Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
208
satma niyetim yok zira zaten motoru alalı 15 gun bile olmadı. önce depodaki kaporta boya işlerini bitirip sonrada bir motorsiklet tamircisine genel bakım için bırakacağım. motosiklet tamircisi arkadaşımız var, bakım vs işlerini o halledecek ama öncelikle depodaki ezikleri düzeltmem lazım, çok ciddi sorunlar değil diyebilirim. sorun şu ki ehliyeti henüz almadığımdan motoru tamir veya bakıma ancak kamyonetle götürebilirim :) o nedenle araştırıp ona göre hareket edeyim dedim.
neden olduğunu merak eden olursa. bkz : http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/120244-taksici-teroru-ilk-motor-ilk-kaza-aci-ve-dibe-vurus.html
 
Katılım
11 Ağu 2011
Mesajlar
12
Arkadaşlar,uzun zamandır uygun fiyatlı,aynı zamanda düzgün bi comet arıyorum. Sahibindende 134118813 nolu olan hakkında tavsiyelerde bulunabilirseniz aranıza katılabilirim.görüşlerinuz için şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Arkadaşlar,uzun zamandır uygun fiyatlı,aynı zamanda düzgün bi comet arıyorum. Sahibindende 134118813 nolu olan hakkında tavsiyelerde bulunabilirseniz aranıza katılabilirim.görüşlerinuz için şimdiden teşekkürler.
motoru tanıyan varsa bilgi versin. şahsi düşüncem çok iyi bir usta kontrol etmeli yada başka motorlara bak. 18 bin çok iddealı
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
satma niyetim yok zira zaten motoru alalı 15 gun bile olmadı. önce depodaki kaporta boya işlerini bitirip sonrada bir motorsiklet tamircisine genel bakım için bırakacağım. motosiklet tamircisi arkadaşımız var, bakım vs işlerini o halledecek ama öncelikle depodaki ezikleri düzeltmem lazım, çok ciddi sorunlar değil diyebilirim. sorun şu ki ehliyeti henüz almadığımdan motoru tamir veya bakıma ancak kamyonetle götürebilirim :) o nedenle araştırıp ona göre hareket edeyim dedim.
neden olduğunu merak eden olursa. bkz : http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/120244-taksici-teroru-ilk-motor-ilk-kaza-aci-ve-dibe-vurus.html

öncelikle çok geçmiş olsun. zenon'un da bahsettiği gibi kozmetik kusurları gidermekte acele etme derim. neticede daha yeni yeni alışmaya başlıyorsun. muhtemelen durduğu yerde bile olsa o motosiklet bir iki defa daha yere düşecektir.
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
208
teşekkürler,

zaten motoru genel bir bakımdan da geçirme niyetim vardı. Şimdi makineyi yetkili servise mi götürmeliyim, yoksa tamirciler de bakım, onarım işlerini yapabilir mi?
açıkçası motorla ilgilenecek ustanın her şeyden önce güvenlik konusunda bilinçli bir insan ve her anlamda güvenilir bir insan olmalı. İstanbul şişli, çaylağan, okmeydanı,
kağıthane civarında güvenerek gidebileceğim bir motosiklet tamircisi tanıyan var mıdır mesela?

İst. dışına çıkacağımdan zaten uzun bir süre kullanmayacağım. Dolayısıyla güvenilir birine bırakıp, tamamen elden geçmiş, bakımı yapılmış ve güvenle binilecek şekilde
teslim almayı planlıyorum.



öncelikle çok geçmiş olsun. zenon'un da bahsettiği gibi kozmetik kusurları gidermekte acele etme derim. neticede daha yeni yeni alışmaya başlıyorsun. muhtemelen durduğu yerde bile olsa o motosiklet bir iki defa daha yere düşecektir.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
teşekkürler,

zaten motoru genel bir bakımdan da geçirme niyetim vardı. Şimdi makineyi yetkili servise mi götürmeliyim, yoksa tamirciler de bakım, onarım işlerini yapabilir mi?
açıkçası motorla ilgilenecek ustanın her şeyden önce güvenlik konusunda bilinçli bir insan ve her anlamda güvenilir bir insan olmalı. İstanbul şişli, çaylağan, okmeydanı,
kağıthane civarında güvenerek gidebileceğim bir motosiklet tamircisi tanıyan var mıdır mesela?

İst. dışına çıkacağımdan zaten uzun bir süre kullanmayacağım. Dolayısıyla güvenilir birine bırakıp, tamamen elden geçmiş, bakımı yapılmış ve güvenle binilecek şekilde
teslim almayı planlıyorum.

Dosta emanet edip gözün kapalı alabilcegin bir usta kullanmadım bu gune kadar nispeten daha kücük ve samimiyetin daha fazla olduğu Avcılar MotoPart ı önerebilirim başında durur sohpet eder işlerini hallederler diğerleri Profuz ayagına baştan savma iş yapıyorlar hidrolik kontrol edin fren tutmuyor diyorsun zahmet edip balataya bakmıyorlarusta faktoru cok önemli Beykozda Cetin usta var ama oda cok yogun olur ve genelde cok ucnokta sorunlarda gidilmesini önerebilirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:06 ----------

Genel yakıt ortlamaları kendi değerlerinizi tutabilirsiniz :)

http://www.fuelly.com/motorcycle/hyosung/gt250%20naked
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
208
teşekkürler herkese,
peki gt250 nin önemli parçalarını değil de mesela ayna, far kenarındaki koruma, göstergelerin arkasındaki plastik korumalar gibi daha çok dış görünümle ilgili parçaları 2. el bulmak mümkün müdür? varsa nerde vardır mesela?
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
teşekkürler herkese,
peki gt250 nin önemli parçalarını değil de mesela ayna, far kenarındaki koruma, göstergelerin arkasındaki plastik korumalar gibi daha çok dış görünümle ilgili parçaları 2. el bulmak mümkün müdür? varsa nerde vardır mesela?

En son maslak sanayine Hasan ustada vardı ama fiyatı nedir bilmiyorum kırılmad catlamada falanda Tamir edebiliyorlar
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
180
Gt250Comet arayana siteye özel rakamım var 2007 model siyah 20.500-21.000km civarında

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2007-hyosung-gt250-comet-yorulmamis-uzulmemis-132412198/detay/
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
180
arkadaşlar 1 ay bile kullanılmamış bir gt650 arka amortisörüm var almak isteyen olursa haberiniz olsun...
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
228
Beyler selam,
Sorunlar peşimi bırakmıyor... Geçen benzinciden çıktıktan sonra hareket halindeyken kilometre sayacını sıfırlayayım dedim, sıfırladım da... Kafamı eğdiğim gibi ne göreyim, gösterge gitmiş...
Okuyucu mu, kablo mu yoksa gösterge mi gitti bilmiyorum... Denememe yardımcı olabilecek bir arkadaş var mı? kilometre saatinin kablosunu karşılıklı takıp nerede arıza olduğunu anlamak istiyorum.
İşin kötüsü hiçbir yerde gösterge de yok... Neyse fazla şikayet etmeyeyim buna da şükür en azından yürüyenim sapsağlam :)
Şimdiden teşekkürler.

Bu arada şöyle bir grup var, faydalı şeyler çıkıyor http://groups.yahoo.com/group/Comet250Owners/
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
208
aynı şekilde benim hız gostergesinde de sorun var.
gösterge için şu adrese baktın mı acaba?
http://satis.kanuni.com.tr/ypproduct.aspx


Beyler selam,
Sorunlar peşimi bırakmıyor... Geçen benzinciden çıktıktan sonra hareket halindeyken kilometre sayacını sıfırlayayım dedim, sıfırladım da... Kafamı eğdiğim gibi ne göreyim, gösterge gitmiş...
Okuyucu mu, kablo mu yoksa gösterge mi gitti bilmiyorum... Denememe yardımcı olabilecek bir arkadaş var mı? kilometre saatinin kablosunu karşılıklı takıp nerede arıza olduğunu anlamak istiyorum.
İşin kötüsü hiçbir yerde gösterge de yok... Neyse fazla şikayet etmeyeyim buna da şükür en azından yürüyenim sapsağlam :)
Şimdiden teşekkürler.

Bu arada şöyle bir grup var, faydalı şeyler çıkıyor http://groups.yahoo.com/group/Comet250Owners/
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
51
Benim gösterge de kırıldı ama hala yenısını takamadım , Kuralkan 1000 tl ye satıyor almanın imkanı yok . Yurtdısından getirtsek gümrüğe takılma ihtimali var mıdır ?

---------- Post added at 21:29 ---------- Previous post was at 19:59 ----------

Bu arada gezi falan planları yok mu forumda yaz bitmeden yetkili kimseler ayarlasalar güzel olur bence.Kimseyle tanışamadık forumdan :)
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
208
ikinci eli, çıkması filanda mı bulunamıyor? bu kadar mı zor yedek parça bulmak bu motorlarda. ufak tefek bir kaç parçasını değiştireyim diyorum ara ki bulasın.
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
228
Yol üstünde bikaç ustaya sordum, hareket halinde sıfırlanınca tırnaklarının kırılmış ya da telin kopmuş olabileceğini söylediler. Umarım teldir...
Göstergenin çıkmasına 350-400 TL çekme gafletinde bulunanlar var.
Benim gösterge analog bu arada, motor karbüratörlü 2006 model. Kanuni'nin sitesinde tüm göstergeler var ama analogun fiyatı yazmıyor. Bir de dijital göstergenin birine karbüratörlü modelde kullanılan yazmışlar. Mail attım bakalım ne cevap verecekler...
Forumun eskilerinden de yorum bekliyorum... Bir de patatesin dediği gibi bi gezi düzenlesinler artık :)
 

C&T

Katılım
29 Tem 2013
Mesajlar
135
herkese selamlar,

öncelikle belirteyim ki çok yeni bir motor kullanıcısıyım ,
fakat çok araştırmacı olduğum içinde karasızlığım dolu dizgin gidiyor :) full artçılı kullanıyorum ve başlangıç olarak bazı işin içinde olan arkadaşların vesilesi ile joy ride200 i aldım (ama gönlümde yatan aslan süper sport mantığımda yatan ise naked) bu sebeptendir ki aldığım gibi değişmek istiyorum, motoruma muadil en az 6000 ençok 6500 e kadar bir motor alabilirim aradığım bumudur yanı gt250 :D

herkese şimdiden teşekkürler . geziler çok eğlenceli gözüküyor bu arada bekar olaydıkda bizde geleydik :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:55 ----------

herkese selamlar,

öncelikle belirteyim ki çok yeni bir motor kullanıcısıyım ,
fakat çok araştırmacı olduğum içinde karasızlığım dolu dizgin gidiyor :) full artçılı kullanıyorum ve başlangıç olarak bazı işin içinde olan arkadaşların vesilesi ile joy ride200 i aldım (ama gönlümde yatan aslan süper sport mantığımda yatan ise naked) bu sebeptendir ki aldığım gibi değişmek istiyorum, motoruma muadil en az 6000 ençok 6500 e kadar bir motor alabilirim aradığım bumudur yanı gt250 :D

herkese şimdiden teşekkürler . geziler çok eğlenceli gözüküyor bu arada bekar olaydıkda bizde geleydik :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:58 ----------

birde 131593821 ilan nolu motor sahibini tanıyan varmı ? gezgin bir arkadaşa benziyor fakat km şaşılacak kadar az sıfırladığı için sonraki km yazılı olabilirmi diye düşündüm ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst