Zaten şu anda limitim 140 km alırkende ararkende bu süratdi,ama ben yinede hem balans hemde amortisörlere baktıracağım,ön bilyelerdende olabilir diyenler var diğer forumlarda...
Hayırlı olsun motorunuz..İnternetten görmüştüm size nasip olmuş..İyi günlerde kullanın..
Sağolun, en çabuk davranan ben oldum sanırım![]()

@puser: Bu arada geçmiş yardımlarınız için teşekkürler. En sonunda Çarşamba günü bir tane 2010 model buldum ve İstanbul'a gittim ve aldım ve geldim. Ankaraya geldikten sonra eve kapattım, şimdilik bakışıyoruz
Hayırlı olsun,kazasız belasız yolculuklar dilerim.
Sonunda comet ailesine bende 2010 model bir motosilet alarak katıldım.
Hayırlı olsun..Allah kaza belayı uzak tutsun.
Çok teşekkür ederim.Allah herkese kaza bela vermesin.
Motorun bakımını yaptırırken ngk iridyum buji kullandım.Bu bujilerin ömrü hakkında bilgisi olan var mı?
artık şu nick ini değiştirme vaktin geldi diye düşünüyorum bu arada..black cbr 250
İnsan askerde olunca nede çok özlüyormuş motosikletini![]()
arkadaşlar merhaba. motorumu sattım ve uzun zamandır gözüm üzerinde olan hyosung gt 250 almaya karar verdim. başlığı çok inceleme fırsatım olmadı benim gibi soru soran çok olmuştur eminim. benim için kısa bir özet geçerseniz çok sevinirim. motorun kronik bir problemi var mı? parça ve bakım işi nasıldır? satın alırken nelere dikkat etmeliyim? önerebilceğiniz bir takım bilgilere ihtiyaç duyuyorum.Teşekkür ederim
peki nokta atışı soru geliyorarıza verdiği zaman parça sıkıntısı çok oluyormuş dediler bununla beraber yağ yakma problemi varmış. bu motora tamamen yabancı olduğum için bir bilene danışayım dedim. yukarıdaki cevapları verenler muhtememlen tecrübe olmadan fikri olanlar çok takılmadım ama kafada soru işareti bırakmadı değil
![]()