Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Merhaba arkadaşlar, benim motora 12 taksit imkanı bile sundum yine satamıyorum yahu :queen:
yokmu temiz comet isteyen :thumright

Mevsim kışa döndü trabzon millete biraz ters kalıyor tabi gelip görmek bile maliyet sonucta ancak yakın yerlerden alan cıkarsa olur İstanbul - Ankara da vardır ila ama trabzon yakın yer degil güzel güzel resimlerini koy dürüst ol ila alıcısı cıkar...
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
Valla onur bir ilana bakmaya gitmiştik Resimler super km super bir gittik baktık kaynak olmayan yeri yok cektiği fiyatı duyunca gayri ihtiyari sen fiyatı 3500-4000 yapınca haber ver oldu :D ve emin ol senin motor kozmatik olarak ondan çok daha iyi hatta benimkinden bile iyi :D sen dediğin seyleri değişirsen de satma zaten motoru sıfırlamış olcaksın

zaten satmam heralde ya. hatta dün baktım sahibindene. bundan daha iyi performans alabilceğim motorları araştırdım da, almayı düşünebilceğim sadece monster 696 var. düşük model alıp yine bi sürü masrafa maruz kalmak istemiyorum. onun da 2010 sonrası modelleri bütçeyi ekstra aşıyor :) chopper, ss falan çok tabi ama bi türlü sevemiyorum onları.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
zaten satmam heralde ya. hatta dün baktım sahibindene. bundan daha iyi performans alabilceğim motorları araştırdım da, almayı düşünebilceğim sadece monster 696 var. düşük model alıp yine bi sürü masrafa maruz kalmak istemiyorum. onun da 2010 sonrası modelleri bütçeyi ekstra aşıyor :) chopper, ss falan çok tabi ama bi türlü sevemiyorum onları.

Valla monster 696 alıp sendeki sorunlar olursa 2 tane hyo parası verirsin allah muhafaza satamazsında bu arada monster 696 bu motoru almaya düşünen cok hyo sahbi varen azından senin birlikte 3 kişi oldu benim cevremde :D
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
Mevsim kışa döndü trabzon millete biraz ters kalıyor tabi gelip görmek bile maliyet sonucta ancak yakın yerlerden alan cıkarsa olur İstanbul - Ankara da vardır ila ama trabzon yakın yer degil güzel güzel resimlerini koy dürüst ol ila alıcısı cıkar...
doğrudur, buralarda hiç comet yok. resimleri güzel, hile hurda yok, ama biraz ağır işte piyasası , hayırlısı diyelim...
696 alınır ama oda hyo gibi satılırken sıkıntı :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938


Beyler bu gidonla yanlış hatırlamıyorsam Comet başlığında karşılaşmıştım. Aradım fiyatlarda %25 zam var, siyah rengi hızla tükenmiş ellerinde kalmamış.

Biriniz toptan alım yaptıysa çıksın ortaya döksün hepsini :mrgreen:
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
[url]http://g1212.hizliresim.com/14/5/glsyl.jpg[/url]

Beyler bu gidonla yanlış hatırlamıyorsam Comet başlığında karşılaşmıştım. Aradım fiyatlarda %25 zam var, siyah rengi hızla tükenmiş ellerinde kalmamış.

Biriniz toptan alım yaptıysa çıksın ortaya döksün hepsini :mrgreen:

hatırladığım kadarıyla chronix, "fiyatı buysa, aynı gidonsa iki tane filan alayım" yazmıştı. demek bütün hepsini o toplamış :sunny:
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
ulen yakalandım :mrgreen:

satış fiyatı 100 TL

mt üyelerine % 5

hyosung kullanıcılarına % 10 indirim yapıyorum

:pl:
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
Katılım
21 Eki 2012
Mesajlar
49
arkadaşlar, 3-4 gündür seri kalkış yaparken sanki patinaj sesi gibi bi ses geliyo, arka dişli civarından olduğunu sanıyorum.

bu konu hakkında fikriniz var mı, sizce ne kadar kaçmıştır...:sunny:
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
arkadaşlar, 3-4 gündür seri kalkış yaparken sanki patinaj sesi gibi bi ses geliyo, arka dişli civarından olduğunu sanıyorum.

bu konu hakkında fikriniz var mı, sizce ne kadar kaçmıştır...:sunny:

debriyaj balataların sürtüyor muhtemelen, kontrol etmeni öneririm.

yağ değişimini ne zaman yapıldı, yağ seviyesini bir kontrol et. onlar da sorun yoksa debriyaj ayarı yaptır hala devam ederse balataları söküp en ince zımpara ile üzerlerinden geç ve hala devam ediyorsan 200 tl..

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:58 ----------

unutmadan işin için debriyaj tası girerse o da 250 TL
 
Katılım
21 Eki 2012
Mesajlar
49
debriyaj balataların sürtüyor muhtemelen, kontrol etmeni öneririm.

yağ değişimini ne zaman yapıldı, yağ seviyesini bir kontrol et. onlar da sorun yoksa debriyaj ayarı yaptır hala devam ederse balataları söküp en ince zımpara ile üzerlerinden geç ve hala devam ediyorsan 200 tl..

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:58 ----------

unutmadan işin için debriyaj tası girerse o da 250 TL

arka dislinin bosa donme ihtimali var mi? o dislinin nasil takildigini gormedim hic...
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
arka dislinin bosa donme ihtimali var mi? o dislinin nasil takildigini gormedim hic...

arka dişlinin boşa dönme ihtimali hiç yok tabi 6 somunun hepsi söküldüyse başka o zaman da motor gitmez .. bahsettiğin olay tam kalkış anında çok kısa süren patinaj sesi gibi dedin, aynı şeyi bende yaşadım ve benim sorunum şuydu,debriyaj tasında kanallar oluşmuştu ve balata tırnakları bu kanallara yerleştiğinden balatalar tam kapanmıyordu ve bu yüzden bahsettiğin o sesi duyuyordum. 3.viteste kalkmaya çalış duyacağın ses senin yaşadığın sorunda çıkan ses ile aynı olduğunu göreceksin..
 
Katılım
21 Eki 2012
Mesajlar
49
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
reizz fiyati dusurmusun zaten. ben talip oldugumda daha yuksekti sanirim. 2011 - 7000 km.. ve 6000 tl. daha ne kadar duseceksin ki fikrim su: eger cok mecbur degilsen bahari bekle. oluculerden kurtul...

Tuğrul o zaman 6300TL idi şimdi 6100TL, çok mecbur değilim aslında ama burada yılın 6 ayı yağmur yağar. Ben soğuk dinlemem binerim ama yağmur işi bozuyor işte, motosiklet sürmekten hiç zevk alamıyorum. Araba alayım diyorum işte, hayırlısı...

benim ybryi satsaydım affetmezdim...
Ybr çabuk satılır, yeterki fiyatı iyi olsun :cat: Benden önce satarsan haberim olsun :)
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Arkadaşlar izmirden bir arkadaşımız motoruma talip, fakat mesafe uzak olduğu için indirim istiyor. Ne yapayım, en son ne kadara bırakayım :silent:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-kartlarina-12-taksit-imkani-105356152/detay/

hocam, trabzon'dasın hani yakınlardan gelip alacak birine fiyatla oynama ama marmara'ydı, akdeniz'di ege filandı gelecek kişiye motoru 6000 den ver. istanbul'dan biri alacak olsa 150 TL trafik sigortası, 80 TL satışı yapılacak, eh adam oraya gelecek 50 60 TL otobüs, bi de ordan dönücek nerden baksan 3 depo 225 TL
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst