- Katılım
- 31 May 2007
- Mesajlar
- 3,081
Bende gt 250 comet düşünüyorum tek korkum artçı rahatlığı sırf bu korku yüzünden ve uzun yol yapan biri olduğum için gönlüm gv250yede kaymıo değil![]()
CBF den GT250 ye gecen biri olarak Artcılarım hepsinin tüm yorumları CBF daha iyi gt250 kesinlikle artcılı kullanılcak bir motor degil. Kendi de bit gt kullanıcısı olan Chronix en son Canakkeleye gittik geldik tövbe etti artcılı gitmeye