçerlerse çok sevinirim.
Saygılarımla,
Haluk

Motoru bende favorilere eklemiştim sonra baktm ki ilan tarihi 1 yıl olmuş hoş aramadım hala satılık mı diyede geri kaldırdım. Benim hali hazırda bütçe yok ama kesin ve kesin comet seneye bu aylarda kapıda olacak allahın izni ile.
 
Katılım
24 Eki 2013
Mesajlar
192
oo benden sonra comet alanlar olmuş hepinize hayırlı olsun :) ben binemiyorum şuan işten kovulduğum için bi arıza var çözemedim işe girdikten 1 ay sonra yeni fotoğraflar ve bambaşka bi tarzla karşınızda olucam :queen: bekleyin geliyorem :flower:
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Merhaba arkadaşlar.
Ben de bu motoru ciddi ciddi düşünmeye başladım. Bir arkadaşımda R versiyonu var. Ses ve güç on numara ama motor biraz haşat. Sıcakken stop edersek çalışmıyor. Vurdurursak anca çalışıyor.
Ayrıca R versiyonun tipi de çok hoş değil. Ama bu naked versiyon tam benlik.

Hangi yıllar arası karbüratörlü acaba? Karbüratörlü olması, daha az sorun çıkartır anlamına gelir mi?

Bana altın değerinde bilgi verecek var mı acaba bu motor hakkında? :)

Araştırmaya devam ediyorum...
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
kalbüratörlü olması daha az sorun anlamına geliyor, daha basit sistem müdahalesi kolay. 2008 e kadar sanırım kalbüratörlü. hazır konu açıldı motorum satılık ilgileniyorsan, gerçi adana çok uzak ama belli mi olur?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-gercek-2-sahibinden-temiz-207137673/detay/

İkisininde avantaj ve dez avantajları var.
Karbüratörlü araç çok ayar ve bakım ister. Kışın jigle kullanırsın,Senkron ayarı, karbürtör temizliği, karbüartör manifoldu yıpranır yenilersin, Benzin musluk ve pompası vakumlu olduğu için bozulmaya yatkındır.
Fakat tamiri ucuzdur. Arıza olduğunda basittir.

Enjeksiyonda herşey otomatik. Fakat arıza durumunda bulması biraz daha zordur. Çünkü Türkiyedeki servislerin 2-3 ünde diagnostik cihazı var.
Bulduğunda da tamiri bazen pahalı olabiliyor
 
Katılım
25 Mar 2013
Mesajlar
252
arkadaşlar selam bgn 2006 gt 250 ıle aranıza katıldım oncelıkle yağ fıltre vs anadolu yakasında onerecegınız yetkılı servıs varmıdır ve alt sakal dusunuyorum motora tavsıyelerınızı beklıyorum herkese ıyı forumlar
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
hoş geldin. alt sakal için ebaydan güzel şeyler bulabilirsin ama çok pahalılar. hâla var mı bilmiyorum ama vaktiyle sahibinden.comda da bir model vardı. uygun fiyatlı olmasına karşın kötü görünüyordu.
 
Katılım
28 Eki 2014
Mesajlar
615
Arkadaşlar bu gt 250 comet ile pulsar arasında kaldım ve bu motoru almaya karar vermiştim. Ama bugün bişey gördüm ve çok canım sikildi. alacağımız motorun yedek parça fiyatlarını bi araştirayim dedim ve girdim kuralkan sitesine, bir baktım ki bakmaz olaydim. Oda nesi enjeksiyon fiyatı 2000 tl:sunny: bide pulsar 200 ns inkine baktim 700 kusur tl.
Bu motoru alma hazırlıklarındayım, biliyorum kaliteli bir motor. Belki enjeksiyonu ömür boyu bozulmayacak ama hadi bozulursa. Kafam çok karisti.Acaba karbüratörlü mu alsam.
Benim 2006 da aldığım bi tane çinli skuterim var. Ve hala tertemiz kullanıyorum. Ama değiştirmek istiyorum. Yani bu alacagim motoru onlarca yıl kullanmayı istiyorum.
Şimdi canı gönülden cevap verin lütfen, bu motorumu almalıyım yoksa pulsarimi. Bütçem de çok kısıtlı borçla felan alacagim artık. Dediğim gibi beni onlarca yıl götürmesi lazım.

Teşekkürler
İyi forumlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Enjeksiyon bozulmaz. Bozulmadığı içinde 2. elde alıcısı çıkmaz, çıkmayıncada 2. eli çok çok ucuz alan yok :)
 

kbR

Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
218
Kütahya dan merhabalar.. Gruba yeni katılıyorum arkadaşlar. Daha önce 650cc modelini kullanıyordum şuan 250cc ye geçiş yaptım ve dün motorumu aldım.





 
Katılım
28 Eki 2014
Mesajlar
615
Hayırlı uğurlu olsun Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.

İyi günler.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Kazasız belasıs sürüşler.. naked candır

bikepics-2739326-800.jpg
 

kbR

Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
218
Arkadaşlar alt sakal konusunda bilginiz varmı ? Nerden bulabiliriz acaba ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst