Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
barbaros,sana ve diğer arkadaşlara fikir vermesi açısından örnekler.















 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
eger satılmazsa orda yakından görmek isterim kardeş inşallh mersindeyim o tarıhlerde bora abi tabiki sana selam vermeden olmaz : ))

kaçırdın sanırım :))
mötörü ve renkleri 3 ledik

KIRMIZI - SİYAH - SARI

umarım hayırlısı olur :))




abi bunun 1-1 aynısı bende zaten :))
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
abi bunun 1-1 aynısı bende zaten :))

Sendeki neden geri dogru sarkmış gibi duruyor birde yukarde leylek gibi :D buda oyle de ben mi yanlış görüyorum koltuga biraz daha yakın biraz daha aşagada daha iyi olur kanımca boyle olması arkadan tutmak icin avantaj olabilirarka basamaklara tutmakta yan canta falan takıldıgında ve cok yuklediginde destek olması acısından avantaş olur gibi geliyor :D çok mu şey istiyorum :D sen bir yaptır maliyetini öğrenelim de bakalım duruma sonra :D
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
Sendeki neden geri dogru sarkmış gibi duruyor birde yukarde leylek gibi :D buda oyle de ben mi yanlış görüyorum koltuga biraz daha yakın biraz daha aşagada daha iyi olur kanımca boyle olması arkadan tutmak icin avantaj olabilirarka basamaklara tutmakta yan canta falan takıldıgında ve cok yuklediginde destek olması acısından avantaş olur gibi geliyor :D çok mu şey istiyorum :D sen bir yaptır maliyetini öğrenelim de bakalım duruma sonra :D


BUDA AYNI ASLINDA ama resimi tam boy göremediğimiz için yanılıyoruz.fark ettiysen çanta bile tam görünmüyor.
birde tam dolu iken sıkıntı olmaz . şöyleki. bağlantı yerleri zaten motorun ana hatlarında yolcu tutunma demirinin bağlı olduğu kolona bağlanıyor :)) seninde söylediğin gibi şu anya yolcu tutunma demiri olarakta kullanılıyor. ama biraz daha kısala bilir
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
64
Teşekkür ederim Bora Abi....

Bu ara sarı civciv gitti...._oXXo_ ya hayırlı uğurlu olsun...güle güle kazasız günlerde inşallah...

sarC4B120civciv.jpg
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
teşekkurler arkadaşlar. gt 3 oldu
kırmızı siyah sarı

değiş değiş kullanırız artık :)))

---------- Post added at 17:56 ---------- Previous post was at 17:38 ----------

gençler ve kendini genç hissedenler
bir bilgiye ihtiyaç duymaktayım. konu lastik
yeni motorumuz için lastik bakıyoruz fakat ikilemde kaldım

michelin pilot power yada metzeller roadtec z6

netten baktığım kadarı ile fiyatlar hemen hemen aynı
yanlız michelin da 160/70/17 yok 160/60/17 var metzeller ise 160/70/17 ye 120/70/17 mevcut

siz hangisini tavsiye edersiniz yardımlarınızı esirgemeyiniz

saygılar .
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
abi ikinci bir iklemde o. 110 yerine 120 takmak 150 yerine 160 takmak ne gibi sıkıntılara yol acar. yada ne gibi avantajlara.??

birde michelin da 110 zaten yok orjinal olcude alacaksak mecburen metzeller alacağız.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
geniş lastikte fren ve viraj emniyetin artarken,yakıt artar ve ivmelenme düşer.ayrıca özellikle ön kalın olursa direksiyon biraz ağırlaşır.ben SHİNKO'dan memnunum.biraz geç ısınan bir lastik,ama ısınınca bence sorun yok ve ıslakta dikkat etmek gerekir.arkadaşlar,motorlarının her yeriyle oynuyor,yok dişli değişimi,yok egzoz değişimi yok xenon.ben orjinallikten yanayım.bunu tasarlayan mühendisler herşeyini hesaplayarak üretiliyor.eğer geniş lastik gerekseydi niye öyle takmasınlar ki.demekki bu motorun gücüne bu lastik uyuyor.mesela şunu anlarım:daha iyi frenleme için kaliteli balata takarsın,bu olur.bu benim fikrim.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
geniş lastikte fren ve viraj emniyetin artarken,yakıt artar ve ivmelenme düşer.ayrıca özellikle ön kalın olursa direksiyon biraz ağırlaşır.ben SHİNKO'dan memnunum.biraz geç ısınan bir lastik,ama ısınınca bence sorun yok ve ıslakta dikkat etmek gerekir.arkadaşlar,motorlarının her yeriyle oynuyor,yok dişli değişimi,yok egzoz değişimi yok xenon.ben orjinallikten yanayım.bunu tasarlayan mühendisler herşeyini hesaplayarak üretiliyor.eğer geniş lastik gerekseydi niye öyle takmasınlar ki.demekki bu motorun gücüne bu lastik uyuyor.mesela şunu anlarım:daha iyi frenleme için kaliteli balata takarsın,bu olur.bu benim fikrim.

abi haklısın. ama işte sorun o acemi arkadaşlar kullanacak. onun için en azından arkada geniş lastık olsa iyi olmazmı ? gerçi shinko larıda araştırmak lazım. siyah motorda shinko lar var. mantıklı olabilir. sonuçta yazın kullanacaklar motorları :))
adanada shinko mazası varmı . :)) o tarafa bi gezi yapalım :)))
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
kardeş,eğer gürsel memnun olmasaydı tekrar neden SHİNKO taksın ki.burada mağazası yok,motorsiklet parçaları satan yerde satılıyor.
topcase demirinden bir haber varmı ? sanırım haftaya sonuçlanır.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
kardeş,eğer gürsel memnun olmasaydı tekrar neden SHİNKO taksın ki.burada mağazası yok,motorsiklet parçaları satan yerde satılıyor.
topcase demirinden bir haber varmı ? sanırım haftaya sonuçlanır.

abi bu hafta baya yoğundum. açıkcası pek ilgilenemedim. pazartesi günü haber veririm.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst