- Katılım
- 30 Tem 2013
- Mesajlar
- 208
satma niyetim yok zira zaten motoru alalı 15 gun bile olmadı. önce depodaki kaporta boya işlerini bitirip sonrada bir motorsiklet tamircisine genel bakım için bırakacağım. motosiklet tamircisi arkadaşımız var, bakım vs işlerini o halledecek ama öncelikle depodaki ezikleri düzeltmem lazım, çok ciddi sorunlar değil diyebilirim. sorun şu ki ehliyeti henüz almadığımdan motoru tamir veya bakıma ancak kamyonetle götürebilirim
o nedenle araştırıp ona göre hareket edeyim dedim.
neden olduğunu merak eden olursa. bkz : http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/120244-taksici-teroru-ilk-motor-ilk-kaza-aci-ve-dibe-vurus.html
neden olduğunu merak eden olursa. bkz : http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/120244-taksici-teroru-ilk-motor-ilk-kaza-aci-ve-dibe-vurus.html