Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
Merhaba hyosung almayı düşünüyorum limit kısıtlı o yüzden yaz gelmeden bitane almak istiyorum örnek olarak şu var sizce nasıl http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-bu-fiyata-en-iyi-hyosung-gt250-naked-145390691/detay cevap verirseniz çok sevinirim.

Başına bela arıyorsan al, hyosungun 2012-2013 modellerının bıle canını cıkarıp elden cıkarmaya çalışıyorlar. Sadece beynı 750 lira. Dikkatlı ol, böyle motorlardan uzak dur
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
8
Merhabalar,

Yeni bir motosiklet almayı planlıyorum ve aklımda Hyosung GT250 Naked var.

Boy 1.84 kilo 75-80.

Şimdi, bütçem 5-6bin lira.

Daha önceden ybr125 kullandım 5 ay kadar. Benim motorumdu. Bu aralar arkadaşımın Hyosung GV250'sini kullanıyorum ara ara. YBR125'yi sattığım arkadaşımla gider iken (ben artçı idim) mıcıra kaptırıp ufak bir kaza yaptık. O günden itibaren biraz temkinliyim. GV250'yi sürerken bile biraz tedirgin oluyorum ara ara. Yine de motor büyük ihtiyaç haline geldi. Hem sağa sola giderken lazım oluyor. Hem de işyerim ile evim arası 4km ama ulaşım 2 otobüsle sağlanabiliyor 30dk sürüyor minimumda. İstanbul, Anadolu yakası Soyak Yenişehir tarafında oturuyorum. Akşamları hadi Kadıköy'e gideyim, Bostancı'ya gideyim diyorum, sırf o yüzden bile motosiklet alabilirim.

Aslında aklımda CBR250R vardı fakat fiyatı sebebiyle eledim. 8bin liraya satılırken hevesliydim ama iyice arttı fiyatlar. O yüzden GT 250 Naked düşünüyorum. Bir miktar tereddütlerim var ama iyi bir motor olduğunu düşünüyorum. Malum burası İstanbul, bir yerden bir yere giderken büyük ihtimal çevreyoluna giriyoruz.

Benim internette bulduğum kadarıyla 5-6bin liraya 2007 model 30 bin kilometre civarında var.

Şuna dikkat et, şuna dikkat etme vs. gibi bir öneri varsa çok memnun olurum. Ayrıca uzun yol vs. için nasıldır? Duruşu çok yatık değildir diye umuyorum. gt250r bana çok yatık geliyor.

Ek: Aklımda bir ara honda cbr250r vardı demiştim. Aslında 8bin'e çıkarsam gayet temizler var gib görüyorum ama sizce bu masrafa değer midir?

Her türlü öneriye açığım.
Teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
arkadaşlar bursa umurbey mahallesinde bir tane gt 250 var siyah onun sahibi burdamı acaba ? arada geçiyorum sokaktan ama denk gelemedik daha..
 
Katılım
28 Ocak 2014
Mesajlar
8
Selamlar bende motor almayı planlıyorum.Öncelikle kafamda cbx250twister vardı.Ancak bu motorun çift silindir olduğunu duyunca kafama daha çok yattı.Öncelikle sorum şu bu motorun eski kasası(yani 2010 akadar olan)ve yeni kasası olan (2010 ve sonrası)arasındaki farklar neler?
 
Katılım
31 Mar 2011
Mesajlar
49
Değerli Arkadaşlar,

GT 250 Naked için tur camı öneri ve varsa ulaşabileceğim detay adres/tel nosu alabilir miyim lütfen?

Her gün karar değiştirmekle birlikte son kararım motosikletimi satmayıp bir tur camı bulup bu sezonda keyfini sürmek. Bu gidiş gelişler arasında da sahibinden'e ilanı girmiştim.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-gt-250-naked-tertemiz-sorunsuz-135359871/detay/

Son olarak sizden ricam bu sene lastiklerimi değiştireceğim. Deneyimleriniz doğrultusunda marka ve model önerilerinizi rica edebilir miyim?

Yanıt veren tüm arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Değerli Arkadaşlar,

GT 250 Naked için tur camı öneri ve varsa ulaşabileceğim detay adres/tel nosu alabilir miyim lütfen?

Her gün karar değiştirmekle birlikte son kararım motosikletimi satmayıp bir tur camı bulup bu sezonda keyfini sürmek. Bu gidiş gelişler arasında da sahibinden'e ilanı girmiştim.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-gt-250-naked-tertemiz-sorunsuz-135359871/detay/

Son olarak sizden ricam bu sene lastiklerimi değiştireceğim. Deneyimleriniz doğrultusunda marka ve model önerilerinizi rica edebilir miyim?

Yanıt veren tüm arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler.
1780003_10152151711058446_1548101720_o.jpg
 
Katılım
31 Mar 2011
Mesajlar
49
Değerli Zenon,

Yanıtınızdaki mesajı alamadım ama yine de cevap verdiğiniz için teşekkür ederim.
 
Katılım
28 Ocak 2014
Mesajlar
8
Selamlar yukarıda soru sormuştum ancak görülmemiş herhalde:).Sorumu yinelemk ve birkaç soru daha sormak istedim.Bu 250 cometlerin yeni kasa ve eski kasaları arasındaki farklar ve mekanik farkları nelerdir(Araştırmama rağmen pek bir sonuca ulaşamadım)?Bu motorun kaç kasa tipi vardır(benim bildiğim kadarı ile 2 ama bir arkadaştan 3 diye duydum)?Son olarak bu krank muhabbeti nedir onu çok merak ettim.Gerekli araştırmayı elimden geldiğince yaptım,ancak yinede kafamı kurcalayan bir soru.Neden bir hondada,yada bir yamahada bukadar dile gelmiyorda bu sorun bu motorda bukadar dile geliyor anlayamadım.Gerçekten mekaniği bir honda yada yamaha kadar sağlam değilmi,yoksa marka fanatiklerinin çıkardığı söylentimidir bu?Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür eder,saygılar dilerim...
 
Katılım
16 Kas 2010
Mesajlar
337
Selamlar yukarıda soru sormuştum ancak görülmemiş herhalde:).Sorumu yinelemk ve birkaç soru daha sormak istedim.Bu 250 cometlerin yeni kasa ve eski kasaları arasındaki farklar ve mekanik farkları nelerdir(Araştırmama rağmen pek bir sonuca ulaşamadım)?Bu motorun kaç kasa tipi vardır(benim bildiğim kadarı ile 2 ama bir arkadaştan 3 diye duydum)?Son olarak bu krank muhabbeti nedir onu çok merak ettim.Gerekli araştırmayı elimden geldiğince yaptım,ancak yinede kafamı kurcalayan bir soru.Neden bir hondada,yada bir yamahada bukadar dile gelmiyorda bu sorun bu motorda bukadar dile geliyor anlayamadım.Gerçekten mekaniği bir honda yada yamaha kadar sağlam değilmi,yoksa marka fanatiklerinin çıkardığı söylentimidir bu?Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür eder,saygılar dilerim...

Aleyküm selam,elimden geldiğince cevaplamaya çalışayım cevapsız kalmamanız için ziira topic bu aralar cansız.
2010 ve öncesi,2011 ve sonrası olmak üzere 2 tip kasası var görsel modifikasyon haricinde bildiğim,duyduğum bi farkı yok.
Krank muhabbeti ; 2008 ve sonrasında devir kesici var,öncesinde kesici olmadığı için motorun sınırlarını aşan kişiler krank problemi yaşamış.
Mekaniği de gayet sağlam,bakarsan bağ bakmassan dağ diye boşuna dememişler..
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
Selamlar yukarıda soru sormuştum ancak görülmemiş herhalde:).Sorumu yinelemk ve birkaç soru daha sormak istedim.Bu 250 cometlerin yeni kasa ve eski kasaları arasındaki farklar ve mekanik farkları nelerdir(Araştırmama rağmen pek bir sonuca ulaşamadım)?Bu motorun kaç kasa tipi vardır(benim bildiğim kadarı ile 2 ama bir arkadaştan 3 diye duydum)?Son olarak bu krank muhabbeti nedir onu çok merak ettim.Gerekli araştırmayı elimden geldiğince yaptım,ancak yinede kafamı kurcalayan bir soru.Neden bir hondada,yada bir yamahada bukadar dile gelmiyorda bu sorun bu motorda bukadar dile geliyor anlayamadım.Gerçekten mekaniği bir honda yada yamaha kadar sağlam değilmi,yoksa marka fanatiklerinin çıkardığı söylentimidir bu?Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür eder,saygılar dilerim...

türkiye pazarı için kasaların yıllara göre şu şekilde.
3 ayrı kasa bulunmakta. ilki, 2006 -2008 arası karbüratörlü motorlarda kullanılanı. ön de cam (rüzgarlık) yok. göstergeler analog.
2008 - 2011 arası enjeksiyonlu modeller. kasa karbüratörlü modelin makyajlanmış hali. gösterge dijital ve öne ufak bir rüzgarlık eklendi. yakıt sarfiyatının karbüratörlü modele göre biraz daha az ve çok cüzi bir beygir artışının olduğu iddia ediliyor.
2012-2014 arası modellerde ise kuyruk bölümü ve far değişti.
2006'dan günümüze teknik ve mekanik çok hayati bir değişiklik olmadı. önemli olan düzgün, zorlanmadan kullanılmış olması. az sahip değiştirmiş istediğiniz modeli seçebilirsiniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:18 ----------

Değerli Zenon,

Yanıtınızdaki mesajı alamadım ama yine de cevap verdiğiniz için teşekkür ederim.

turcamı için şu tarz birşey kullanabilirsiniz. anahtar kelime "universal sperlik çam rüzgarlık"
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-universal-naked-yuvarlak-farlar-icin-mondial-vs-on-sperlik-cam-142677531/detay/

lastik için uygun fiyatlı olsun diyorsanız savanın asfalt için üretilen radyal modellerini seçebilirsiniz.
http://www.savaturkiye.com/UrunDetay.aspx?UCD=Sava%20Radial%20Lastik&UID=52
 
Katılım
31 Mar 2011
Mesajlar
49
Sevgili Puser,

Yanıt için teşekkürlerimle.

Cam rüzgarlık maalesef yuvarlak farlı modeller için benimki 2012 model olduğu için bunu adapte edemem... Ama yine de üniversal siperlik diye diğer sitelerde de aratacağım. Bir şey yakalarsam paylaşırım...

Sava lastikleri hiç duymamıştım daha önce, linki tıkladım güven telkin eden bir sunumu var, siz kullanmış mıydınız?
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
savanın asfalt modellerini kullanan arkadaşlar memnun. bütçe ayırabililyorsanız büyük markalara yönelebilirsiniz. ancak uygun fiyatlı markalar içerisinde en iyisi sava.
hatırladığım kadarı ile 2012 model için rüzgarlık uyduran bir arkadaş vardı. ancak işiniz biraz zor olacak gibi. sayfaları geriye dönük gezerseniz fotoğraflarını bulabilme ihtimaliniz var. ben şimdilik bunu bulabildim. https://www.motoavm.com/ProductDetails/kappa-245n-universal-ruzgar-siperlik/347/1129
 
Katılım
26 Kas 2013
Mesajlar
39
Arkadaşlar gt 250'me hidrolik takviyesi yapacağım ancak dot 3 mü yoksa dot 4 mü koymalıyım bilgisi olan ????
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
ikisini de kullanabilirsiniz. özellikleri aynı. dot3&4 yazan ambalajlarda var.
 
Katılım
28 Ocak 2014
Mesajlar
8
Aleyküm selam,elimden geldiğince cevaplamaya çalışayım cevapsız kalmamanız için ziira topic bu aralar cansız.
2010 ve öncesi,2011 ve sonrası olmak üzere 2 tip kasası var görsel modifikasyon haricinde bildiğim,duyduğum bi farkı yok.
Krank muhabbeti ; 2008 ve sonrasında devir kesici var,öncesinde kesici olmadığı için motorun sınırlarını aşan kişiler krank problemi yaşamış.
Mekaniği de gayet sağlam,bakarsan bağ bakmassan dağ diye boşuna dememişler..


türkiye pazarı için kasaların yıllara göre şu şekilde.
3 ayrı kasa bulunmakta. ilki, 2006 -2008 arası karbüratörlü motorlarda kullanılanı. ön de cam (rüzgarlık) yok. göstergeler analog.
2008 - 2011 arası enjeksiyonlu modeller. kasa karbüratörlü modelin makyajlanmış hali. gösterge dijital ve öne ufak bir rüzgarlık eklendi. yakıt sarfiyatının karbüratörlü modele göre biraz daha az ve çok cüzi bir beygir artışının olduğu iddia ediliyor.
2012-2014 arası modellerde ise kuyruk bölümü ve far değişti.
2006'dan günümüze teknik ve mekanik çok hayati bir değişiklik olmadı. önemli olan düzgün, zorlanmadan kullanılmış olması. az sahip değiştirmiş istediğiniz modeli seçebilirsiniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:18 ----------



turcamı için şu tarz birşey kullanabilirsiniz. anahtar kelime "universal sperlik çam rüzgarlık"
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-universal-naked-yuvarlak-farlar-icin-mondial-vs-on-sperlik-cam-142677531/detay/

lastik için uygun fiyatlı olsun diyorsanız savanın asfalt için üretilen radyal modellerini seçebilirsiniz.
http://www.savaturkiye.com/UrunDetay.aspx?UCD=Sava%20Radial%20Lastik&UID=52

Yanıtlarınız için çok çok teşekkür ederim,saygılar dilerim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst