Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
Benim bildiğim naked olarak bu fiyat ve kalitede başka alternatifin yok. Honda VTR 250 dersen ikinci elde bille 11.000TL'nin üzerinde.
Bence al ve güle güle kullan.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
250 naked sıfır bunun dışında bu ayarda yok. CBF 150 nin aynı kasa 250 si olsa super olur mesela bence.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
arkadaş cbf150 demeye çalışmış. CBf150nin aynı kasası sadece motor 250cc olarak hindistanda varmış.
Yanlış bilmiyorsam oradaki adı unicorn olarak geçiyor
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Bu nasıl arkadaşlar :)
_BH16150.jpg

_BH16149.jpg

_BH16147.jpg
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Kuyrugu boyle olanı sevmiyorum ben evk meselesi tabi bu motorda beni cezbeden hic birsey yok ...
 
Katılım
11 May 2012
Mesajlar
20
Selam arkadaslar.
Chronix'in tavsiyesiyle aldıgım gt650 amortisoru ilk basta cok sert gelsede zamanla alıstım. ARtcımında yardımı oldu tabi:)
Simdi kendisinden bi oneride daha bulunmasını rişca edicem yada baska kullanan varsa yardımcı olabilir. Metzeler tourance taktırmayı dusunuyorum bu hafta ama bir turlu karar veremedim. Yol tutusu falan nasıldır virajlarda sıkıntı yasarmıyım vs. Fotolarda guzel duruyor ama canlı canlı gormeyincede anlasılmıyor tip olarak nasıl oldugu.
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613

Alet eski gri şasili ve motor bulok ile egzosu bayağı temiz görünüyor. Dolayısyla birkaç yıl önce motosiklet daha en fazla 10.000 KM'lik iken bu projeye girişmişler. Elektrik kablolarının dışarıda, hala standart egzosun yerinde ve arka ayaklıklardan birinintakılı olmasından, işlerin tamamen bitirilmediğini tahmin ediyorum. Projenin bitmiş hali ilginç olabilir.

Undocap bu resimlerin devamı var mı?
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Selam arkadaslar.
Chronix'in tavsiyesiyle aldıgım gt650 amortisoru ilk basta cok sert gelsede zamanla alıstım. ARtcımında yardımı oldu tabi:)
Simdi kendisinden bi oneride daha bulunmasını rişca edicem yada baska kullanan varsa yardımcı olabilir. Metzeler tourance taktırmayı dusunuyorum bu hafta ama bir turlu karar veremedim. Yol tutusu falan nasıldır virajlarda sıkıntı yasarmıyım vs. Fotolarda guzel duruyor ama canlı canlı gormeyincede anlasılmıyor tip olarak nasıl oldugu.

bizim seninle tanışmamız lazım aynı bizim kafadasın :D kesinlike ben tavsiye ederim yine Chronix o lastigi kullanıyor yakın zamanda benimde alma niyetim var. Birde MAtzellerin iki tip desene olan var eski desenini ben şahsen daha cok seviyorum. Anes motorda var ön arka takım 650 tl takması balans ayarı falan hepsi dahil.
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
228
Evet arkadaşlar, hayırlısıyla ilk depo sıfırlamamı da yapmış bulunuyorum, benzinciye 100 metre kala stop etti motor, neyse ki pompaya kadar geldi :)
Ufak bi sorum var, motor durmadan önce rölanti 1000 devire düştü 1-2 km sonra da gaz yemesi de sapıttı aletin ve son olarak stop etti. Şimdi bizim yedek depo otomatik falan mı giriyor devreye. O zaman yedek depo olmasının anlamı ne ki?? Yoksa ayrı bir yer mi var yedeğe geçmek için. Özetle ben nerden anlıcam yani depoda 2lt benzin kaldığını :)
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Evet arkadaşlar, hayırlısıyla ilk depo sıfırlamamı da yapmış bulunuyorum, benzinciye 100 metre kala stop etti motor, neyse ki pompaya kadar geldi :)
Ufak bi sorum var, motor durmadan önce rölanti 1000 devire düştü 1-2 km sonra da gaz yemesi de sapıttı aletin ve son olarak stop etti. Şimdi bizim yedek depo otomatik falan mı giriyor devreye. O zaman yedek depo olmasının anlamı ne ki?? Yoksa ayrı bir yer mi var yedeğe geçmek için. Özetle ben nerden anlıcam yani depoda 2lt benzin kaldığını :)

motor da yedek depo yok. ışık yanıp sönmeye başladığında veya eski model ise ışık yandığında ortalama 3 lt benzin kalıyor motorda.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
Sağolsun Alper Kaya beni uyardı,motorun arka amortisör patlakmış.Şimdi mesaj attım sahibine,bakalım ne diyecek
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
49
2006 cometım var acemılıgı atmaya calısıyorum simdilik işe gidip gelmede kullanıyorum vardıyalı alıstıgım ıcınde aksam karanlıgında cıkıyorum sorunum faların ıyı aydınlatmaması herzaman gıttıgım yol oldugu ıcın bıraz ezberle gıdıp gelıyorum far konusunda daha ıyı aydınlatma ıcın onerebılecegınız bır sey varmı
tesekkurler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst