Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
51
Doğru ya, konuşmuştuk seninle. Sende tefteydin. Motoru buraya getirmeyi düşünüyor musun ?
Motorla ilgili sıkıntı olunca kendim yapıyorum zaten sıkıntıda olmuyor :) Bizim burda bir abimizin tamirhanesi var zaten. Motoru getirirsen haberim olsun

Aynen konuşmuştuk.Seni bi motorun üstüne falan göremedim görsem gelicem muhabbete de..: ) Getiricem motoru büyük ihtimal zaten haberleşiriz.
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
104
170 yapıyormu bu makineler ?

Bolu tarafları çok virajlı idi oralarda 140 civarı gittim. Fakat sakarya tarafına gelince hafif eğim de var 176 ya kadar çıktım o şekilde sadece virajlarda yavaşlayarak yarım saat gitti.

Beyler ben motoru yatırmakta çok sıkıntı yaşıyorum, hele yüksek hızlarda en ufak eğsem altımdan kayacak gibi geliyor. Alete hakimiyetim çok iyi, arastirdim ama sorun bende mi yoksa shinkolar hic guven vermediginden mi yatiramiyorum cozemedim.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Bolu tarafları çok virajlı idi oralarda 140 civarı gittim. Fakat sakarya tarafına gelince hafif eğim de var 176 ya kadar çıktım o şekilde sadece virajlarda yavaşlayarak yarım saat gitti.

Beyler ben motoru yatırmakta çok sıkıntı yaşıyorum, hele yüksek hızlarda en ufak eğsem altımdan kayacak gibi geliyor. Alete hakimiyetim çok iyi, arastirdim ama sorun bende mi yoksa shinkolar hic guven vermediginden mi yatiramiyorum cozemedim.

Kendine cok güvenmekte güvensizlikte kazaya davatiyedir bizim motorlarla 170 le gitmek hem motoru seni bitirir bence yapma boyle seyler 120-130 da sorun yasamıyorsun o hızlarda seyir halinde olmakta fayda var...
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
51
Akü olarak hangi markayı tavsiye edersiniz? benim akünün pek ömrü yokmuş herhalde değiştirmem gerekiyor.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
Kendine cok güvenmekte güvensizlikte kazaya davatiyedir bizim motorlarla 170 le gitmek hem motoru seni bitirir bence yapma boyle seyler 120-130 da sorun yasamıyorsun o hızlarda seyir halinde olmakta fayda var...

sabit im zenon um bızım makınalarda turbo varda benmı bılmıyom ne zaman 170 yaptı bızım makınalar ne kadar sure 170 le gitti benım makına bozukmu yoksa :D
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
sabit im zenon um bızım makınalarda turbo varda benmı bılmıyom ne zaman 170 yaptı bızım makınalar ne kadar sure 170 le gitti benım makına bozukmu yoksa :D

ooo senin kesin servise gitmen lazım ben 5. viteste 170 yapıyorum 6. ya gecsem 200 e dayarımda cok yakıyor o zaman o yüzden abanmıyorum :D :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:04 ----------

[yt]-OCGIrB_omU[/yt]
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
merhaba arkadaşlar 2012 model cbf 150 sahibiyim 8000 kmde servis bakımlı ve garantili ve bulunmayacak temizlikte gt 250 comet hoşuma giden bir makine çok fazla birşey aramıyorum 120 stabil 2 kişi gidebiliyim artçı için rahat olsun bana sıkıntı yaşatmasın yeter motorunu takasa sunmak isteyen varmı ? motorumun ederi 4750 ve ben üstüne 1000 verebilirim düz hesap 6000 tl civarı olan motorlar enjeksiyonlu ve 30 bin in altındaki motorlar tercihimdir özelden yazarsanız sevinirim


ve arkadaşlar motoru satıp alırsam kaç bin km de motor alınmalıdır kronik bi sorun varmı giderilmesi gereken birşey?
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
merhaba arkadaşlar 2012 model cbf 150 sahibiyim 8000 kmde servis bakımlı ve garantili ve bulunmayacak temizlikte gt 250 comet hoşuma giden bir makine çok fazla birşey aramıyorum 120 stabil 2 kişi gidebiliyim artçı için rahat olsun bana sıkıntı yaşatmasın yeter motorunu takasa sunmak isteyen varmı ? motorumun ederi 4750 ve ben üstüne 1000 verebilirim düz hesap 6000 tl civarı olan motorlar enjeksiyonlu ve 30 bin in altındaki motorlar tercihimdir özelden yazarsanız sevinirim


ve arkadaşlar motoru satıp alırsam kaç bin km de motor alınmalıdır kronik bi sorun varmı giderilmesi gereken birşey?

Nadirde olsa düşünen olur belki ama gt 250 kullanıcıları zaten 150 lik bir motordan buna gecmiştir, Bu yüzden sanmam 250 verip 150 ye gecsin.

Soruna gelince artcı için cbf den daha rahat degil,motorun km sinden ziyade ne şekilde kullanılmış bakımları ne şekilde yapılmış önemli motorunun degeri 4750 ise satıp direk alabilirsin ama 2008 üzeri enjeksiyonlu comet cok kolay bulamazsın fiyatını gectim sağlam motorları cok satan olmuyor zaten comet tercih eden de çok olmuyor :D
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
Nadirde olsa düşünen olur belki ama gt 250 kullanıcıları zaten 150 lik bir motordan buna gecmiştir, Bu yüzden sanmam 250 verip 150 ye gecsin.

Soruna gelince artcı için cbf den daha rahat degil,motorun km sinden ziyade ne şekilde kullanılmış bakımları ne şekilde yapılmış önemli motorunun degeri 4750 ise satıp direk alabilirsin ama 2008 üzeri enjeksiyonlu comet cok kolay bulamazsın fiyatını gectim sağlam motorları cok satan olmuyor zaten comet tercih eden de çok olmuyor :D

teşekkürler araştıracağım nelere dikkat edilmeli alınırken? anadolu yakasında bilindik güvenilir usta varmı?

cbf topiğinde f 650 den fazer dan inip cbf arayanlarda oluyor o yüzden sordum kusura bakmayınız

saygılarımla
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
251
Merhaba arkadaşlar. Uzun süredir forumu takip ediyorum.
Gerçekten çok faydalı oldu. Bütün sayfaları sıkılmadan okudum.
Ben de bir selam vereyim dedim. İzmir'den selamlar.
Bu da benim haylazım.
Kendisi 2005 model. Ankara'da öğrenci olduğum için kendisiyle ancak yazları buluşabiliyoruz.daha 15 bini deviremedik :)
pdbs7.jpg

pdbwr.jpg
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
teşekkürler araştıracağım nelere dikkat edilmeli alınırken? anadolu yakasında bilindik güvenilir usta varmı?

cbf topiğinde f 650 den fazer dan inip cbf arayanlarda oluyor o yüzden sordum kusura bakmayınız

saygılarımla

Anadolu yakasında sürekli gittiğimiz selamlaştığımız GKN Motor var forumda da adresi reklamı var aynı zamanda bu forum uyesidir şimdiye kadar gidipte şikayetci olannı görmedim Hyo ustası olarakta Cetin usta var Beykoz da ama cok uzak hemde çok yoğun olouyor genelde... F650 Fazerden cbf e gecmek mantıklı artık her tadı alıp bir suru km yapıp verdigi parlaardan bıkan yada ikinci motor olarak arayanlar olur ama gt 250 cbr250 cbf den bir üstte bu saydıgım sebeplerle cbf düşünen cok cıkmaz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:19 ----------

Merhaba arkadaşlar. Uzun süredir forumu takip ediyorum.
Gerçekten çok faydalı oldu. Bütün sayfaları sıkılmadan okudum.
Ben de bir selam vereyim dedim. İzmir'den selamlar.
Bu da benim haylazım.
Kendisi 2005 model. Ankara'da öğrenci olduğum için kendisiyle ancak yazları buluşabiliyoruz.daha 15 bini deviremedik :)
http://o1306.hizliresim.com/1b/n/pdbs7.jpg
http://n1306.hizliresim.com/1b/n/pdbwr.jpg

Masallah allah kaza bela vermesin ama 2005 model motorda hala shinko var :D sen nelere kadirsin shinko imkanın varsa lastiklerini değiş ;)
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
251
Sağolasın zenon. Lastiklerin değişmesi kesinlikle şart.
Geçen yaz Transit Connect kullanan bir hayvan yüzünden frene basmamla motoru sola yatırmam bir oldu :pale:
Deponun sol tarafında yumurta kadar bir göçük ve kırıl manet ile beni bekliyor haylaz. Bu yaz gider gitmez ilk işim Shinko'lardan kurtulmak olacak.
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
64
merhaba arkadaşlar 2012 model cbf 150 sahibiyim 8000 kmde servis bakımlı ve garantili ve bulunmayacak temizlikte gt 250 comet hoşuma giden bir makine çok fazla birşey aramıyorum 120 stabil 2 kişi gidebiliyim artçı için rahat olsun bana sıkıntı yaşatmasın yeter motorunu takasa sunmak isteyen varmı ? motorumun ederi 4750 ve ben üstüne 1000 verebilirim düz hesap 6000 tl civarı olan motorlar enjeksiyonlu ve 30 bin in altındaki motorlar tercihimdir özelden yazarsanız sevinirim


ve arkadaşlar motoru satıp alırsam kaç bin km de motor alınmalıdır kronik bi sorun varmı giderilmesi gereken birşey?

pcx in olaydı iyidi :)
 
Katılım
11 Ara 2011
Mesajlar
9
Merhabalar bugun itibariyle bende aranıza katılmış bulunmaktayım. Memleketim olan denizliden almış olduğum gt 250 min plaka ruhsat işlerini hallettim. Gece de serinlikte ankaraya yolculuk yapıcam.
rsf8.jpg

hgtd.jpg
 
Katılım
21 Eki 2012
Mesajlar
32
Cometlere kaliteli far öneriniz olurmu ? Sahibinden bakıyorum da 60-70 liraya farlar var mercek tipi.Çok kalitesiz duruyor..Yada ben aradığımı bulamıyorum.
Chronix hocam siz bir çalışma yapmıştınız değilmi bir vakitlerde ? Hangi marka-model far kullanmıştınız ?

Bu arada 2 ay önce aldım motorumu,sorup soruştum burdan yardımcı olan arkadaşlar olmuştu.Beyaz comet 2005 /50 binde. Belki hatırlayan olur.
Tekledi biraz,uğraşamıcam deyip neredeyse sıfır motor yaptırdım servisine çok tuzlu oldu yahu :) Performans parmak ısırttı.Adam işinin ehliymiş.
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
64
biraz eski kafalıysan (ben gibi ),retro seviyosan yuvarlak far :D .
bence en güzel far tipi o , yeni modellere bakıyorum güzel durmuyor , istisnai olarak chronix in far çok iyi o da ön lastiği büyük ondan . futuristik bi havası var
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst