- Katılım
- 19 Ara 2011
- Mesajlar
- 228
teşekkurler arkadaşlar. gt 3 oldu
kırmızı siyah sarı
değiş değiş kullanırız artık))
---------- Post added at 17:56 ---------- Previous post was at 17:38 ----------
gençler ve kendini genç hissedenler
bir bilgiye ihtiyaç duymaktayım. konu lastik
yeni motorumuz için lastik bakıyoruz fakat ikilemde kaldım
michelin pilot power yada metzeller roadtec z6
netten baktığım kadarı ile fiyatlar hemen hemen aynı
yanlız michelin da 160/70/17 yok 160/60/17 var metzeller ise 160/70/17 ye 120/70/17 mevcut
siz hangisini tavsiye edersiniz yardımlarınızı esirgemeyiniz
saygılar .
Hocam bende arkada 160/60ZR/17 sportec m3 var ama lastik kalın olduğu için biraz da gaza sık yüklenmediğim için zor ısınıyor. Lastik ölçüleri ağırlık ve güce göre ideal değerde verilir, kalın lastik iyidir diyemeyiz yani her zaman.. En iyisi tam ölçülü olanlar arasından seçim yapmak