Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Tek ihtimal veriyorum.
Lütfen aşağıdaki yorumları evde tekbaşınıza denemeyin :))

Teory denemesi 1)

İvme Nedir : Birim zamandaki hız değişimine ivme denir.Sabit hızda ivme 0 dır. Yani sabit 150 ile giderseniz size uygulanan ivme =0.Çünkü 1dk önce hız 150 1dk sonra 150. değişim = 0

Cisimlerin en çok yerçekimine, giderken durmaya karşı gelmesi gibi dururken de hareketlenmeye karşı kuvvet uygular.Bizim duruyorken aniden hızlanan motosiklette yaşadığımız his ivmedir. halbuki sabit 120 ile giderken hiçbirşey hissetmeyiz. Sebebi ivme yok.

Teori geliştirme :
Gaz kolunu sabitleyip o şekilde gitmiyorsun. Gazı açıp belirli hıza geldiğinde yavaştan kapatıyor sonra çok yavaşlayınca tekrar gazı veriyorsun.
Bu kullanım şekli bütün motorlu araçlara çok yaktırır. Çünkü kütle olarak sürücü ve motosiklet verilen gaz tepkisine karşılık gitmeye karşı koyar motosiklet bu 2 yükü tabir yerindeyse sürükleyerek taşır.

Bu sebeplerden ötürü şehir içinde çok yakılır, şehirler arasında az yakılır(devir sabit tutulacağı varsayılır)
Sürücü sürekli gaz kolu ile oynarsa maksimum yakıtı yakar.

Saygılarımla,
Cevat Çokbilmiş :)

Söylediğinin olabilirliği çok fazla çünkü ben sürekli gaz acma eyilimindeyim sonra bir bakiyorum cok hızlanmışım :D aslida sabit giderken debriyaj gaz oynamalarını cok yapıyorum. stabil tek viteste kullansam belki bu kadar olmiycak bu denemeyi bu sekilde bir test edimyavas hızlanmalar cok hızlanmamaladı deniyim :)
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Söylediğinin olabilirliği çok fazla çünkü ben sürekli gaz acma eyilimindeyim sonra bir bakiyorum cok hızlanmışım :D aslida sabit giderken debriyaj gaz oynamalarını cok yapıyorum. stabil tek viteste kullansam belki bu kadar olmiycak bu denemeyi bu sekilde bir test edimyavas hızlanmalar cok hızlanmamaladı deniyim :)
GT250R'a 105km hızla giderek 3lt/100km yaktırmış adamım olum ben :D
Sonra diyolar ki -Hocam bu gördüğümüz fizik dersi gerçek hayatta ne işe yarayacak. Al yarıyor işte :D


Millet bu nasıl

[yt]7X4RfZOg-iA&NR=1&feature=endscreen[/yt]
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
GT250R'a 105km hızla giderek 3lt/100km yaktırmış adamım olum ben :D
Sonra diyolar ki -Hocam bu gördüğümüz fizik dersi gerçek hayatta ne işe yarayacak. Al yarıyor işte :D


Millet bu nasıl

[yt]7X4RfZOg-iA&NR=1&feature=endscreen[/yt]

O derslerin hepsi işimize yarıyor ama görmek gördüğünü anlamak yorumlamakla alakalı aslinda herkez neden cok yaktıgını biliyor ama işine gelmiyor ;) Mesela ben ben oyle kllanıp az yakmak istiyorum olmuyor mu? sürekli elim gazda gidince ( sabit ) olmuyor gibi geliyor sanki motor dedigin sürekli hılanarak gitmeli ve son hıza geldiginde de dip ga gitmeli :D ( cbf den kalma kötü bir alışkanlık :D )

Ne birde v,deoda k, mötür 10 numara hacı :D @RüzgarSA sana gelemk üzeredir. Sen ödevlerini yaptın mi?
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
882
Selam beyler,zincir dişli değiştirecekler için elimde hiç kullanılmamış Arka GT250-GT250R 46T dişli var.Motomaster,Gv için aldındı ancak Gt ye uyumlu olduğundan sıfır duruyor.60tl,ilgilenen arkadaşlar ö.m atabilirler,İstanbul elden teslim yapılabilir. 3/2 fiyata veriyorum.
 
Katılım
31 Mar 2011
Mesajlar
49
Değerli Arkadaşlarım,

GT250 Comet'im var. Süper mutluyum. Alırken de fikirlerinizi öğrenmek istediğimde harika bir alet berbat bir servis sistemi demiştiniz. Çok haklıymışsınız. Salihli'de çalışıyorum, Turgutlu'daki yetkili servisi 1,000 km bakımında resmen hayal kırıklığı yarattı. Şimdi 3,500 km bakımı geldi hatta az da geçti, İzmir'e gitmeyi düşünüyorum. Bu kapsamda İZMİR'li arkadaşlardan öneri alabilir miyim? Bornova'da Konak'ta ve bir de merkezde (ne demekse -motodaytona-) 3 yetkili servis gözüküyor ST Kanuni'nin internet sitesinde. Bunlarla ilgili deneyimleri olanların tavsiyelerini alabilir miyim lütfen?

Teşekkürler...
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Beraber çektik ben yamuk gitmemesi için biraz yönlendirmeye çalıştım. Sabitte düzgünce yapıştırdı.
3 parça olduğu için çok zorlamadı. Tekerlek falan sökmedik. Toplam 15dk falan sürdü. Markasını bilmiyorum
Düzgün olması için yanında bir yardımcı olması mutlaka gerekiyor
 
Katılım
31 Mar 2011
Mesajlar
49
İZMİR'Lİ ARKADAŞLARDAN BİR RİCA

Değerli Arkadaşlarım,

GT250 Comet'im var. Süper mutluyum. Alırken de fikirlerinizi öğrenmek istediğimde harika bir alet berbat bir servis sistemi demiştiniz. Çok haklıymışsınız. Salihli'de çalışıyorum, Turgutlu'daki yetkili servisi 1,000 km bakımında resmen hayal kırıklığı yarattı. Şimdi 3,500 km bakımı geldi hatta az da geçti, İzmir'e gitmeyi düşünüyorum. Bu kapsamda İZMİR'li arkadaşlardan öneri alabilir miyim? Bornova'da Konak'ta ve bir de merkezde (ne demekse -motodaytona-) 3 yetkili servis gözüküyor ST Kanuni'nin internet sitesinde. Bunlarla ilgili deneyimleri olanların tavsiyelerini alabilir miyim lütfen?

Teşekkürler...

(Mesajım sayfanın sonunda kalmış arada atlanabilir diye tekrar gönderiyorum, bilgi verenlere şimdiden çok teşekkürler...)
 
Katılım
9 Eki 2011
Mesajlar
34
FBSASA ......Arkadaşım senin istediğin özelliklere uyan 2006 model hyosung gt-250 naked motorumu satıp yeni bir motor almayı düşünüyorum.Motorsiklet sarı,20000 km daha yeni doldurdum,top case mevcut,givi ön cam var,motor koruma demiri mevcut , üç yıldır kullanmaktayım ,ilgilenirsen cep no :0 506 610 08 29 İstanbul Kartal ....
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
FBSASA ......Arkadaşım senin istediğin özelliklere uyan 2006 model hyosung gt-250 naked motorumu satıp yeni bir motor almayı düşünüyorum.Motorsiklet sarı,20000 km daha yeni doldurdum,top case mevcut,givi ön cam var,motor koruma demiri mevcut , üç yıldır kullanmaktayım ,ilgilenirsen cep no :0 506 610 08 29 İstanbul Kartal ....

Eski sayfalarda foto varmı bilmiyorum bir kac foto ile hem konuyu senlendirip hem almak isteyeleri fikir sahibi yapsan cok guel olurmuş ;)
 
Katılım
14 Ağu 2012
Mesajlar
72
valla hiç üşenmedim 3 günde bütün yazılanları okudum. aslında cruiser tarzı motorlar gönlümde olsada gerek 250 cc japon bi crusierın Türkiyeye gelmemesi.. 2. el bir japonada güvenememem ve üst sınıfta bi cruisera benim gücümün yetmemesinden dolayı farklı tarzda bir motor arayışına giriştim. tuning tarzı motorlara bakerken nakedleri farkettim önüme en dengeli çıkan ktm duke 200 oldu onu incelerken gt 250 cometle tanıştım.. gerek fiyat gerek görünüş ve güç açısından gt 250 önde aslında gönlümde de gt250 var her iki motorunda forumlarını baştan aşağıya okudum. inşallah yakın zaman da bende bir gt250 comet almayı düşünüyorum şuan sıfır 9.400 civarında kısmet olursa yeni bir gt 2590 cometle aranızda olmaktan mutluluk duyacağım. sayfa takipcisi arkadaşlarım bana fikirlerini ve görüşleri yazarlarsa çok sevinirim. bu arada yaşım 27 ve ilk motorum olacak kısmetse ( napalım çocukluk hayallerimizi ancak yerine getirebiliyoruz :D ) hepinize kazasız belasız sürüşler diliyorum...
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Merhabalar ybr den sonra bende gt250 düşünüyorum fakat sahıbındende gordugum kadarı ile duzgun bır gt250 yok piyasada çogunun km si fazla.Sizin önerileriniz var mı alırken veya motor hakkında eksi yönleri ve artı yonlerı nelerdir? Şimdiden teşekkür ederim iyi forumlar.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Merhabalar ybr den sonra bende gt250 düşünüyorum fakat sahıbındende gordugum kadarı ile duzgun bır gt250 yok piyasada çogunun km si fazla.Sizin önerileriniz var mı alırken veya motor hakkında eksi yönleri ve artı yonlerı nelerdir? Şimdiden teşekkür ederim iyi forumlar.

Uygun kmde comet bulmak gercekten zor bu motoru alan neden aldıgını biliyor temiz baktıysada her ihtiyacı karşıladıgı icin satmıyor ;)

biraz renk gelsin konuya ne kadar olü bir yer oldu burası :D

324235_420883937969097_929090006_o.jpg
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
uygun km li gt satılır :D

bu arada küçük bir sıkıntım var. gaz telim kopmuştu değiştirdim fakat tel uzun gelmekte. gaz kolunda baya bır boşluk oluşmakta boşluğu alamıyorum. benim gt enjeksiyonlu . vidaları kullandım uzattım ama hala aynı yardım acill :D
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
uygun km li gt satılır :D

bu arada küçük bir sıkıntım var. gaz telim kopmuştu değiştirdim fakat tel uzun gelmekte. gaz kolunda baya bır boşluk oluşmakta boşluğu alamıyorum. benim gt enjeksiyonlu . vidaları kullandım uzattım ama hala aynı yardım acill :D

Gaz koluna ( elciğe ) en uzak kısmına mı taktın? Uzzun gelmiyor olması lazım bir şeyleri yanlış mı yapıyorsun acaba :D
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
ııı şöyle izah etmeye çalışıyım. benim elcikde tek takma yeri var :D öbürleri bi önceki tel kopmasında kırılmıştı :D
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
228
Arkadaşlar selam, yakında motoru kaldırmayı düşünüyorum. Lastikler, zincir dişli, disk balata değişimi vs. gerektiği için hem bu halde kullanmak istemiyorum hem de sezon sonunda masraf yapmak istemiyorum, bu yüzden erken kapatıcam sezonu malesef. İlk kışım olacağı için fazla bilgim yok nasıl saklamam gerektiği konusunda. Yardımcı olabilir misiniz? Sarıp sarmalamak konusunda değil teknik açıdan :) Teşekkür ettim
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Arkadaşlar selam, yakında motoru kaldırmayı düşünüyorum. Lastikler, zincir dişli, disk balata değişimi vs. gerektiği için hem bu halde kullanmak istemiyorum hem de sezon sonunda masraf yapmak istemiyorum, bu yüzden erken kapatıcam sezonu malesef. İlk kışım olacağı için fazla bilgim yok nasıl saklamam gerektiği konusunda. Yardımcı olabilir misiniz? Sarıp sarmalamak konusunda değil teknik açıdan :) Teşekkür ettim

MT de bununla ilgili baya detaylı konuşar var ama ben kısaca özet gecim.
1- Depoyu fulle ( Deponun içi paslanmaması için )
2- Motoru sehpaya al alamıyorsan lastiklerin altına tahta koy lastikler soguk zeminde özeliklerini kaybeder.
3- Zinciri bolca yagla
4- Aküyü sök evde sıcak bir yere koy
5- Baslanacak aksamı bol bol WD-40 sık
6- İmkanın varsa rolantide de olsa bir 5-10 dakika motoru çalıştır.
7- Motoru güneşe, kara, yağmura maruz kalmayacak sekilde bir yere koy imkanın varsa nem rutubetsiz bir yere koy.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar,
Yaz sonu yagını değişmeyi unutma bekleyen yağ bozulur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst