Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 May 2013
Mesajlar
12
sa hayırlı aksamlar herkeze kazasız sürüşler öncelikle
motorumda belli gaz sabitken belli bir devirde sanki otomatik vitesli arabalar gbi bi gec arası var bu normalmi yani turbo devreye giriyor gbi
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
228
Beyler (ve varsa hanımlar:)) herkese selamlar... Cometi satalı 3 ay oldu ve inazumaya geçtim. Özlüyorum arada keratayı, inazuma tamam güzel motor da her zaman vermiyor cometin tadını. Bi tur versenize :)

sa hayırlı aksamlar herkeze kazasız sürüşler öncelikle
motorumda belli gaz sabitken belli bir devirde sanki otomatik vitesli arabalar gbi bi gec arası var bu normalmi yani turbo devreye giriyor gbi

Herkes yaşıyor bunu zaman zaman, ben ilk aldığımda da vardı, sonra tamamen kayboldu. Karbüratörlü modellerde görülüyor. Bakımlarını eksik etmeyin, bir de depoya katkı atıp açık gaz gidin o depo bitene kadar. Jikleyi de hafifçe açın arada hareket halindeyken ama tercihen soğuk havalarda olsun. Jikle açık giderseniz hararet çok çabuk artar.
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
251
Beyler (ve varsa hanımlar:)) herkese selamlar... Cometi satalı 3 ay oldu ve inazumaya geçtim. Özlüyorum arada keratayı, inazuma tamam güzel motor da her zaman vermiyor cometin tadını. Bi tur versenize :)



Herkes yaşıyor bunu zaman zaman, ben ilk aldığımda da vardı, sonra tamamen kayboldu. Karbüratörlü modellerde görülüyor. Bakımlarını eksik etmeyin, bir de depoya katkı atıp açık gaz gidin o depo bitene kadar. Jikleyi de hafifçe açın arada hareket halindeyken ama tercihen soğuk havalarda olsun. Jikle açık giderseniz hararet çok çabuk artar.

Gel değişelim bir tur :)
Ben hiç yaşamadım bahsedilen olayı. İlk defa duyuyorum desem yeridir. Karbüratörlü ise buji hava filtresi değiştirip karbüratörü temizletmek gerekebilir. injeksiyonlu ise sistemini kontrol ettirmek gerekebilir.
Belkide subap ayarı.?
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
3
Merhaba arkadaşlar uzun bir araştırmadan sonra ilk motorumu almayı düşünüyorum gt250 de karar kıldım 4000-4500 civarı bütcem var daha önce 6 senelik downhill bisiklet ve atv tecrübem var daha önce vitesli motor vs kullandım . Yani motordan anlıyorum.

Makinayı almadan önce dikkat etmem gereken bana önerebileceğiniz noktaları varmı . Bunlar dışında boyum 1.72 acaba sele yuksekliği sıkıntı yaratırmı ?
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
sele yüksekliği sıkıntı oluşturmaz ama bu fiyat aralığında alacağınız motor çok verimli olmayacaktır.
 
Katılım
10 May 2013
Mesajlar
12
katnı ne önerirsinz oeki

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:24 ----------

Beyler (ve varsa hanımlar:)) herkese selamlar... Cometi satalı 3 ay oldu ve inazumaya geçtim. Özlüyorum arada keratayı, inazuma tamam güzel motor da her zaman vermiyor cometin tadını. Bi tur versenize :)



Herkes yaşıyor bunu zaman zaman, ben ilk aldığımda da vardı, sonra tamamen kayboldu. Karbüratörlü modellerde görülüyor. Bakımlarını eksik etmeyin, bir de depoya katkı atıp açık gaz gidin o depo bitene kadar. Jikleyi de hafifçe açın arada hareket halindeyken ama tercihen soğuk havalarda olsun. Jikle açık giderseniz hararet çok çabuk artar.

katkı ne önerirsinz kullanmak için yeni kullanıcıyım fazla bilgim yok:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:26 ----------

Gel değişelim bir tur :)
Ben hiç yaşamadım bahsedilen olayı. İlk defa duyuyorum desem yeridir. Karbüratörlü ise buji hava filtresi değiştirip karbüratörü temizletmek gerekebilir. injeksiyonlu ise sistemini kontrol ettirmek gerekebilir.
Belkide subap ayarı.?

subap ayarıııı olabilir aklıma gurtlar girdi şimdi bak:)
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
BgMpm46CAAAyu1H.jpg

Selamlar hyosung'çular

Bugün resmen aranıza katıldım. Daha önceki sahipleri de MT üyesi olan bir GT250 comet aldım.
Kafamda deli sorular vardı İlk vitesli motorum olduğu için. Scooterla yaptığım 22bin km uçtu gitti. ilk defa 2 tekerin üzerine çıkıyormuşum gibi güzel bir heyecan vardı. Az önce eve vardım. İlk buluşma çok güzel geçti. İlk defa mesaiye kaldığıma sevindim. Yoğun trafiğin dağılmasını bekledim. ve bismillah deyip çevirdim kontağı. 100 metre sonra kafamdaki pus kalktı. şöyle biraz daha gevşedim motorun üzerinde ve çok rahat geldim.

Yeni taşındığım ayazağa mahallesinde motoru kaldırıma çekip eve çıkmaktan başka imkanım yoktu. mahalleli dayılar "bunu alır giderler yeeeğeeenim" şeklinde içime kurt düşürdüler.

İnternetten ya da maslak civarından nereden çelik halat gibi bir şey alabilirim?
siz motosikletlerinizi sokakta bırakıyor musunuz?
 
Katılım
11 Şub 2014
Mesajlar
9
Evet arkadaşlar herkese selamlar. Bende sonunda aranıza İzmir den katıldım. Motorum 2008 model siyah hyosung 250 comet 40.000 binde. Çok mutluyum bu motoru aldığım için inşallah bi sorun çıkarmaz. Gezilerimden fotolarımı ve deneyimlerimi sizinle paylaşacağım. Herkese selamlar tekrar...
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
hoş geldin byhatu. güle güle kullan.

alkadras, sen de hoş geldin. zincir konusunda kalınlık önemli bütçenin elverdiği ölçüde en kalın zinciri kullanman yerinde olur. tabi klit kısmıda önemli. masterlock gibi kaliteli markalar var ama kalın zincirleri biraz pahalı. ilave olarak disk kilidi kullanman hırsızlık durumunda vakit kaybettireceği için bir nebze daha caydırıcı olabilir. ben dışarıda bırakacağım zaman masterlock + disk klidi kullanıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------

kpk0000000000.JPG


712571945_888.jpg


yeterli uzunlukta 13 - 14 mm lik çelik zincir kestirtip, yukarudaki tip asma klit te kullabilirsin. zinciri vinleks tarzı bir materyalle kaplayabilirsin.
 
Son düzenleme:
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Evet arkadaşlar herkese selamlar. Bende sonunda aranıza İzmir den katıldım. Motorum 2008 model siyah hyosung 250 comet 40.000 binde. Çok mutluyum bu motoru aldığım için inşallah bi sorun çıkarmaz. Gezilerimden fotolarımı ve deneyimlerimi sizinle paylaşacağım. Herkese selamlar tekrar...

Motor bakımlıysa 40.000 km de olması cok dert degil eger orjinal km ise piyasadaki bir cok motordan km olarak daha düşüktür emin ol ;)
 
Katılım
26 Kas 2013
Mesajlar
39
Arkadaşlar GT'leriniz hayırlı olsun keyifli sürüşler dilerim , km meselesine asla takılmayın bende birkaç ay önce 25000'de olan motorumu aldım olağan kontroller ve bakımları sonrasında caddelerdeyiz onunla :) çok da memnunum.Motorumu almadan evvel km konusunda takıntılarımı ve çevremdekilerin yüksek km motorlara özellikle de hyo'lara karşı bakış açılarını göz ardı etmişim iyi ki.Bahsedilen km'ler gerçekten iyi bakılmış bir hyo için bence hiçte sakıncalı değil keyifli sürüşler ,aramıza hoşgeldiniz..
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
bugün gittim aldım bir kablo zincir kilit. ya arka lastiği sökecekler ya da elektirik direğini. bir yolunu bulup yine de alıp giderlerse artık yapacak bişey yok. rahat bir uyku uyuyayım bu akşam : )
 
Katılım
11 Şub 2014
Mesajlar
9
evet arkadaşlar yorumlar için teşekkürler. umarım izmirde olup da turlara çıkacak yada uygun günlerde mangal partileri yapacak arkadaşlar ile tanışırız :) şahsen ben mangalı çok severim:) tabii gezmeyi de çok severim. burada yeni arkadaşlar ile tanışıp kaynaşmak çok güzel olacak inşallah
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
Arkadaşlar kanuni'nin sitesinde bu motor yok artık satılmıyor mu? piyasa sym wolf ve inazumaya mı kaldı yoksa ?
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
Arkadaşlar kanuni'nin sitesinde bu motor yok artık satılmıyor mu? piyasa sym wolf ve inazumaya mı kaldı yoksa ?

kanuni sitesinde gösterilen modeller sürekli değişiyor. güncelleme ile alakalı bir durum. zenon'un da bahsettiği gibi www.hyosung.com.tr den takip edin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst