Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
228
teşekkurler arkadaşlar. gt 3 oldu
kırmızı siyah sarı

değiş değiş kullanırız artık :)))

---------- Post added at 17:56 ---------- Previous post was at 17:38 ----------

gençler ve kendini genç hissedenler
bir bilgiye ihtiyaç duymaktayım. konu lastik
yeni motorumuz için lastik bakıyoruz fakat ikilemde kaldım

michelin pilot power yada metzeller roadtec z6

netten baktığım kadarı ile fiyatlar hemen hemen aynı
yanlız michelin da 160/70/17 yok 160/60/17 var metzeller ise 160/70/17 ye 120/70/17 mevcut

siz hangisini tavsiye edersiniz yardımlarınızı esirgemeyiniz

saygılar .

Hocam bende arkada 160/60ZR/17 sportec m3 var ama lastik kalın olduğu için biraz da gaza sık yüklenmediğim için zor ısınıyor. Lastik ölçüleri ağırlık ve güce göre ideal değerde verilir, kalın lastik iyidir diyemeyiz yani her zaman.. En iyisi tam ölçülü olanlar arasından seçim yapmak
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Bir iki resim atında topic şenlensin nedir bu :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:26 ----------

464760_354458517944973_1131229066_o.jpg
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
evet yavaş yavaş değişime başlıyoruz.. boya sökücü ile öncelikli parçaların üzerinden boyaları aldım (depo,amortisör kelepçeler, siperlik) tabi iş sadece boya ile bitmiyor bir kaç sticker ile de olaya renk katmalı..

Bu deponun yanlarına st kanuni yazan stickerların yerine (arka plan renk motora uygulamak istediğim renktir.)

scaled.php


bu far siperliğine

ykseklik9cmsiperlik.png


ve bu da arka kuyrukta gt250 yazan stickerların yerine..

torqueykseklik6cm.png


ayrıca öne sava mc32 130.70.17 ölçülerinde lastik takacağım.

Sava_MC32.jpg
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
A.S. hoş geldin

evet yavaş yavaş değişime başlıyoruz.. boya sökücü ile öncelikli parçaların üzerinden boyaları aldım (depo,amortisör kelepçeler, siperlik) tabi iş sadece boya ile bitmiyor bir kaç sticker ile de olaya renk katmalı..

Bu deponun yanlarına st kanuni yazan stickerların yerine (arka plan renk motora uygulamak istediğim renktir.)

http://desmond.imageshack.us/Himg96/scaled.php?server=96&filename=sonlogoxs.jpg&res=landing

bu far siperliğine

http://img838.imageshack.us/img838/746/ykseklik9cmsiperlik.png

ve bu da arka kuyrukta gt250 yazan stickerların yerine..

http://img28.imageshack.us/img28/1408/torqueykseklik6cm.png

ayrıca öne sava mc32 130.70.17 ölçülerinde lastik takacağım.

http://images.epto.it/pneumatici/imgbig/Sava_MC32.jpg

bizim motorlarda ön takım sarı bunları siyah yapmanın yolu varmıdır.varsa kaça çıkar vs.vs.vs.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
evet yavaş yavaş değişime başlıyoruz.. boya sökücü ile öncelikli parçaların üzerinden boyaları aldım (depo,amortisör kelepçeler, siperlik) tabi iş sadece boya ile bitmiyor bir kaç sticker ile de olaya renk katmalı..

Bu deponun yanlarına st kanuni yazan stickerların yerine (arka plan renk motora uygulamak istediğim renktir.)

http://desmond.imageshack.us/Himg96/scaled.php?server=96&filename=sonlogoxs.jpg&res=landing

bu far siperliğine

http://img838.imageshack.us/img838/746/ykseklik9cmsiperlik.png

ve bu da arka kuyrukta gt250 yazan stickerların yerine..

http://img28.imageshack.us/img28/1408/torqueykseklik6cm.png

ayrıca öne sava mc32 130.70.17 ölçülerinde lastik takacağım.

http://images.epto.it/pneumatici/imgbig/Sava_MC32.jpg

Keşke imkan olsada senin motorun son halinide resimleseydin, benim foto makinesini sana verim lan ben hic aklima gelmedi ama bozarsan N90 isterim bak :p
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Keşke imkan olsada senin motorun son halinide resimleseydin, benim foto makinesini sana verim lan ben hic aklima gelmedi ama bozarsan N90 isterim bak :p

akşam motorla birlikte alırım unutturma heaa

A.S. hoş geldin



bizim motorlarda ön takım sarı bunları siyah yapmanın yolu varmıdır.varsa kaça çıkar vs.vs.vs.

önce kendim bir yapayım ortaya çıkacak çalışmadan sonra buraya yazarım.


hoş geldin hocam. profiline uzanan eller kırılsın emi..
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Katılım
11 May 2012
Mesajlar
20
Selamlar arkadaslar. Yaklasık 1 ay once aldıgım motorla 2 bin km oldu ve bi dunya sorunla karsılastım. Olası sorunlar aslında ama hem motoru pahalı alıp hemde bu sorunlara nakitim kalmaması nedeniyle sıkıntı yasadım:/
-Cok aciliyeti yoktu ama akuyu degistirdim
-Arka fren ses yapıyordu balatayı degistirdim. Bu seferde kaliperin tıkırdaması beni uyuz etti ama bi sure boyle kullanıcam sanırım.
-Zincir disli degistirdim. D.İ.D aldım zinciri entelenerjiden 182 tl. disliyide merkezyedek parcadan 90 tl on arka

Simdide arka amortisor patlak ve konforumda yok guvenligimde. hyosungscource dan amo9rtisor alacagım bugun ama tam kararda veremedim
Lastikleride pirelli sport demon alacagım cunku masraf cok oldu ucuz olsun diyorum.

Keske motoru alırken yanımda anlayan biri olsaydı diyorum simdi. Masraf cıkacak illa bunun farkındaydım fakat masrafsız sanıp 2008 model 20 bindeki motora 5.500tl verdim. rutin bakımlarını yaptırmıs masraftan kacınmıs cizmeden kullanmıs 4 yıl.
Mevsim yaz herkese mutlu mesut geziler diliyorum tekeriniz duz bassın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:34 ----------

Bi ekleme ve sorum da var unutmusum sormayı. Arastırıyorum ama bi turlu bulamadım. Amortisoru nsiparis vericem ama kargo ucreti kafamı kurcalıyor. Kimse ne kadar odedigini yazmamıs yada ben bulamadım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ----------

Duzeltme. kargo hesaplama varmıs sitede 90 TL diyor
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Selamlar arkadaslar. Yaklasık 1 ay once aldıgım motorla 2 bin km oldu ve bi dunya sorunla karsılastım. Olası sorunlar aslında ama hem motoru pahalı alıp hemde bu sorunlara nakitim kalmaması nedeniyle sıkıntı yasadım:/
-Cok aciliyeti yoktu ama akuyu degistirdim
-Arka fren ses yapıyordu balatayı degistirdim. Bu seferde kaliperin tıkırdaması beni uyuz etti ama bi sure boyle kullanıcam sanırım.
-Zincir disli degistirdim. D.İ.D aldım zinciri entelenerjiden 182 tl. disliyide merkezyedek parcadan 90 tl on arka

Simdide arka amortisor patlak ve konforumda yok guvenligimde. hyosungscource dan amo9rtisor alacagım bugun ama tam kararda veremedim
Lastikleride pirelli sport demon alacagım cunku masraf cok oldu ucuz olsun diyorum.

Keske motoru alırken yanımda anlayan biri olsaydı diyorum simdi. Masraf cıkacak illa bunun farkındaydım fakat masrafsız sanıp 2008 model 20 bindeki motora 5.500tl verdim. rutin bakımlarını yaptırmıs masraftan kacınmıs cizmeden kullanmıs 4 yıl.
Mevsim yaz herkese mutlu mesut geziler diliyorum tekeriniz duz bassın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:34 ----------

Bi ekleme ve sorum da var unutmusum sormayı. Arastırıyorum ama bi turlu bulamadım. Amortisoru nsiparis vericem ama kargo ucreti kafamı kurcalıyor. Kimse ne kadar odedigini yazmamıs yada ben bulamadım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ----------

Duzeltme. kargo hesaplama varmıs sitede 90 TL diyor

aküyü değiştirmen gereksizdi aslında boşu boşuna masraf yapmışsın.. kaliperlere gelince balatalar da sıkıntı yoksa kaliperler tıkırdı yapmaz aslında veya bağlantı somunlarını kontrol edin. zincir seçiminde iyi yapmışsın.arka amortisörün patladıysa gt650 amortisörü taktırmanı tavsiye ederim kargo parası ile birlikte kuralkanda ki satış fiyatından daha ucuz.hyosungsource tan ben 325 TL aldım 90 küsür kargo parası tutuyor.
 
Katılım
11 May 2012
Mesajlar
20
Gt 650 amortisoru uydugunu bilmiyordum. Sen taktırdıysan motorun yuksekliginde degisiklik oldumu alcak durmasını istemem cunku. Siteye uye olmayı bi becerebilirsem vericemde uye olma linki yok hicbiyerinde. e-mail. sifre soruyo ama daha sifrem yok nasıl gireyim:S
Balatayı yeni degistirdim. brenta taktım sadece onu bulabildim sahibinden.comda biri satıyordu. kaliperin plastik kısmı varya (ismi varsada ben bilmiyorum) orası eskimis gibi. elimle tutup saga sola sallayınca tıkırdıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------

http://www.hyosungsource.com/index.php?main_page=product_info&cPath=66&products_id=867
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
64
o çantalar sarı comet ile hediye edilecek kurcalamayın :))

Selam Barbaros, O çantalar arkadaştan emanetti...vereceğini pek zannetmem...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:27 ----------

ben sevdim aslında ya. nası oluyo montajı. fiyat nedir?

Çantalardan mı bahsediyorsunuz. Çantalar benim değil lazım oldukça arkadaştan emanet alıyordum. Çantanın iç kısmına 4 mm. kontraplak koyuyosun. çantanın kendi kayışları ve altan kontrplakların ucundan geçirdiğin bir ipide arka selenin altından geçirerek bağlıyosun. Alttan bağladığın ipi gerince (sağlam olsa iyi olur) çanta öyle demir varmış gibi sapasağlam oluyor....
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Gt 650 amortisoru uydugunu bilmiyordum. Sen taktırdıysan motorun yuksekliginde degisiklik oldumu alcak durmasını istemem cunku. Siteye uye olmayı bi becerebilirsem vericemde uye olma linki yok hicbiyerinde. e-mail. sifre soruyo ama daha sifrem yok nasıl gireyim:S
Balatayı yeni degistirdim. brenta taktım sadece onu bulabildim sahibinden.comda biri satıyordu. kaliperin plastik kısmı varya (ismi varsada ben bilmiyorum) orası eskimis gibi. elimle tutup saga sola sallayınca tıkırdıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------

http://www.hyosungsource.com/index.php?main_page=product_info&cPath=66&products_id=867

Ben gt650 amotrisörü kullanıyorum herkeze tavsiye ederim 10 numara ;) 1,80 boyum var parmak ucundayım bildigin katır gibi oldu :D Montaşını ben beremem dersen Kayalarda montaşını 30 tl ye yapıyorlar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst