Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 May 2014
Mesajlar
44
Zaten şu anda limitim 140 km alırkende ararkende bu süratdi,ama ben yinede hem balans hemde amortisörlere baktıracağım,ön bilyelerdende olabilir diyenler var diğer forumlarda...
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Zaten şu anda limitim 140 km alırkende ararkende bu süratdi,ama ben yinede hem balans hemde amortisörlere baktıracağım,ön bilyelerdende olabilir diyenler var diğer forumlarda...

Doğru bilyalardan olma ihtimali de var ama çok çok düşük. Bilyalar bu kadar kısa sürede dağılması için sürekli dağda çakıl yolda kullanmak gerekir.
 
Katılım
2 May 2014
Mesajlar
68
Motosikleti
Triumph Tiger 800
@puser: Bu arada geçmiş yardımlarınız için teşekkürler. En sonunda Çarşamba günü bir tane 2010 model buldum ve İstanbul'a gittim ve aldım ve geldim. Ankaraya geldikten sonra eve kapattım, şimdilik bakışıyoruz :)

Hsonu şehir dışına çıkacağım için evden çıkarmaya üşeniyorum, inşallah gelecek hafta içi turlamaya başlayacağız.

Onun dışında, gelirken 130'u geçince acayip rüzgar alıyor (tam yatmıyorum motosikletin üstüne), 150 ve üstü gitmeye çalışanlar nasıl gidiyor merak etmiyor değilim.

Fotoğraf eklemek gerekiyorsa da ekleyelim :)

10365951_10154098775500214_5858987819015748278_n.jpg


10320442_10154098254295214_3892071935580351332_n.jpg
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
44


Gri şase,ve çıkartma projem,beğenirseniz bu şekle sokacağım motorumu ..?

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:32 ----------

@puser: Bu arada geçmiş yardımlarınız için teşekkürler. En sonunda Çarşamba günü bir tane 2010 model buldum ve İstanbul'a gittim ve aldım ve geldim. Ankaraya geldikten sonra eve kapattım, şimdilik bakışıyoruz :)

Hayırlı olsun,kazasız belasız yolculuklar dilerim.
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
44
gt250 ye arka çanta demiri takabilecek bir demirci ve usta arıyorum bildiğiniz var mı acaba...?
 
Katılım
24 Eki 2013
Mesajlar
94
arkadaşlar merhaba. motorumu sattım ve uzun zamandır gözüm üzerinde olan hyosung gt 250 almaya karar verdim. başlığı çok inceleme fırsatım olmadı benim gibi soru soran çok olmuştur eminim. benim için kısa bir özet geçerseniz çok sevinirim. motorun kronik bir problemi var mı? parça ve bakım işi nasıldır? satın alırken nelere dikkat etmeliyim? önerebilceğiniz bir takım bilgilere ihtiyaç duyuyorum.Teşekkür ederim
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
İnsan askerde olunca nede çok özlüyormuş motosikletini :(

şafak kaç :sunny:

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:36 ----------

arkadaşlar merhaba. motorumu sattım ve uzun zamandır gözüm üzerinde olan hyosung gt 250 almaya karar verdim. başlığı çok inceleme fırsatım olmadı benim gibi soru soran çok olmuştur eminim. benim için kısa bir özet geçerseniz çok sevinirim. motorun kronik bir problemi var mı? parça ve bakım işi nasıldır? satın alırken nelere dikkat etmeliyim? önerebilceğiniz bir takım bilgilere ihtiyaç duyuyorum.Teşekkür ederim

normal bir motorda nelere bakılması gerekiyorsa o noktalara dikkat edeceksin, özel bir husus yok. genel değil de nokta atışı sorun olursa cevaplamaya çalışırız :rendeer:
 
Katılım
24 Eki 2013
Mesajlar
94
peki nokta atışı soru geliyor :) arıza verdiği zaman parça sıkıntısı çok oluyormuş dediler bununla beraber yağ yakma problemi varmış. bu motora tamamen yabancı olduğum için bir bilene danışayım dedim. yukarıdaki cevapları verenler muhtememlen tecrübe olmadan fikri olanlar çok takılmadım ama kafada soru işareti bırakmadı değil :)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
peki nokta atışı soru geliyor :) arıza verdiği zaman parça sıkıntısı çok oluyormuş dediler bununla beraber yağ yakma problemi varmış. bu motora tamamen yabancı olduğum için bir bilene danışayım dedim. yukarıdaki cevapları verenler muhtememlen tecrübe olmadan fikri olanlar çok takılmadım ama kafada soru işareti bırakmadı değil :)

PArca sıkıntısı kesinlikle yok kanuninin kendi sayfasından sipariş verip evine gelebildigi gibi yetkili servislerden de alabilirsin. Yurt dışı alış verişi varsa hyosungsource ten de alabiliyorsun 10-15 günde koreden direk geliyor...

Yag yakma sözkonusu kesinlikle değil ancak kötü rektifi ye yada işcilik varsa olası onunda motorla alakası yok...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst