Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Buraya koyalım bari Comet olarak azınlıktaydık ama ne edelim 6 gt20 vardı 2 si cometti :(

664351_432661810124643_134236794_o.jpg
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
o iki kometliden ötekisi de bendim. fotoğrafta ön sıra soldan ikinci kişi. yenilsin içilsin kısmı lezzetli, geri kalanı da son derece keyifli bir buluşma oldu. :king:
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
bu gün çorludan istanbul eminönüne hyosung gt 250 ile by_alp ve ben gittik balık ekmek yiyip döndük ben 70 kg alp 110 kg 8.6 litre benzin 237 km toplam ve 39 tl tutarıbuda 100 km yola 3.6 litre km ye 16.4 kuruş hızımız 90-110 km arasıydı

yakıt hakkında bilginiz olsun diye yazdım
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
tr100a, ayni yakit ortalamasini bende eylul ayi basinda istanbul-ayvalik-istanbul arasinda yapmistim. Benimde ortalama hizim 100-120 arasiydi.
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
04.05.2012 den bu yana ben 10.000 km yapmışım :) artik sen karar ver geziyormuyuz :) zaman saat olarak bakarsanız özelikle dönüş yolunna motorların performanslarınıda anlayabiliruiniz. Sigara yok içki yok tek eylencemiz motorlalariniz oda çok görülmesini :)

Aynı tarihten buyanada ben 5000 km yapmışım, çok geziyorsun Sabit :)
Allah kaza bela vermesin yeterki gezin :)
Nasıl GT250 keyifli mi?
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Aynı tarihten buyanada ben 5000 km yapmışım, çok geziyorsun Sabit :)
Allah kaza bela vermesin yeterki gezin :)
Nasıl GT250 keyifli mi?

Valla ben benim motordan yana biraz sıkıntım var gt250 den degil benim şahsi motordan zincir bittik sürüş konforumu aşırı derece olumsuz etkiliyor. dün zinciri temizliyim yağlıyim biraz kendine gelsin dedim zinciri gerdim falan ama zincirdeki baklalar katlanmıyor neredeyse motor bolpğunu kendine cekiyor zincir cok geriliyor. resmen sarsıyor o sarsınsıda on dişliyi tutan somun gevşemiş elimde alet edavat olmadı için sıkamadım yeni zincir alana kadar motor yatacak birde konyada motris motor yagı koydular cok kotu 500 km oldu ama en yakın zamanda değişirim titreşimden motorun g.t başı ayrı oynuyor. Gecen gün UNdocabın motoruna bindim iki kişi rahat 160 gördük ne sarsındtı ne titreme sadece zincir bukadar motorun karaktesitiğini değiştireceği hic aklıma gelmezdi.

Bu soruyu zinciri değişince tekrar cevaplayayım dün mesela CBR250R kulandım bu gün cevap vercek olsam ben kesinlikle CBR250r degim cünkü safkan spor turring motor tam istedigim gibi tek tez avantaş fıtı fıtı cıkan sesi :D
 
Katılım
30 Eki 2012
Mesajlar
109
Herkese merhaba,

Pazar günü şehir içinde ilk kez uzun bir rotada sürüş gerçekleştirdim. Bostancı-Koşuyolu-Üsküdar-Kanlıca-Beykoz-Kadıköy-Moda-Fenerbahçe ve tekrar Bostancı'ya dönüş rotasında yaklaşık 70 kilometre yol yapmışım. Full depoyla çıktığım yolculukta saatte 80 kilometreyi hiç geçmedim ve ibre henüz oynamadı. Comet tercih etmekle iyi bir iş yaptığımı dün bir kez daha anladım. Motor hiç yormuyor, alıştıkça daha rahat kullanıyorum. En güzeli de kilit Bogaz sahilinde tıngır mıngır ilerlemek:) Şu an tek derdim önümüzdeki haftasonu hava durumunun nasıl olacağı! Yolculuk öncesinden bir fotoğraf paylaşmak istedim ama beceremedim sanırım:( Herkese keyifli sürüşler...

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:55 ----------



Uploaded with ImageShack.us

Becerebildiysem benim siyahi inci:)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Valla ben benim motordan yana biraz sıkıntım var gt250 den degil benim şahsi motordan zincir bittik sürüş konforumu aşırı derece olumsuz etkiliyor. dün zinciri temizliyim yağlıyim biraz kendine gelsin dedim zinciri gerdim falan ama zincirdeki baklalar katlanmıyor neredeyse motor bolpğunu kendine cekiyor zincir cok geriliyor. resmen sarsıyor o sarsınsıda on dişliyi tutan somun gevşemiş elimde alet edavat olmadı için sıkamadım yeni zincir alana kadar motor yatacak birde konyada motris motor yagı koydular cok kotu 500 km oldu ama en yakın zamanda değişirim titreşimden motorun g.t başı ayrı oynuyor. Gecen gün UNdocabın motoruna bindim iki kişi rahat 160 gördük ne sarsındtı ne titreme sadece zincir bukadar motorun karaktesitiğini değiştireceği hic aklıma gelmezdi.

Bu soruyu zinciri değişince tekrar cevaplayayım dün mesela CBR250R kulandım bu gün cevap vercek olsam ben kesinlikle CBR250r degim cünkü safkan spor turring motor tam istedigim gibi tek tez avantaş fıtı fıtı cıkan sesi :D

Sabit zinciri temizlesende baklaların arasına sıkışan herşey çıkamıyor baklaları sıkıştırıyor, baklalar sıkışıp katlanamayınca içten paslanmaya başlıyor bide o sıkıştırıyor :sunny: sonra zincir bozulma evresine giriyor son sürat :pr:

Benimde 5000 km olmasına rağmen ultra kalitesiz zincirime hernekadar iyi baksamda Bursa yolculuğumda yağmur yememle yıkanan zincir ve zincir yağını yanıma almama rağmen tek sıkımda bitmesi :mrgreen:

bayramdan dolayı heryer kapalı falan derken oynamamaya başlayan 2-3 bakla adamı deli edecek kadar rahatsız ediyor, birde bukadarmı dandik olur bukadar kısa sürede paslanırmı zincir :pr:

Dönünce temizledim yağladım düzelmedi, çıkarıp yarım saat gaz yagına yatırdım ara ara her baklayı oynatmayı denedim komple çözüldü ama ne fayda zincir pert artık, baklalar utanmasa 360 derece oynayacak.

Aynen dediğin gibi zincirde oluşan en ufak sorun motorun tüm karakterini değiştiriyor, keyfini allak bullak etse oda iyi resmen korkuyla yol alıyorsun :pale:

Kaliteli O-Ring li japon işi bi zincir eminim bambaşka bi motosiklete binmişim hissi yaratacak, okadar lanet bişey bu zincir işi :mrgreen:
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Hayırlı olsun motosikletiniz. Göstergenin oynamaması sizi şaşırtmasın. Zaten 180-200 km.ye oynamaz ibre yerinden, sonra birden düşmeye başlar. GV250'de de aynıydı benzin göstergesi.
 
Katılım
30 Eki 2012
Mesajlar
109
Hayırlı olsun motosikletiniz. Göstergenin oynamaması sizi şaşırtmasın. Zaten 180-200 km.ye oynamaz ibre yerinden, sonra birden düşmeye başlar. GV250'de de aynıydı benzin göstergesi.

Teşekkürler. uyarınızı dikkate alacağım. Bir de bizim motorlarda dörtlü flaşör yok mu?
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Sabit zinciri temizlesende baklaların arasına sıkışan herşey çıkamıyor baklaları sıkıştırıyor, baklalar sıkışıp katlanamayınca içten paslanmaya başlıyor bide o sıkıştırıyor :sunny: sonra zincir bozulma evresine giriyor son sürat :pr:

Benimde 5000 km olmasına rağmen ultra kalitesiz zincirime hernekadar iyi baksamda Bursa yolculuğumda yağmur yememle yıkanan zincir ve zincir yağını yanıma almama rağmen tek sıkımda bitmesi :mrgreen:

bayramdan dolayı heryer kapalı falan derken oynamamaya başlayan 2-3 bakla adamı deli edecek kadar rahatsız ediyor, birde bukadarmı dandik olur bukadar kısa sürede paslanırmı zincir :pr:

Dönünce temizledim yağladım düzelmedi, çıkarıp yarım saat gaz yagına yatırdım ara ara her baklayı oynatmayı denedim komple çözüldü ama ne fayda zincir pert artık, baklalar utanmasa 360 derece oynayacak.

Aynen dediğin gibi zincirde oluşan en ufak sorun motorun tüm karakterini değiştiriyor, keyfini allak bullak etse oda iyi resmen korkuyla yol alıyorsun :pale:

Kaliteli O-Ring li japon işi bi zincir eminim bambaşka bi motosiklete binmişim hissi yaratacak, okadar lanet bişey bu zincir işi :mrgreen:

Yine forumdan RuzgarSA dan rica ettim bugun gidip benim icin zincir alacak x2-ring yine forumdan UNdocab kullanıyor gayat memnun o motoru bende kullandım sıfır ses alacak olan olursa öneririm. Benim motor 16000 km de ve bitti dişili setinide değişim diye düşündüm servisi aradım bizim dişliler 65.000 km rahat gidiyormuş sizinde aklınızda olsun.

Almayı düşündüğüm zinicirin linki :http://magaza.entelenerji.com/520-vm-112-x2-ring.html

Benim gibi zinciri olan varsa ön dişli somunun gevşemesine sebep oluyor bilginiz olsun somununuzu kontrol edin benim bir sefer düştü.
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Teşekkürler. uyarınızı dikkate alacağım. Bir de bizim motorlarda dörtlü flaşör yok mu?

Bizim motorlarda dörtlü flaşör yok maalesef. Ancak sonradan taktırabilirsin.

Sabit hocam,

Benimde zincir değiştirme vaktim geldi. Dişliler gayet iyi durumda o yüzden gerek duymuyorum ama zincir şart oldu. İlk fırsatta alacağım artık bir zincir.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Bizim motorlarda dörtlü flaşör yok maalesef. Ancak sonradan taktırabilirsin.

Sabit hocam,

Benimde zincir değiştirme vaktim geldi. Dişliler gayet iyi durumda o yüzden gerek duymuyorum ama zincir şart oldu. İlk fırsatta alacağım artık bir zincir.

Alırsan mutlaka x-ring yada 2x-ring al derim 2x-ring zincirleri genelde kross motor zinciridir klipsli degil percinlidir zincir ile birlike klipsinide alırsınız takarken zorluk cekmezsiniz ;)
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
3
Benimde zincirim kötü durumdaydı pazar günü gerdim zinciri ama daha çok ses yapmaya başladı.Hatta biryerlere vurur gibi hissediyorum giderken.Temizledim yağladım ama sonuç aynı.Tekrar gevşettim şimdi böyle idare ediyorum.
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
Arkadaşlar uzun zamandır bu başlığı takip ediyorum. Ybrmin ilanını vermiştim. Bugün biriyle anlaştık gibi.

Şimdiden araştırmaya basladim. 5 sene binecegim bir motosiklet almak istiyorum. Günde 50 km yapıyorum. Uzun yol planlarım da var. Ama bana yokuş çıkarken bile tır otobüs sollayabilecek yani sabit 120 km hız yapabilen motosiklet lazım. Üst hızlarda gözüm yok.

Aranızda satan var mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst