Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Bende gt 250 comet düşünüyorum tek korkum artçı rahatlığı sırf bu korku yüzünden ve uzun yol yapan biri olduğum için gönlüm gv250yede kaymıo değil :)

CBF den GT250 ye gecen biri olarak Artcılarım hepsinin tüm yorumları CBF daha iyi gt250 kesinlikle artcılı kullanılcak bir motor degil. Kendi de bit gt kullanıcısı olan Chronix en son Canakkeleye gittik geldik tövbe etti artcılı gitmeye :D Eğerki çok artcı taşıyorsan buda benim gibi annen, kız arakdasın falansa önermiyorum acıkcası... ama söyle bir güzel yanı var torkta hızda bir düşme olmuyor CBF ile yaşadığın kasılmayı bunda hisetmiyorsun ve buna artcı olan birdaha binmiyor :D motorda sana kalıyor :D
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
55
Ben artçılarımla uzun yola gitmedim ama şehir için kısa mesafe kullanımında bile arka selenin altındaki vidaları hissettiklerini söylediler :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:48 ----------

kardeşim dur bakalım daha motorun yeni şöyle 10 binleri gör hayırlısıyla benim motoru veririm s:)
 
Katılım
13 May 2012
Mesajlar
714
Ben artçılarımla uzun yola gitmedim ama şehir için kısa mesafe kullanımında bile arka selenin altındaki vidaları hissettiklerini söylediler :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:48 ----------

kardeşim dur bakalım daha motorun yeni şöyle 10 binleri gör hayırlısıyla benim motoru veririm s:)
:))) hayırlısı abi bakalım
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar,ben 3 ay kadar önce,yıllardır motosiklete artçım olarak binen kızımla beraber,ADANA-MANAVGAT(FESTİVALE)-ADANA (1200 KM.)yol yaptık.tabiiki uzun menzil oluşu nedeniyle popolarımız rahatsız oldu ama,hangi motor olursa olsun (eski bir deauville,GSR 600 ve CBF 500 kullanıcısı olarak),sürekli oturmak aynı şekilde rahatsızlık verirdi.sanırım şikayet eşiği kişiden kişiye değişiyor.aynı şekilde eşimle de hafta sonu gezilerine gidiyoruz.eşimde rahatsız olmadığını söylüyor.tabiiki her ikiside,DEAUVİLLE ve CBF 500 ün rahatlığını inkar etmiyorlar.
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
arkadaşlar,ben 3 ay kadar önce,yıllardır motosiklete artçım olarak binen kızımla beraber,ADANA-MANAVGAT(FESTİVALE)-ADANA (1200 KM.)yol yaptık.tabiiki uzun menzil oluşu nedeniyle popolarımız rahatsız oldu ama,hangi motor olursa olsun (eski bir deauville,GSR 600 ve CBF 500 kullanıcısı olarak),sürekli oturmak aynı şekilde rahatsızlık verirdi.sanırım şikayet eşiği kişiden kişiye değişiyor.aynı şekilde eşimle de hafta sonu gezilerine gidiyoruz.eşimde rahatsız olmadığını söylüyor.tabiiki her ikiside,DEAUVİLLE ve CBF 500 ün rahatlığını inkar etmiyorlar.

Bora bey bence burada bacak boyu, kilo, boy, ve yaşam tarzı (vücuttaki kasların yaşam tarzına göre güçlülüğü değişir, örneğin benim sırt ve karın kaslarım çok yumuşak bu yüzden çabuk yoruluyorum) konforu etkileyecektir... ama en önemlisi kilo ve bacak boyu bence. çünkü gt'nin gördüğüm kadarıyla artçı basamakları çok yukarda
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
doğru,artçı ayak basamakları yukarıda.bu da uzun mesafede rahatsız edebilir.:cat:
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
sanki honda cbr250 nin artçı ayağı bizim motosiklete uyuyor gibi. Ve daha aşağı doğru. Egsoz borusuda biraz aşağı alınırsa artçı daha rahat oturabilir. Fakat motosiklet sportiv görünümünden kaybeder.
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
55
Arkadaslar bugün kafa granajini çıkardım parçaları bir kenara koyup turlamaya başladım bide ne göreyim dijital gösterge coşmuş 200 gösteriyor bı saniye sonra 30'a iniyor normal hızda gittiğim halde yardımınıza ihtiyacım var bu sorun için servise gitmek istemiyorum

Geçtiğimiz günlerde yukarıda belirttiğim sorun benzincide köpük ve basınçlı suyla yakın mesafeden yıkanması sonucu ön düzene bağlı km müşürünün su alması ve servis tarafından sökülerek temizlenmesi sonucu düzeltilmiştir.Siz siz olun sakın basınçlı suyla yakın mesafeden motorunuzu yıkatmayın arkadaşlar. Tekeriniz düz bassın....
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
evet kardeş,hatta resimlerini de (hem çantalı halini,hem de çantasız halini) burada paylaşmıştım.
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Gt 250 r ile gidon uzaklığı aynımı tek fark grenajsız neked olmasımı kullanımı yorucumu domaşıp sürmüyoruz yani deyilmi :queen:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
http://www.mondialyp.com/parts/main_page_01/yedek_parca_urunleri.php?urun_id=265&kat_id=3&parcakatid=78

4 Numarayı kendi motoruma uygulasam olur herhalde fikriniz nedir?

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:07 ----------

556400_10151125046149223_713911481_n.jpg


Biraz Renk gelsin foruma ;)

580066_10151125045004223_2046217155_n.jpg
 
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
76
*Slm. arkadaşlar epeydir uğramıyordum :) Arka amortisör sorunu olanlar yan sanayi isterlerse ümraniye de mert motora ulaşsınlar.Günlük kullanmama rağmen benimki halen sağlam :
*Arka fren diskim bitti buna başka markaların ki oluyormu var mı deniyen? Sanayide zaman harcamayalım veya farklı bir çözüm olmazsa merkezmotora talim mecburen
*Halen bir orta sehpa uyduramadım :(
*Motor kullanıma bağlı harita gibi oldu boya istiyor.Depo kılıfı temin edebileceğim bir yer lütfen.
url=http://bit.ly/c25MCx]
cpx0s.jpg
[/url]
 
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
76

Perşembe akşamı Okmeydanından Haliçe giderken yolda gördüm seni .Makina güzel olmuş.Arkadaşımın çok acelesi vardı ondan sadece selam verip geçtim kusura bakma :)
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Perşembe akşamı Okmeydanından Haliçe giderken yolda gördüm seni .Makina güzel olmuş.Arkadaşımın çok acelesi vardı ondan sadece selam verip geçtim kusura bakma :)

estağfurullah hocam, gördüğüm de % 100 bu konak dedim doğru tahmin etmişim sağolasın ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst