- Katılım
- 12 Eki 2010
- Mesajlar
- 202
sa hayırlı aksamlar herkeze kazasız sürüşler öncelikle
motorumda belli gaz sabitken belli bir devirde sanki otomatik vitesli arabalar gbi bi gec arası var bu normalmi yani turbo devreye giriyor gbi
Beyler (ve varsa hanımlar) herkese selamlar... Cometi satalı 3 ay oldu ve inazumaya geçtim. Özlüyorum arada keratayı, inazuma tamam güzel motor da her zaman vermiyor cometin tadını. Bi tur versenize
Herkes yaşıyor bunu zaman zaman, ben ilk aldığımda da vardı, sonra tamamen kayboldu. Karbüratörlü modellerde görülüyor. Bakımlarını eksik etmeyin, bir de depoya katkı atıp açık gaz gidin o depo bitene kadar. Jikleyi de hafifçe açın arada hareket halindeyken ama tercihen soğuk havalarda olsun. Jikle açık giderseniz hararet çok çabuk artar.
Beyler (ve varsa hanımlar) herkese selamlar... Cometi satalı 3 ay oldu ve inazumaya geçtim. Özlüyorum arada keratayı, inazuma tamam güzel motor da her zaman vermiyor cometin tadını. Bi tur versenize
Herkes yaşıyor bunu zaman zaman, ben ilk aldığımda da vardı, sonra tamamen kayboldu. Karbüratörlü modellerde görülüyor. Bakımlarını eksik etmeyin, bir de depoya katkı atıp açık gaz gidin o depo bitene kadar. Jikleyi de hafifçe açın arada hareket halindeyken ama tercihen soğuk havalarda olsun. Jikle açık giderseniz hararet çok çabuk artar.
Gel değişelim bir tur![]()
Ben hiç yaşamadım bahsedilen olayı. İlk defa duyuyorum desem yeridir. Karbüratörlü ise buji hava filtresi değiştirip karbüratörü temizletmek gerekebilir. injeksiyonlu ise sistemini kontrol ettirmek gerekebilir.
Belkide subap ayarı.?
Evet arkadaşlar herkese selamlar. Bende sonunda aranıza İzmir den katıldım. Motorum 2008 model siyah hyosung 250 comet 40.000 binde. Çok mutluyum bu motoru aldığım için inşallah bi sorun çıkarmaz. Gezilerimden fotolarımı ve deneyimlerimi sizinle paylaşacağım. Herkese selamlar tekrar...
Arkadaşlar kanuni'nin sitesinde bu motor yok artık satılmıyor mu? piyasa sym wolf ve inazumaya mı kaldı yoksa ?
Arkadaşlar kanuni'nin sitesinde bu motor yok artık satılmıyor mu? piyasa sym wolf ve inazumaya mı kaldı yoksa ?