Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Birde eskiden cbf150 varken ne motor kullanıyorsun sorusuna HONDA derdim vay nedir ne degildir kac basıyor kaca aldın sorulurdu :cherry: şimdi Kanuni diyorum muhabetin gerisi gelmiyor :D nedir ne degildir sormuyorlar bile :mrgreen:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Artık ordakilerde biliyor fiyatı düşük yazıyorlar yada hediye diyorlar ama keşke sende yinede deseydin ücreti dusuk gosterin deseydin
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Selamun Aleykum arkadaşlar...

Bugün motosikletin arka teker rulmanlarını değiştirdim. Motosikleti Yan sehpa üzerine kaldırarak arka tekerleği Rot ayarı bakar gibi iki ucundan tutarak Sağa sola salladığınızda eğer boşluk varsa Kitleme yapabilir bu durumda Tehlikeye sokabilir sizleri. Eğer sizlerde değiştirmek isterseniz
İstanbul 'da olanlar için Adres :

Oto Sanayi Sitesi Atatürk Caddesi No: 22 4.Levent İstanbul
Cep: 0532 634 75 26 - 0212 282 71 93
Erdal Buğa
ERDAL RULMAN

Başımdan geçenleri de kısaca özetlersem ; Rulmanların numaralarını servis manuelinden baktım bulamadım En buyuk yardımcımız google amcaya sordum baktım numarası var. 2 adet alıcam sağ ve sol gittim Erdal Rulman'a böyle böyle derken adam aynı numaradan 2 adet rulman verdi o sırada içeriden kawasaki tşörtlü bir ağabey çıktı motosiklet ne dedi gösterdim Hyosung dedim neden 2 tane alıyorsun dedi Afalladım 3 tane olacak dedi anlattı etti. Nerede oturuyorsun sorusuna cevap verdim. Dedi sökelim burada yapalım ( Tamirci degil orası :) ) olurmu olmaz mı derken kendı elleriyle söktü taktı. Meğersem Erdal ağabey 30 yıllık motosikletçiymiş :) Cok cuzi sizi şaşırtıcak fiyata bu işlemleri gerçekleştirdi. Sizde eğer sallama ses problemlerınız varsa uğrayın derim. Tavsiyemdir.


Amorsitör keçesi cartı curtu , Zincir dişli gurubu ne ararsanız bulabileceginiz bir adres.
İstanbul dışında olan arkadaşlarda Sipariş verebilir kargo imkanı bulunmakta..

saygılarımla.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
_SpartacuS kardeş,erdal rulmanın adını ve adresini kaydettim.rica etsem,şu rulman numaralarını buraya bir yazıversen de bilgi olarak bulunsa.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Valla giriyorum cıkıyorum bakıyordum da bende full burdayim ama cok duragan bir topikimiz var :D istanbulda olanlarla bir cay gazoz buluşması yapsak kim ne zaman uygundur? birileri ses etsinde oturak...
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
ABİ kafamı kaşıyamıyorum .eli boş olan yardıma gelebilirmi :))

valla 2 haftada toplam 200 km yol yapmadım. bu arada ev iş arası git gel 6 km. iş yoğunluğu yeni motor arayışı. motor öğretmenliği ( profösyönel değilim. acemi bir adam olarak acemi eğitiyorum ) v alla kafamı kaşıyamıyom. birde üstüne iş sıkıntıları ekleniyor hadi bakalımn ne olacaksa.

boraabi sanayi ye gidemiyorum. acayip yamur başladı burda ruhum daraldı yaff
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
228
Arkadaşlar, yağ alacakların bilgisine, bugün 4lt castrol power 1 racing 10w-50 yağı bostancı oto vedat'tan 80 tl gibi gayet güzel bir fiyata aldım.. 1 lt kalmamış elinde, bi ara gelir dedi, o da 25 tl. Duyduk duymadık demeyin :)

Bir de aklıma gelmişken, daha doğrusu geçen alttan gelen buram buram sıcak havayı farketmişken :) motoru gaz açık kullandıktan sonra, özellikle artçılı yokuş falan tırmandıktan ya da kapalı trafikte kaldıktan hemen sonra kontağı kapatmayın, en azından bi 5-10 dakka rölantide ya da hafif yükte çalıştırın motorunuzu. Böylece bölgesel aşırı ısınmadan kaynaklanacak gerilmeleri engellersiniz. Bişey olmaz motora ama yine de faydalı bi hareket olur. Nitekim ben de otomotivde çalışıyorum, bizim de testlerde en yüksek sıcaklıklar tam yükten sonra kontak hemen kapatıldığında çıkar. Ufak bi bilgi sadece..

Herkese iyi gezmeler tozmalar, kazasız belasız yolculuklar!

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:46 ----------

Bu arada anlattığım olayın mantığı şu: silindirin içindeki aşırı ısı, rölantide çalışırken motordan geçen görece soğuk gazlar ile kısmen dışarı atılır. İlk başta silindirin içinde oluşan bu bölgesel ısı yayılırsa başka sorunlar da olabilir tabi, bi dünya hortum kablo vs geçiyo sillindirlerin dibinden...
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Motorun acınası halleri.. sanık; üç kişiydiler beni bir apartmana attılar sonra içlerinden biri dee beni evine attı ve halimden durumum belli hakim bey amca..

imag0347a.jpg


imag0346wp.jpg


bu da benzin pompamız...(bu pompanın içinden pislik geçmesi imkansız)
scaled.php
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Senin motora isim buldum kardeş artık ona fatmagul diyelim


seninkine de iffet diyeceksek neden olmasın =D

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:43 ----------

ü

fren diskleri olmasa acaba hangisi arka tekerlek

scaled.php


imag0354h.jpg


imag0355e.jpg


resimler için sabite teşekkürler
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
228
Günaydınlar herkese!
Dün akşam hava filtresini temizliyim dedim de depoyu sökerken hortumu çıkarınca benzin akmaya başladı... Benim bildiğim motor çalıştığında vakumla çalışmıyor mu bu? Deponun vakum şeysi mi bozuk yoksa ben mi eksik yapıyorum bişeyi acaba?
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Günaydınlar herkese!
Dün akşam hava filtresini temizliyim dedim de depoyu sökerken hortumu çıkarınca benzin akmaya başladı... Benim bildiğim motor çalıştığında vakumla çalışmıyor mu bu? Deponun vakum şeysi mi bozuk yoksa ben mi eksik yapıyorum bişeyi acaba?

normal de hortumda ki akar gider ama durmuyor ve sürekli akıyorsa pompa da sorun var demektir.
 
Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
558
selam, uzunca bir süredir scooter kullanıyorum, Honda'nın ikinci seviye güvenli sürüş eğitimini tamamladıktan sonra biraz vitesli motor mu kullansam diye düşünüyorum.

kalıp olarak GT250 beğendiğim bir makine, kullananlara bir kaç sorum olacak :

- 2010 model ve 2012 model arasında far ve arka far/tutacak harici fark var mıdır ?

- servis olarak kimi tavsiye edersiniz, istanbul için.

- bu motorlara ön cam nerden bulunur, kaça malour kim takar ?

- aynı şekilde arka çanta nerde bulunur ? kim yapar ?

- GT 250 enjeksiyonlu ve yağ soğutmalı diye okudum. uzun yolda rahat mıdır ? uzun tura çıkan arkadaşların kıymetli yorumlarını rica edeceğim.

- performans konusunda izlediğim videolardan sıkıntı olmadığını anlıyorum, şehir içi ve şehir dışı trafikte yeterli hıza çıkıyor görünüyor. titreşim ne seviyededir?

- vitesde takılma, boşa geçmeme gibi sorunları var mıdır ?

- orjinal lastikleri yeterli midir, değişmesi gerekir mi ?

- hafif toprak köy yoluna girer mi ?

- bir de yine forumda bir yerlerde "hyo bu kendini yere atmadan durur mu " gibi birşey okudum, denge anlamında sıkıntılı mıdır ?


bu sorular daha önce de sorulmuş olabilir ama malum bu başlık 144 sayfa :)
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
selam, uzunca bir süredir scooter kullanıyorum, Honda'nın ikinci seviye güvenli sürüş eğitimini tamamladıktan sonra biraz vitesli motor mu kullansam diye düşünüyorum.

kalıp olarak GT250 beğendiğim bir makine, kullananlara bir kaç sorum olacak :

- 2010 model ve 2012 model arasında far ve arka far/tutacak harici fark var mıdır ?

- servis olarak kimi tavsiye edersiniz, istanbul için.

- bu motorlara ön cam nerden bulunur, kaça malour kim takar ?

- aynı şekilde arka çanta nerde bulunur ? kim yapar ?

- GT 250 enjeksiyonlu ve yağ soğutmalı diye okudum. uzun yolda rahat mıdır ? uzun tura çıkan arkadaşların kıymetli yorumlarını rica edeceğim.

- performans konusunda izlediğim videolardan sıkıntı olmadığını anlıyorum, şehir içi ve şehir dışı trafikte yeterli hıza çıkıyor görünüyor. titreşim ne seviyededir?

- vitesde takılma, boşa geçmeme gibi sorunları var mıdır ?

- orjinal lastikleri yeterli midir, değişmesi gerekir mi ?

- hafif toprak köy yoluna girer mi ?

- bir de yine forumda bir yerlerde "hyo bu kendini yere atmadan durur mu " gibi birşey okudum, denge anlamında sıkıntılı mıdır ?


bu sorular daha önce de sorulmuş olabilir ama malum bu başlık 144 sayfa :)

*fark sadece görünüşte değil işleyişte de farklı. akü,enjeksiyon,beyin, benzin sensörü vs vs parçlarda değişikliğe gidilmiş. aklıma gelenler bunlar..

*servis olarak hiçbirini tavsiye etmiyorum ama illa gideceksen kayalara gidebilirsin. tabi yağını yağ filtresini kendin alırsan daha da iyi olacaktır.(elin anahtar tutuyorsa 4. bakımdan sonra servisle bir işin olacağını sanmıyorum)..

*2010 ve önceki modeller de givi marka uyumlu siperlikler mevcut ama çok ta güzel durduğu söylenemez. 2012 modeler de böyle bir şansın yok özel birşey yaptırabilirsin, bir arkadaş yaptırmış ama ne bileyim kendi zevkime göre beğenmedim..

*2012 de bu topcase işi biraz daha zor önemli bağlantı noktaları 2012 de malesef yok. 2010 da ise özel yaptırabilirsen mümkün yoksa hazır birşey bulmanız zor.

*geçen sene kastamonuya gitmiştik toplam da 1800 km yol yaptık ve artçım da olmasına rağmen banamasın demedi ve üstüne üstlük 3.2 - 3.5 lt şeklinde 100 km de bir benzin tüketimi oldu..

* her motorda illa titreşim olur. hyosung'da kendine göre bir titreşimi mevcut ama merak etme çileden çıkarmaz.

*2012ler de bu sorun aşıldı mı bilmiyorum ancak hyosungların her modelinde mevcut bir sorun bu.. 20 30 bin km den sonra azalıyor..

*comet almayı düşünüyorsan ve pist yarışlarında ki gibi yatmam diyorsan kesinlikle yeterli ben ilk aldığımda sonuna kadar harcamıştım lastikleri ve bir kere olsun lastikler yüzünden bir sıkıntıya girmedim..

*girer ayakların yere basıyorsa her yere girer.

*hocam kullanıcı hatalarından dolayı geyiğine söylenmiş bir laf =) benimde bir kaç kere yere yatma mevzum olmuştu ama çok mutluyduk ve yolumuza devam ettik.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst