Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
571
Cumartesi 21:00
Mecidiyekoy Trump sinema da buluşup
Ordan Kola cips çekirdek beylerbeyi
Ordan uskudarda patso
Ordan ortakoy
Ordan Sarıyer borekçi gibi bir planımız var :D

Motoru yarın alırsam bende katılırım,bugün de bir tane motor kullanacak adam bulamadım yoksa bugün alacaktım.
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
208
Selamlar

Motorun Debriyaj Pedalı kırıldı, değiştirmek istiyorum ikinci elini nerden bulabilirim. bildiği bir yer veya elinde olan varsa sevinirim.
Ayrıca Hyosung da sadece kendi parçasını mı kullanmak zorundayız. ona uyan başka markalara ait parça bulunamıyor mu?
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
Selamlar

Motorun Debriyaj Pedalı kırıldı, değiştirmek istiyorum ikinci elini nerden bulabilirim. bildiği bir yer veya elinde olan varsa sevinirim.
Ayrıca Hyosung da sadece kendi parçasını mı kullanmak zorundayız. ona uyan başka markalara ait parça bulunamıyor mu?

debriyaj kolu 24 tl satis.kanuni'de. fren kolu da 14 tl.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:22 ----------

herkese selamlar,

öncelikle belirteyim ki çok yeni bir motor kullanıcısıyım ,
fakat çok araştırmacı olduğum içinde karasızlığım dolu dizgin gidiyor :) full artçılı kullanıyorum ve başlangıç olarak bazı işin içinde olan arkadaşların vesilesi ile joy ride200 i aldım (ama gönlümde yatan aslan süper sport mantığımda yatan ise naked) bu sebeptendir ki aldığım gibi değişmek istiyorum, motoruma muadil en az 6000 ençok 6500 e kadar bir motor alabilirim aradığım bumudur yanı gt250 :D

herkese şimdiden teşekkürler . geziler çok eğlenceli gözüküyor bu arada bekar olaydıkda bizde geleydik :p

birde 131593821 ilan nolu motor sahibini tanıyan varmı ? gezgin bir arkadaşa benziyor fakat km şaşılacak kadar az sıfırladığı için sonraki km yazılı olabilirmi diye düşündüm ?



motor sıfırlandığı için öyle yazılmış.
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
228
Selamlar

Motorun Debriyaj Pedalı kırıldı, değiştirmek istiyorum ikinci elini nerden bulabilirim. bildiği bir yer veya elinde olan varsa sevinirim.
Ayrıca Hyosung da sadece kendi parçasını mı kullanmak zorundayız. ona uyan başka markalara ait parça bulunamıyor mu?

Debriyaj kolu mu vites pedalı mı? Vites pedalıysa komple mi kırıldı? Eğer üzerine lastik takılı uçtaki yeriyse sadece bi cıvataya bakar gerek yok yenisini almaya. Toptan kırıldıysa orijinal alınması lazım heralde ben uyumlu olan bişey duymadım. Debriyaj koluysa seçenek çok ama.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:25 ----------


Şimdi dakka bir gol bir yan çizicem ama bu hafta ben gelemem malesef :) Başka zaman bişeyler düzenlenirse davetinizi bekliyoruz yeniden :)
 
Katılım
16 Mar 2012
Mesajlar
12
Arkadaşlar motosikletimi geçtiğimiz hafta otobanda biraz fazla sıkıştırdım ve 170 km yi çok az geçti. Işıklarda durduğumda rolantide farklı bir ses olduğunu farkettim. Otomobillerdeki gibi sibop sesiydi. motorcuma götürdüm. motorcu bunun subaplarının shimli olduğunu ve kapakçının yapabileceğini söyledi. Sizden yorum bekliyorum. Şuanda motorum subap vuru gibi sesli çalışıyor.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
1 kere yaptın diye olmaz zaten vakti gelmiş senin biraz gazlamanda 15 20 gün öne almıştır.
Doğru bu motorda ayar yok shim var. Sakın saçma sapan yerlere gitme motorunu iç ederler. Şuan ya 4 levent Kayalara gideceksin ya da Beykozdaki Çetin ustaya.
Bunun dışında kapakçı diye sağlam biryer ben bilmiyorum. Bilen arkadaş tavsiyede bulunsun.
Motoru çok elzem olmadıkca kullanma. Üst kapağı bozarsın

Bu sorunu yaşamak istemeyen arkadaşlar egzantirik zinciri değişimi sırasında şimleri de değiştirin tanesi 3-4tl den 8 tane pul sadece
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
208
Vites pedalının ayakla basılan kısmı kırıldı.
Resimde 164 mm. yazan çubugun ucundaki ayak koyduğumuz siyah plastik olan kısım.

66234242bk4.jpg


Debriyaj kolu mu vites pedalı mı? Vites pedalıysa komple mi kırıldı? Eğer üzerine lastik takılı uçtaki yeriyse sadece bi cıvataya bakar gerek yok yenisini almaya. Toptan kırıldıysa orijinal alınması lazım heralde ben uyumlu olan bişey duymadım. Debriyaj koluysa seçenek çok ama.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:25 ----------



Şimdi dakka bir gol bir yan çizicem ama bu hafta ben gelemem malesef :) Başka zaman bişeyler düzenlenirse davetinizi bekliyoruz yeniden :)
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Bunun için yenisi alınmaz :)

8 lik uç ile delik açıyorsun. Bir vida plastik ve fiberli somun ile işi bitiriyorsun. Buradaki neredyse herkesin kırıktır o parça :D
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
228
Buradaki neredyse herkesin kırıktır o parça :D

Hahaha =) +1!! Biz buna halk arasında motoru hafifçe sola yatırmak diyoruz =)) delik içinde kalan parçayı çıkarabilirsen undocab'in dediği gibi bi 8lik cıvatayla somuna bakar. Yalnız somunu arka tarafa takma şasiye sürter. Yani somun motora göre 164lük parçanın solunda olacak. Somunu 164lük parçaya iylce sıkıştır, lastik yerine de artık 10 tane 3/8lik contamı koyarsın naparsın kendi biliceğin iş... Hadi kolay gelsin
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
hakkaten herkesin başına geliyor ya. benim de ilk yan yatırmamda bu olmuştu. yine çözümü burdan bulmuştum :)
 

C&T

Katılım
29 Tem 2013
Mesajlar
135
debriyaj kolu 24 tl satis.kanuni'de. fren kolu da 14 tl.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:22 ----------




motor sıfırlandığı için öyle yazılmış.

Teşekürler Puser

temiz bir comet bulmak sezon sonu motor satmaktan zor olacak sanırım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:59 ----------

hakkaten herkesin başına geliyor ya. benim de ilk yan yatırmamda bu olmuştu. yine çözümü burdan bulmuştum :)

onur merhaba

tam olarak tarihini hatırlamıyorum fakat bi kaza geçirmiştin (öncelikle geçmiş olsun) durumun nasıl? aynı zamanda motorunun düzelttin inşallah :silent:
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
Teşekürler Puser

temiz bir comet bulmak sezon sonu motor satmaktan zor olacak sanırım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:59 ----------



onur merhaba

tam olarak tarihini hatırlamıyorum fakat bi kaza geçirmiştin (öncelikle geçmiş olsun) durumun nasıl? aynı zamanda motorunun düzelttin inşallah :silent:

selam, şubatta geçirmiştim ayak bileğim darbe almıştı ama artık nerdeyse tamamen iyileşti. motoru düzelttim ya. hatta sattım geçen hafta. şu an motorsuzum. hayat çok zor :D
 

C&T

Katılım
29 Tem 2013
Mesajlar
135
valla bende çok yeniyim motor olayında hiç kaza bela yapmadım aldığım koruma ve ekipmanlara verdiğim para umarım boşa gider !(ihtiyaç duymam babında:) diye dua ediyorum her bindiğimde . tekrardan geçmiş olsun . almayı düşünüyormusun yoksa bu sezonu kapattınmı ?
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
bu sezon çok zor da yıl başı civarı kymco xciting 250 düşünüyorum. hyo'yla gözümüz gönlümüz coştu, biraz da kıçımız rahat etsin :)
 

C&T

Katılım
29 Tem 2013
Mesajlar
135
valla böyle şeyler duydukça acaba hatamı yapıyorum diye düşünüyorum bende 200i joyride var harbiden rahat çok hoş makinalar.
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
208
sanırım bu soylediklerin kırık parçanın yerine monte edilmesi ile alakalı
maalesef kırılan parça bir işe yaramaz diye kırıldığı yerde bıraktım.
hiç anlamadığım işler olduğundan direk yenisini almak geldi aklıma.
nasıl yapılacağını biraz daha ayrıntılı anlatabilirseniz sevinirim.
en azından yapacak kişiye doğru aktarayım, delik açma vs. neyse
yanlış bilgi vermeyeyim.

Bunun için yenisi alınmaz :)

8 lik uç ile delik açıyorsun. Bir vida plastik ve fiberli somun ile işi bitiriyorsun. Buradaki neredyse herkesin kırıktır o parça :D
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Benim anladığım şudur :silent:



Sondaki somun dahil önce hepsi vidada toplanacak, sonra toplanmış halde vida metal ayaktaki deliğe sıkıca sıkılacak.

Contalardan kaç adet gerekiyorsa artık, vidanın uzunluğuna göre dizersiniz üstüne :)

Eğer yanlış anlamamışsam, zaten birebir orjinaline yakın bişey çıkıyor ortaya :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst