Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
arkadaşlar bende ne zamandır gt250 veya gv250 için niyetleniyorum ama nasipmi olmuyor benmi atak yapamıyorum :p bi türlü aradığımı bulamadım, bulduğumu alamadım :)
Şöyle 2 motor var, bi bakın bakalım beğenecekmisiniz :
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kanuni-gt-250-siyah-temiz-naked-89515308/detay/ km'si az, aksesuarı yok, fiyatı normal 5700TL civarı alınır.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-temiz-motor-isteyene-90816926/detay/ aksesuarlı, temiz, acayip hoşuma gitti fiyatı 5800TL civarı alınır

İlk ilan tabikide. Ben geçen hafta başka bir marka motor aldım. Almasaydım bu siyah bendeydi şimdi emin ol... Kaçırma derim, eğer bir sıkıntısı yok ise
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Konunun biraz dışında ama.
gt250 zincir almak istiyorum. d.i.d. marka. fakat kaç bakla alacağım bilmiyorum. Yardımcı olabilecek varmı ?
Servisler yardımcı olmuyor maalesef.

520-112 ayrıca illa did almana gerek yok.. EK da iyi bir zincirdir, ben kullandım 30.000 km kadar görevini çok iyi yaptı diyebilirim. hatta kawasaki de bu zinciri kullanıyor diye biliyorum..
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
arkadaşlar slm. diyerek başlayım konuya. bir süredir yoğunluğumdan dolayı siteye gelemiyorum. fırsat bulduk geldık konuları okuduk aklımızda kalan bir soruyu sormak istiyorum. motorum 2008 dıjıtal göstergelilerden. kontak anahtarını takıp ilk actığımda selamlamafaslında benzin göstergesinin yanında hararet göstergesi çıkmasına rağmen daha sonra kaybolmakta bu normalmidir. yoksa bendemı bır sıkıntı vardır. eğer normal değilse sıkıntı nerden dır nasıl halledirlir vs.vs.vs
chronix renk güzel olmuş kazasız dürüşler. o led farları kaça mal ettin ??
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
arkadaşlar slm. diyerek başlayım konuya. bir süredir yoğunluğumdan dolayı siteye gelemiyorum. fırsat bulduk geldık konuları okuduk aklımızda kalan bir soruyu sormak istiyorum. motorum 2008 dıjıtal göstergelilerden. kontak anahtarını takıp ilk actığımda selamlamafaslında benzin göstergesinin yanında hararet göstergesi çıkmasına rağmen daha sonra kaybolmakta bu normalmidir. yoksa bendemı bır sıkıntı vardır. eğer normal değilse sıkıntı nerden dır nasıl halledirlir vs.vs.vs
chronix renk güzel olmuş kazasız dürüşler. o led farları kaça mal ettin ??

hocam o dediğin elektrik tesisatı sigorta, akü ,beyin vs vs oynadığım da bende de çıkıp kayboluyordu..oluyor arada ve sıkıntı da yaratmıyor.. eyv hocam.. power ledler 8x3 watt, mercek, plaka ve devresi ile 60 TL'ye geldi..
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
arkadaşlar slm. diyerek başlayım konuya. bir süredir yoğunluğumdan dolayı siteye gelemiyorum. fırsat bulduk geldık konuları okuduk aklımızda kalan bir soruyu sormak istiyorum. motorum 2008 dıjıtal göstergelilerden. kontak anahtarını takıp ilk actığımda selamlamafaslında benzin göstergesinin yanında hararet göstergesi çıkmasına rağmen daha sonra kaybolmakta bu normalmidir. yoksa bendemı bır sıkıntı vardır. eğer normal değilse sıkıntı nerden dır nasıl halledirlir vs.vs.vs
chronix renk güzel olmuş kazasız dürüşler. o led farları kaça mal ettin ??

Onu bende fark ettim ama sanırım göstergeler standart ve gt 650 ile aynı ve onda bu hararet göstergesi calışıyor. Hatta bizim motorada bir müşür koyup bunu aktif edebilirmiyiz diye konuşmuştuk :D sonra gereksiz olduğuna karar verdik.

Bir kactane de resim paylaşsaydın keşke :)
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
arkadaşlar slm. diyerek başlayım konuya. bir süredir yoğunluğumdan dolayı siteye gelemiyorum. fırsat bulduk geldık konuları okuduk aklımızda kalan bir soruyu sormak istiyorum. motorum 2008 dıjıtal göstergelilerden. kontak anahtarını takıp ilk actığımda selamlamafaslında benzin göstergesinin yanında hararet göstergesi çıkmasına rağmen daha sonra kaybolmakta bu normalmidir. yoksa bendemı bır sıkıntı vardır. eğer normal değilse sıkıntı nerden dır nasıl halledirlir vs.vs.vs
chronix renk güzel olmuş kazasız dürüşler. o led farları kaça mal ettin ??

Arkadaşlarında belirttiği gibi enjeksiyonlu GT 250 ve 650 aynı gösterge panelini kullanıyor ve gt 250'de bu dijitler pasif. GT 250 enjeksiyonlu modellerde hararet göstergesine ısıyı bildirecek bir bir sensör yok. onun yerine enjeksiyon sistemine ısıyı bildiren bir sensör var. adı "ET sensor resistance (motor ısı sensörü)". motor bloğuna bağlı olan bu sensörle alakalı problem olursa dijital göstergende C15 hata kodunu görürsün. motor yüksek ısıya ulaştığında da tahminimce yine aynı şekilde C15 uyarısı verecektir.

ilgilenenler, GV 250 ve GT 250 için hazırlanımış servis onarım kitapçığına (ingilizce) bu linkten ulaşabilir.
ısı sensörüyle ilgili kısım 29. sayfada. ilk sayfalarda da hata kodlarının anlamları yer almakta.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Sonunda şu forumda iki kitap kurcalayan adama rastlayabildik.
Eyvallah hacı verdiğin güzel bilgiler için.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Arkadaşlarında belirttiği gibi enjeksiyonlu GT 250 ve 650 aynı gösterge panelini kullanıyor ve gt 250'de bu dijitler pasif. GT 250 enjeksiyonlu modellerde hararet göstergesine ısıyı bildirecek bir bir sensör yok. onun yerine enjeksiyon sistemine ısıyı bildiren bir sensör var. adı "ET sensor resistance (motor ısı sensörü)". motor bloğuna bağlı olan bu sensörle alakalı problem olursa dijital göstergende C15 hata kodunu görürsün. motor yüksek ısıya ulaştığında da tahminimce yine aynı şekilde C15 uyarısı verecektir.

ilgilenenler, GV 250 ve GT 250 için hazırlanımış servis onarım kitapçığına (ingilizce) bu linkten ulaşabilir.
ısı sensörüyle ilgili kısım 29. sayfada. ilk sayfalarda da hata kodlarının anlamları yer almakta.

Dokumana gelişi güzel baktım da motorun her yeri sensor be :D telefona atim de serviste okurum artık :D
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
evet dostlar aranıza katılmama çok az kaldı, gittim linkteki ilan sahibi ile görüştüm.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kanuni-gt-250-siyah-temiz-naked-89515308/detay/
motor bir kere sağ tarafına 20-30 km/h ile giderken düşmüş.oda şöyle olmuş.2 kişi binmişler ve hafif rampa iniyorlarmış.bi köpek karşılarına çıkmış ve korkmuşlar düşmüşler.toprağa düştükleri için fazla bişey olmamış.deponun sağ tarafında ve vites kutusunda biraz çizik var.km'si 4700 gösteriyor ama önceki arızalıymış 1700km civarı değişmiş.yani 6400civarı km'de ve mart 2011 trafiğe çıkışlı, fiyatı 5700TL olarak anlaştık, sizlerde onay verirseniz bu motoru alıyorum inş. :flower:
yorumlarınızı bekliyorum dostlar... :queen:
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
evet dostlar aranıza katılmama çok az kaldı, gittim linkteki ilan sahibi ile görüştüm.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kanuni-gt-250-siyah-temiz-naked-89515308/detay/
motor bir kere sağ tarafına 20-30 km/h ile giderken düşmüş.oda şöyle olmuş.2 kişi binmişler ve hafif rampa iniyorlarmış.bi köpek karşılarına çıkmış ve korkmuşlar düşmüşler.toprağa düştükleri için fazla bişey olmamış.deponun sağ tarafında ve vites kutusunda biraz çizik var.km'si 4700 gösteriyor ama önceki arızalıymış 1700km civarı değişmiş.yani 6400civarı km'de ve mart 2011 trafiğe çıkışlı, fiyatı 5700TL olarak anlaştık, sizlerde onay verirseniz bu motoru alıyorum inş. :flower:
yorumlarınızı bekliyorum dostlar... :queen:

gayet temiz duruyor.. şimdiden hayırlı olsun arka amortisörü de kontrol ettiniz mi ? genel de en sıkıntılı yer orası oluyor
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
yok arkayı kontrol etmedim, ben en sıkıntılı yeri gösterge diye biliyordum, oda zaten değişmiş.
arka kompresörü nasıl kontrol ederim, bi sıkıntısı varsa nasıl anlarım...
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
yok arkayı kontrol etmedim, ben en sıkıntılı yeri gösterge diye biliyordum, oda zaten değişmiş.
arka kompresörü nasıl kontrol ederim, bi sıkıntısı varsa nasıl anlarım...

gösterge niye sıkıntılı anlatırsan sevinirim..arka amortisöre gelince yapacağın şey basit aslında arka tarafa bastırıp bırakacakın olduğu yerde kalıyorsa veya çok yavaş şekilde kalkıyorsa bozuk veya bozulma potansiyeli vardır.. ama şu da var bozuk olsa da olmasa da bozulacak orası kesin :mrgreen: o yüzden kenara 350 gayme sırf bunun için ayır derim..
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
gösterge niye sıkıntılı anlatırsan sevinirim..arka amortisöre gelince yapacağın şey basit aslında arka tarafa bastırıp bırakacakın olduğu yerde kalıyorsa veya çok yavaş şekilde kalkıyorsa bozuk veya bozulma potansiyeli vardır.. ama şu da var bozuk olsa da olmasa da bozulacak orası kesin :mrgreen: o yüzden kenara 350 gayme sırf bunun için ayır derim..

Ahmet'im yanlışın var sanırım yani Tamamı değilde bir kısmında, Arkadan bastırıp bıraktığında geri sekmesi ne Çok hızlı nede çok yavaş olacak, amorsitörün görevi de zaten geri sekmeyi azaltmaktır. Basıp bıraktığında gözle görülür bir direnç olması gerekiyor. Yavaş yavaş yukarı çıkması gerekiyor. 3 dakikada değil yalnız :p indiği kadar hızlı çıkmıyorsa sıkıntı yok.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Hafta sonunda bir kac kare ;)

202447_394962707227887_1039770355_o.jpg


202326_394963097227848_13176430_o.jpg


256325_394964133894411_1087041665_o.jpg


616989_394965410560950_1044276124_o.jpg


413188_394965803894244_242195014_o.jpg


Buradan aşağı indik 250 mt yolsuz yamaçtan aşağı iniş.
291424_394967580560733_1748638668_o.jpg


Hasılat
291410_394967953894029_628402320_o.jpg


4-5 saat dere yatağından yukarı doğru yürüdük
616689_394968320560659_270120870_o.jpg
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Pazar günü zprlu bir inişten sonra ( arazi inşi yukardaki rasimleri olan gezi sonrası ) sürekli arka fren kullanmam gerekti ve indiğimde arka fren 0 turuyordu biraz mola verdik sonra frenler kendine geldi. UNdocab in onerisi hidrolik yagı fazla ısındıgı icindir şeklinde isizn fikriniz nedir?
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
311
gt250 ve gt250r konusunu birleştirseler nasıl olur? daha derli toplu olmaz mıyız? admiiinnn??? ve arkadaşlar??? :)
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
gt250 ve gt250r konusunu birleştirseler nasıl olur? daha derli toplu olmaz mıyız? admiiinnn??? ve arkadaşlar??? :)


önce şu konunun tanıtım içeriğini değiştirsiler hiç fena olmaz. sene 2012 R başlığın da hala 2005 bilgileri var ..


motorun da renk değişimi yapmak isteyenleri fikir olsun.

fotoraf0053h.jpg


fotoraf0038l.jpg


fotoraf0039g.jpg


fotoraf0040he.jpg


fotoraf0041y.jpg


fotoraf0051n.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst