Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Boşuna mı basbas bağırıyordum. Bu kaliperler sarıya boyanacak diye :)

Hava filitreleri de 10 numara olmuş. Çok daha farklı bi hava katmış. Olması gerekiyor da eksikti şimdi oldu gibi duruyor.

O dış filtreler yerini cok sevdi gercekten ama hafa filtresine baglanınca motor nasl tepki vercek acaba?
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Klaperler la depodaki sarılar falan guzel olmuş :D ama LED lerin yapımını detaylı ataydın keske...

neyini anlatayım olm =D alıyorsun küçük matkabı deliyorsun delikleri tabi kötü oluyor sonra ön yüzeye istediğin malzemeden kapatma yapıyorsun ben alt zemine esnek kalın jelatin üstüne de plastik özellikli kumaş kesip yapıştırdım.. .. tam elektrik tesisatını çekerken de bol bol siyah silikon basacağım..
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
neyini anlatayım olm =D alıyorsun küçük matkabı deliyorsun delikleri tabi kötü oluyor sonra ön yüzeye istediğin malzemeden kapatma yapıyorsun ben alt zemine esnek kalın jelatin üstüne de plastik özellikli kumaş kesip yapıştırdım.. .. tam elektrik tesisatını çekerken de bol bol siyah silikon basacağım..
Ne oldu çocuk ?
Demedim mi ben sana :)
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Nazi değil de daha çok şu şekilde bişeyin planı var gibi ;)

Hem biz hümanist ve aşırı dinci koministiz :p

2012-ducati-diesel-monster-1100-evo-debut%205.jpg
 
Katılım
7 May 2012
Mesajlar
5
Ramzey orta sehpa taktıran olmuş, iyi midir,dayanıklı mıdır, başka tavsiyesi olan var mıdır arkadaşlar?
Eyw
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Ramzey orta sehpa taktıran olmuş, iyi midir,dayanıklı mıdır, başka tavsiyesi olan var mıdır arkadaşlar?
Eyw

Ramzey motorların ağırlığı 100 kg'dan fazla değildir. 150-160 kg'luk motorlarımızın ağırlığını da kaldırır mı orası muallak.olmadı gv250 motorlarının ayaklığına bir araştır derim.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Ramzey motorların ağırlığı 100 kg'dan fazla değildir. 150-160 kg'luk motorlarımızın ağırlığını da kaldırır mı orası muallak.olmadı gv250 motorlarının ayaklığına bir araştır derim.

onun ki alcak gelmez mi? Yerden yüksekliği nedir ki?
 
Katılım
7 May 2012
Mesajlar
5
Ben de forumda okudum oluyor diye, bu akşam fırsatım olursa bir bakarım, içime sinerse alırım.
Siz kullanmıyor musunuz?
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Ben de forumda okudum oluyor diye, bu akşam fırsatım olursa bir bakarım, içime sinerse alırım.
Siz kullanmıyor musunuz?

Valla sen alir memnun kalırsan bende düşünürüm orta ayak nimet :D hele zincir yaglama germe yüklü motoru beklemetme konusunda
sabırsızlıkla bekliyorum senin geri dönüşünü..
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
arkadaşlar bende ne zamandır gt250 veya gv250 için niyetleniyorum ama nasipmi olmuyor benmi atak yapamıyorum :p bi türlü aradığımı bulamadım, bulduğumu alamadım :)
Şöyle 2 motor var, bi bakın bakalım beğenecekmisiniz :
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kanuni-gt-250-siyah-temiz-naked-89515308/detay/ km'si az, aksesuarı yok, fiyatı normal 5700TL civarı alınır.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-temiz-motor-isteyene-90816926/detay/ aksesuarlı, temiz, acayip hoşuma gitti fiyatı 5800TL civarı alınır
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
arkadaşlar bende ne zamandır gt250 veya gv250 için niyetleniyorum ama nasipmi olmuyor benmi atak yapamıyorum :p bi türlü aradığımı bulamadım, bulduğumu alamadım :)
Şöyle 2 motor var, bi bakın bakalım beğenecekmisiniz :
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kanuni-gt-250-siyah-temiz-naked-89515308/detay/ km'si az, aksesuarı yok, fiyatı normal 5700TL civarı alınır.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-temiz-motor-isteyene-90816926/detay/ aksesuarlı, temiz, acayip hoşuma gitti fiyatı 5800TL civarı alınır

Sormaya gerek yok 2010 model tabiki... aynı motoru ben 6800 km de 6500 tl ye aldım göründüğü söyledigi gibiyse hemen git al düşün me... Ben pahalıyamı aldım diye düşündüm valla
 
Katılım
12 Tem 2012
Mesajlar
1
Konunun biraz dışında ama.
gt250 zincir almak istiyorum. d.i.d. marka. fakat kaç bakla alacağım bilmiyorum. Yardımcı olabilecek varmı ?
Servisler yardımcı olmuyor maalesef.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst