selam, uzunca bir süredir scooter kullanıyorum, Honda'nın ikinci seviye güvenli sürüş eğitimini tamamladıktan sonra biraz vitesli motor mu kullansam diye düşünüyorum.
kalıp olarak GT250 beğendiğim bir makine, kullananlara bir kaç sorum olacak :
- 2010 model ve 2012 model arasında far ve arka far/tutacak harici fark var mıdır ?
- servis olarak kimi tavsiye edersiniz, istanbul için.
- bu motorlara ön cam nerden bulunur, kaça malour kim takar ?
- aynı şekilde arka çanta nerde bulunur ? kim yapar ?
- GT 250 enjeksiyonlu ve yağ soğutmalı diye okudum. uzun yolda rahat mıdır ? uzun tura çıkan arkadaşların kıymetli yorumlarını rica edeceğim.
- performans konusunda izlediğim videolardan sıkıntı olmadığını anlıyorum, şehir içi ve şehir dışı trafikte yeterli hıza çıkıyor görünüyor. titreşim ne seviyededir?
- vitesde takılma, boşa geçmeme gibi sorunları var mıdır ?
- orjinal lastikleri yeterli midir, değişmesi gerekir mi ?
- hafif toprak köy yoluna girer mi ?
- bir de yine forumda bir yerlerde "hyo bu kendini yere atmadan durur mu " gibi birşey okudum, denge anlamında sıkıntılı mıdır ?
bu sorular daha önce de sorulmuş olabilir ama malum bu başlık 144 sayfa